To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Rozmowy na temat opon i felg

mariotd - 18-07-2015, 14:37

Jak myślicie, oryginalne alufelgi od Pajero Pinin powinny pasować do Lancerka? Widzę, że mają te same parametry (nie mogłem znaleźć jaki mają otwór, czy 67,1 czy mniej... no i są węższe od ori do modelu 2.0, mają 6").

Zastanawiam się nad zakupem do opon zimowych, myślę że powinno to zadziałać jak należy :)

Link do felg na Pajero - http://img13.staticclassi...daj-zdjecia.jpg

krzychu - 18-07-2015, 17:20

A mają dobre ET?

A oryginalne i tak mają 6 cali.

Jak szukasz felg to można brać od Hondy tylko trzeba toczyć otwór centrując co nie jest jakieś skomplikowane, a można dostać enkei.

maciej_edi - 20-07-2015, 16:58

Koledzy okazyjnie mogę kupić nowe Oponki 195/65/R15 91T
czy będą pasować do lancelota? Czy może będą za wysokie

mjsystem - 20-07-2015, 21:53

maciej_edi, będą pasować. Podniesie Ci prędkość licznikową o kilka km/h. Nic więcej.
krzychu - 20-07-2015, 22:01

mjsystem - ja bym nie był taki optymistyczny, szczególnie, że o 14mm mniejsze 195/55/16 obcierają przy załadowanym samochodzie...
mjsystem - 20-07-2015, 22:07

krzychu napisał/a:
mjsystem - ja bym nie był taki optymistyczny, szczególnie, że o 14mm mniejsze 195/55/16 obcierają przy załadowanym samochodzie...
Dlaczego fabryczny rozmiar trze? Stare sprężyny czy przeładowane auto? W CX/CY nie występujeł taki problem.
maciej_edi - 21-07-2015, 05:50

stare mam 195/60/R15 i wszystko ok nic nie trze jak trzech chlopow na tyl zaladuje
mjsystem - 21-07-2015, 08:09

maciej_edi napisał/a:
stare mam 195/60/R15 i wszystko ok nic nie trze jak trzech chlopow na tyl zaladuje
65 tez nie powinny. :wink: Poczytaj o Lancerach X, sporo osób tak zmieniało. Jedna z zalet, to większy komfort jazdy, przez podniesienie wysokości amortyzującej opony. Dwa, to niższa cena nowej opony.
krzychu - 21-07-2015, 08:10

mjsystem napisał/a:
Dlaczego fabryczny rozmiar trze? Stare sprężyny czy przeładowane auto? W CX/CY nie występujeł taki problem.


Ale to jest CS... Swoją drogą w tym temacie wszystko zostało powiedziane:
:arrow: http://forum.mitsumaniaki...1381883#1381883

Ogólnie 195/65/R15 w 1,6 przy niezaładowanym samochodzie może wejdą, ale jakaś hopaka + trochę bagażu i pewnie obetrze z tyłu.

U mnie w 2.0 z dokładką z przodu opony 195/60/15 mijają o około 1cm dokładkę z przodu... A tutaj rozmawiamy o 2cm większym kole...

maciej_edi napisał/a:
stare mam 195/60/R15 i wszystko ok


Bo to rozmiar fabryczny

A 65 to 2 cm więcej.

mjsystem - 21-07-2015, 08:20

krzychu napisał/a:
A tutaj rozmawiamy o 2cm większym kole.
1 cm na promieniu, 2 cm na średnicy. Aż tak ciasno wchodzą koła?
krzychu - 21-07-2015, 08:25

:arrow: http://forum.mitsumaniaki...1121709#1121709


Tutaj to nawet 185/65/15 obcierają w 1,6 (a to są opony o 13mm mniejsze niż 195)
:arrow: http://forum.mitsumaniaki...1251936#1251936

robertdg - 21-07-2015, 08:33

krzychu napisał/a:
mjsystem napisał/a:
Dlaczego fabryczny rozmiar trze? Stare sprężyny czy przeładowane auto? W CX/CY nie występujeł taki problem.


Ale to jest CS... Swoją drogą w tym temacie wszystko zostało powiedziane:
:arrow: http://forum.mitsumaniaki...1381883#1381883

Ogólnie 195/65/R15 w 1,6 przy niezaładowanym samochodzie może wejdą, ale jakaś hopaka + trochę bagażu i pewnie obetrze z tyłu.

U mnie w 2.0 z dokładką z przodu opony 195/60/15 mijają o około 1cm dokładkę z przodu... A tutaj rozmawiamy o 2cm większym kole...

maciej_edi napisał/a:
stare mam 195/60/R15 i wszystko ok


Bo to rozmiar fabryczny

A 65 to 2 cm więcej.


Z początku tematu który cytowałeś:
http://forum.mitsumaniaki...p=311604#311604
http://forum.mitsumaniaki...p=990731#990731
http://forum.mitsumaniaki...1041577#1041577

Można poczytać i znależć więcej wypowiedzi odnośnie tych opon, wynika z tego, że wnęka nadkola tylnego nie jest aż tak pojemna i problem zmiany wysokości opony ujawnia się przy załadunku

krzychu - 21-07-2015, 08:36

robertdg - ogólnie tym co obciera nawet przy 2 osobach z tyłu to chyba wersje Sport. Przy zwykłym zawiasie problem będzie mniej uciążliwy co nie znaczy, że przy załadowaniu nie wystąpi... Ja bym tam wolał mieć fabryczne 195/60/15 i tego bym się trzymał.

robertdg napisał/a:

Z początku tematu który cytowałeś:


To cały czas ten temat :P . Kiedyś posklejałem, żeby było w jednym miejscu.

mjsystem - 21-07-2015, 08:39

robertdg napisał/a:
Można poczytać i znależć więcej wypowiedzi odnośnie tych opon, wynika z tego, że wnęka nadkola tylnego nie jest aż tak pojemna i problem zmiany wysokości opony ujawnia się przy załadunku

:arrow: maciej_edi, tak więc masz pełną odpowiedź. Sam zdecyduj, co bardziej Ci się opłaca. :wink:

robertdg - 21-07-2015, 09:00

krzychu napisał/a:
ogólnie tym co obciera nawet przy 2 osobach z tyłu to chyba wersje Sport. Przy zwykłym zawiasie problem będzie mniej uciążliwy co nie znaczy, że przy załadowaniu nie wystąpi... Ja bym tam wolał mieć fabryczne 195/60/15 i tego bym się trzymał.
Tu jeszcze wypadałoby się dowiedzieć kto na jakich felgach miał te opony (szerkość felgi i ET felgi)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group