To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Korektor siły hamowania

robertdg - 13-05-2014, 22:36

W galancie jest Gwint 10x1
RADEK_M - 17-02-2015, 00:59

Dla ciekawych tematu.
Bez tego korektora śmigam już 3,5 Roku, pisalem juz o tym.
Efekt taki ze hamuje sie dobrze i po trzech sezonach zimowych stwierdzam ze tyl auta nie ucieka, jest ok :mrgreen:

fz1 - 12-03-2015, 20:03

Ja właśnie wywaliłem ten korektor według instrukcji forum + wymiana płynu hamulcowego i polecam ten zabieg auto zaczęło naprawdę hamować , różnica jest duża oczywiście na plus.
Owczar - 22-10-2015, 14:36

Czym mogę zastąpić korektor siły hamowania w galancie? Jaki złączki najlepiej kupić żeby nie dorabiać przewodów? Mowa o przedliftowym korektorze. Czy przewody w miarę się wykrecaly?
Hugo - 22-10-2015, 15:29

Owczar napisał/a:
Czy przewody w miarę się wykrecaly?
Z korektora odkręcają się bez problemu.
Marcino - 22-10-2015, 15:47

Owczar napisał/a:
Czym mogę zastąpić korektor siły hamowania w galancie? Jaki złączki najlepiej kupić żeby nie dorabiać przewodów?

Chyba można go wybebeszyć.... ponoć ten poliftowy do jednotłoczkwych korektor jest włąsnie taki pusty w środku.

Owczar - 22-10-2015, 16:49

A jak go wybebeszyc? To jest chyba zwezka zwykła. Muszę się przyjrzeć jak to wygląda, bo tył słabo hamuje. Miałem poliftowy ale z anglika i on coś nie podchodził mi pnp.
booohal - 22-10-2015, 19:46

Owczar napisał/a:
A jak go wybebeszyc? To jest chyba zwezka zwykła. Muszę się przyjrzeć jak to wygląda, bo tył słabo hamuje. Miałem poliftowy ale z anglika i on coś nie podchodził mi pnp.

W swoim temacie o EA2A chyba pokazywałem.
Od spodu masz dwa kapselki metalowe zabezpieczone pierścieniami. Rozbierasz to, rozbebeszasz, składasz, git.

Owczar - 22-10-2015, 21:06

Masz gdzieś może foto?

Mój wygląda na zardzewialy. Zastanawiam się czy da się rozebrać. Bo już planuje dać nowe przewody, ale gdyby się udało wybebeszyc to byłoby lepiej.

booohal - 22-10-2015, 21:36

Przypomnij się jutro po południu na PW to Ci rozbiorę swojego, którego ostatnio wyrzucałem i cyknę jakieś fotki. Ogólnie banał.
Owczar - 22-10-2015, 21:42

Ok, przypomnę się na PW. A Ty u siebie wstawki robiłeś? Zastanawiam czy nie będzie to potem puszczalo.

[ Dodano: 22-10-2015, 21:55 ]
W sumie to nie będzie już chyba potrzeby :)

Dla potomnych
http://galant-club.com/fo...B7%D0%BE%D0%B2/

Mam nadzieję, że w miar ę gładko pójdzie odkręcanie. Przy okazji zwalenia dolotu będzie lepszy dostęp więc może uda mi się zrobić - jak starczy czasu.

booohal - 23-10-2015, 15:27

Owczar napisał/a:
A Ty u siebie wstawki robiłeś?

W EA2A wybebeszyłem, w EA5A wprowadziłem przewody bezpośrednio do pompy.

Owczar - 23-10-2015, 16:45

A jak z wyjeciem tych zaslepek? One nie są wkrecane. Powietrzem wypchnales?
booohal - 23-10-2015, 17:41

Jak wyjmujesz drut to same wychodzą. Ew. trzeba troszkę puknąć samym korektorem w coś twardego.
artufcb - 14-11-2015, 21:32

Chciałbym także usunąć u siebie ten korektor, a ze przewody na tylne koła mam nowe to chce zastosować złączki przewodów. Tylko nie wiem czy takie złączki są uniwersalne czy są inne do przewodów zakończonych lejkiem a inne do grzybka? Oraz powiedzcie mi proszę jakie śruby są potrzebne na końcach żeby pasowało do pompy ABS, m10x1?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group