[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Galant EA '97 swap hamulców przód
Tomek - 18-07-2011, 17:04
Hugo napisał/a: | tomek84 napisał/a: | musisz mieć też nowe tarcze i klocki | Klocki tak, tarcze nie. |
u siebie masz tarcze 26 mm??
Rafal_Szczecin - 18-07-2011, 17:06
tomek84 napisał/a: |
u siebie masz tarcze 26 mm?? |
tarcze ma znajac zycie 24mm , lecz w gruncie rzeczy mozna wrzucic tarcze 24mm i zacisk 1tloczkowy, powinno to hasac .
Tomek - 18-07-2011, 17:10
Rafal_Szczecin napisał/a: |
tarcze ma znajac zycie 24mm , lecz w gruncie rzeczy mozna wrzucic tarcze 24mm i zacisk 1tloczkowy, powinno to hasac . |
powinno, acz bym sie bał
skoro minimalna grubość tarczy w tym zacisku to 24,4 a wyjsciowa tarczy cieńszej to 24 mm, to na moją logike nie moze to dobrze ściskać
Owczar - 18-07-2011, 17:16
Bardziej bałbym się o blokowanie tłoczka. Każdy kto miał porównanie 2 tłoczkowe i jednotłoczkowe po lifcie mówi zdecydowanie 2 tłoczkowe.
Tomek - 18-07-2011, 17:20
miałem do czynienia tylko z hamulcami po 2 lifcie, jednym tłoczkiem
ale jestem zadowolony, po wymianie tarcz dotarłem sobie spokojnie i teraz jest ok
[ Dodano: 18-07-2011, 17:20 ]
ps. o co chodzi z blokowaniem tłoczka?
bo nie spotkałem się z tym
Owczar - 18-07-2011, 17:44
Nie chce mi się teraz rysować, ale chodzi o zblokowanie w przypadku przekoszenia. W praktyce może się okazać, że to będzie działało, ale ja bym się jednak bał.
Tomek - 18-07-2011, 17:57
ok
w sensie, chodzi ci o zblokowanie tłoczka, w przypadku założenia cieńszych tarcz jak sie nalezy
myslalem najpierw, ze te zaciski jednotloczkowe sa wadliwe i sie blokuja
ja bym sie bal, jednak jest pare osob na forum, ktore do auta po 2 lifcie zalozylo tarcze 24 mm, z oszczednosci/lepszej dostepnosci
Hugo - 18-07-2011, 19:58
tomek84 napisał/a: | u siebie masz tarcze 26 mm?? | 24 mm.
Skoro mówicie, że te zaciski jednotłoczkowe są rzeczywiście słabsze to chyba zostanę przy dwutłoczkowych, tylko musiałbym wymienić same jarzma. Ale kto mi je sprzeda osobno? To jest problem!
Tomek - 18-07-2011, 19:59
a co masz nie tak z jarzmami?
Hugo - 18-07-2011, 20:14
tomek84 napisał/a: | a co masz nie tak z jarzmami? | No nie ma innej opcji jak wybite otwory na prowadnice. To powoduje, że mimo gumek na końcach górnych prowadnic zaciski strasznie się tłuką na nierównościach, a podczas hamowania skrzypią, trzeszczą itp. Może jarzma z jednotłoczkowych zacisków po drugim lifcie by pasowały? W ogóle mocno się waham co zrobić, byłbym skłonny zmienić te dwutłoczkowe zaciski na jednotłoczkowe kosztem słabszych hamulcy, ponieważ mam już taką traumę przez nie, ze nawet jak wymienię jarzma to będę się wciąż wsłuchiwał czy jakieś dźwięki nie dochodzą i napewno wciąż będę coś słyszał... Teraz nawet odbijające się po nadkolach kamyki powodują u mnie palpitację serca... Poważnie.
Krzyzak - 19-07-2011, 07:03
Rafal_Szczecin napisał/a: | ja wiem |
i ja też - różnica jest na plus 2 tłoczków (pomimo, że u mnie na tyle tarcze wentylowane 282 a nie 262)
brodzky - 19-07-2011, 09:47
Krzyzak napisał/a: | (pomimo, że u mnie na tyle tarcze wentylowane 282 a nie 262) |
Tarczobębny czy tarcze i z czego takie? Jakaś większa rzeźba?
Tomek - 19-07-2011, 09:50
z tego co kojarze to są to przednie tarcze z E3
Krzyzak - 19-07-2011, 10:12
brodzky napisał/a: | Tarczobębny czy tarcze i z czego takie? Jakaś większa rzeźba? |
tarczobębny z tyłu E88
Tomek - 19-07-2011, 10:16
a napisz jeszcze, jak wygląda sprawa montażu zacisku, p&p ??
jak efekt?
|
|
|