To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

MitsuManiaki.com - INTER-CARS ... Ogólnopolski Dystrybutor części zamiennych

gulgulq - 06-08-2009, 09:01

ale krzych ma troche racji,
pamiętam jak zamawiałem łożysko do koła bodajże we środe a w poniedziałek miałem być w Rzeszowie, podałem wszelkie dane i namiary, potwierdziłem emailem zamówienie i datę odebrania - przychodze w poniedziałek przelotem bo sie śpieszyłem a tu się okazuje że w piatek zamówienie zostało anulowane
gdyby nie cena to bym trzasną drzwiami :evil:

tomekrvf - 06-08-2009, 09:44

Panowie, macie zniżki i narzekacie - tak typowo po polsku. Ja z IC korzystam od kilku lat i nigdy nie było żadnej wpadki.
Kiedys zamówienie czekało tydzień na klienta ale dochodziło do takich sytuacji że w filiach leżało masę nieodebranego towaru i czas na realizację zamówienia skrócono do 3 dni.

akbi - 06-08-2009, 10:18

gulgulq, a czy nie było tak, że zamawiałeś w ostatnich dniach jednego miesiąca ...a chciałeś odebrać w poniedziałek - w kolejnym miesiącu kalendarzowym?
krzychu - 06-08-2009, 10:33

akbi napisał/a:
po prostu czasem piszesz bzdury i w dodatku w bardzo irytujący sposób.


Wypraszam sobie. Podaj mi (jeśli chcesz to na PW) gdzie piszę bzdury. Bo teraz czuję się trochę urażony staram się raczej obiektywnie podchodzić do sprawy a intercars ma na każdym kroku zachowuje się jak by mu nie zależało na kliencie ale o tym nie chciałem pisać i ugryzłem się w język. A coś o dbaniu o klienta wiem bo właśnie czytam sobie opracowanie tajnych klientów i audytorów w mojej firmie zresztą na marginesie ostatnio rozmawiałem z osobą która była tajnym klientem w salonie mitsubishi więc jest szansa że i ich wyprostują ale to są tylko moje opinie i nikomu tego nie narzucam mają takie a nie inne podejście (intercars) jak jeszcze istnieją to znaczy że dla nich jest ok.

Co do mojego poprzedniego posta fakt nie wiedziałem że chodzi o urlop jakiejś osoby ale firma powinna wyznaczać zastępstwa itd nie ważne masz racje nie widziałem a się odezwałem ale to nie znaczy że to są jakieś irytujące moje wymysły...

Tomek - fakt są zniżki ale raz z niej się da skorzystać a drugi raz nie ... I nie narzekam tylko zgłaszam problem a mój następny post był jak zaznaczyłem głośnym myśleniem a nie nie wiadomo czym żeby tyle osób miało to komentować.

gulgulq - 06-08-2009, 11:44

akbi napisał/a:
gulgulq, a czy nie było tak, że zamawiałeś w ostatnich dniach jednego miesiąca ...a chciałeś odebrać w poniedziałek - w kolejnym miesiącu kalendarzowym?


szczerze niepamiętam ale raczej to gdzies w środku miesiaca było,
poszukam fakturki :)

turek61 - 06-08-2009, 12:43

tomekrvf napisał/a:
Panowie, macie zniżki i narzekacie - tak typowo po polsku. Ja z IC korzystam od kilku lat i nigdy nie było żadnej wpadki.
Kiedys zamówienie czekało tydzień na klienta ale dochodziło do takich sytuacji że w filiach leżało masę nieodebranego towaru i czas na realizację zamówienia skrócono do 3 dni.

No i koniec bicia piany w tym temacie...

Fragu - 06-08-2009, 14:19

We wtorek robiłem zakupy w IC, paski, świece, filtry. Jak zwykle dobre zniżki, wszystko było na miejscu, bez problemu. Jedyne co, to strasznie niemiła babka siedzi w kasie :P Ja tam nei wiem co Wy się tak plumkacie do tego IC. Zasada prosta, nie chcesz, nie musisz. Pozdro Łukasz.
turek61 - 06-08-2009, 18:02

Dzisiaj dzwoniłem do IC w Szczecinie aby dowiedzieć się czy maja na stanie sprężyny Lesjofors na tył do Cari.Gosciu najpierw nadał że nie ma zniżki na nasz numer i nie wie dlaczego.Sprężyny może zamówić na jutro w cenie 234 zł.Jak stwierdziłem, że drogo jak cholera i ze mam źródło w necie za 192 zł. to po chwili prosił o cierpliwość cos tam pogrzebał i powiedział że na jutro mogą być w cenie 160 zł. :shock:
Skąd nagle taka przebitka ? Oczywiście jak dla mnie super.

Matejko - 06-08-2009, 18:18

turek61 napisał/a:
Skąd nagle taka przebitka ? Oczywiście jak dla mnie super.


zachowal sie jak porzadny sprzedawca, zeby byl obrot to nabil na inny nr klienta z jakas dobra znizka :)

Anonymous - 07-08-2009, 12:08

dzwonilem do intercarsu z zapytaniem o cene wahaczy LEMFORDER'a do bmki - 17875 01 i 17819 01. Krzykneli mi cene ok 740 zl za wahacz. Spytalem sie czy jakas znizka na to jest na tym numerze klienta bo w internecie 700zl podaja....

Coz kupie gdzie indziej bo przebitka 120zl na elemencie to przesada.

akbi - 07-08-2009, 14:10

deenbe napisał/a:
Coz kupie gdzie indziej bo przebitka 120zl na elemencie to przesada.

rabaty mają być na MItsubishi ... inne marki ...cóż ...jak jest rabat to ok, jak go nie ma ... trudno.

xor - 07-08-2009, 14:19

Również mam średnie doświadczenia - w InterCarsie niestety chyba obsługi nie uczą uprzejmości. Człowiek czuje się jak nieproszony gość.
Koyocik - 07-08-2009, 14:21

Z obsługą IC w Piekarach Śląskich mam pozytywne doświadczenia. Uprzejmie, miło i życzliwie. Nie mam jeszcze karty klubowej, może oni się jeżą na hasło "rabat" ;)
akbi - 07-08-2009, 14:46

Cytat:
Również mam średnie doświadczenia - w InterCarsie niestety chyba obsługi nie uczą uprzejmości. Człowiek czuje się jak nieproszony gość.

jak w wielu sklepach ... to nie wina IC czy innych sklepów, ale poszczególnych ludzi tam pracujących ... ot ...jak wszędzie ...

Anonymous - 07-08-2009, 14:52

akbi, nie sadzilem ze tylko na mitsubishi, niektorzy kupowali rzeczy do innych aut i mieli upusty.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group