To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant GTI E33 by Maretzky85

jacek11 - 12-05-2010, 18:14

Maretzky85 napisał/a:
Tak to teraz wygląda :)

Ładniutko :) tylko rudzielca trzeba wygonić,do nie pasuje do tego silnika :)

Serek - 12-05-2010, 18:35

Może cenę tej pompy oleju poprosimy tutaj - sam jestem ciekaw ile kosztuje od Hultaja.
Piwor - 12-05-2010, 19:51

Marek, możesz dzwonić w weekendy! Anie ulokowałem w pracy i nie ma brzęczenia. :P
Maretzky85 - 12-05-2010, 23:38

Piwor, tylko dlaczego już po wszystkim ?:P Aczkolwiek jak chcesz to Cię chętnie zatrudnię do pomocy przy wymianie pompy oleju :P BTW. Ciekawe czy Ania to przeczyta ;p

Co do nr części, to spróbuje dziś poszukać, ale nie obiecuje ;)

Maretzky85 - 13-05-2010, 00:05

MD129347 z zębatkami
MD 175762 bez zębatek
Podobno ;p

Piwor - 13-05-2010, 18:48

Teraz ma neta na stałe, więc zaczynam się bać. :P
xjacobs - 15-05-2010, 15:10

no nic, jednak nie da się tanio załatwić... 1200 zł nowa w aso hyundaia (jak dobrze pamietam to ta sama pompa co siedzi w sonacie g4cr)
juz lepiej jakąś używkę wyjąć...

Maretzky85 - 16-05-2010, 08:38

xjacobs, G4P a nie g4cr
Maretzky85 - 16-05-2010, 08:49

Do tej pory wyskakiwał mi błąd 31 - knock sensor. Był oczywiście uszkodzony. Miałem tych knock sensorów chyba ze 4, ale wszystkie gdzieś komuś oddałem, założyłem itp i zostałem z uszkodzonym ;p
Wczoraj udało mi się dorwać u Travora czujnik spalania stukowego. CE zniknął w końcu :)
Ciekawostką jest, że CE się zaświecił z błędem Knock sensora. Komputer pochodzi z amerykańskiej wersji Eclipsa, konkretniej chyba z playmoutha. Wydawało mi się, że w tych autach nie było knock sensora...
Dalsze problemy to rozebranie dwóch przepływek i zmontowanie z niej jednej. Przepływka GTI i barometr z SOHCa. Drugi problem to poprawne podłączenie sondy lambda (której błąd mi wczoraj wyskoczył :P )
No i najważniejsza sprawa - w tym tygodniu prawdopodobnie będę miał pompę oleju :>

xjacobs - 16-05-2010, 13:59

Maretzky85 napisał/a:
xjacobs, G4P a nie g4cr


http://www.tbaparts.com/o...BISHI&page_no=2

ta strona mowi ze w g4cr (3. pompa od góry zgodna z numerami, które podałeś wcześniej)

Maretzky85 - 16-05-2010, 15:13

Najwyraźniej ja mam złe informacje :P
Maretzky85 - 25-05-2010, 09:16

W ten weekend udało mi się z pomocą Piwora wymienić pompę oleju na używkę, która nie jest co prawda taka jakiej się spodziewałem, ale przynajmniej po odpaleniu silnika przy spadku obrotów już nie świeci kontrolka ciśnienia oleju i widać, że głowica już dostaje w miarę normalne ciśnienie :) Przy okazji wstawiliśmy chłodnicę oleju o której zapomniałem zupełnie robiąc swapa na GTI. Podstawka, przewody i chłodnica z Eclipsa 1G 7bolt. Niestety przewody są wygięte nie w tę stronę co potrzeba i chwilowo musiałem zdjąć osłonkę zasłaniającą silnik przy kole, do czasu wymyślenia czegoś :P
Od Piwora dorwałem też w końcu prawie nową sondę lambda NTK, która działa poprawnie. Do tej pory testowałem 3 sondy i zacząłem się zastanawiać, czy czasem czegoś przy wiązce nie pomyliłem. Okazało się, że nie :)
Do zrobienia został jeszcze przepływomierz. Na razie jeżdżę na SOHCowym przepływomierzu, z którego będę swapować barometr, który jest uszkodzony w przepływomierzu DOHCowym :P

Zostało około 4 tys do końca okresu docierania silnika - a w zasadzie panewek.

Serek - 25-05-2010, 19:48

Przewody pasują z Gala 1.8 TD, który to miał chłodnicę oleju. Poza tym super sprawa - zostaje tylko turbo z czasem.
Piwor - 25-05-2010, 20:01

Maretzky85, ona jest nowa. :P W Cari była momencik. :P
Maretzky85 - 25-05-2010, 20:52

Serek, turbo fajna sprawa, tyle, że chyba nie do tych tłoków :P Trochę nie ta kompresja, a zakładać turbinkę, żeby dmuchała 0.3 czy 0.4 to chyba się mija z celem ;p
Aczkolwiek może kiedyś sobie złożę silniczek pod t i wsadzę cały komplet :D
Ale to jeszcze intercooler dochodzi - zawsze się zastanawiałem gdzie on się tam mieścił :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group