Nasze Miśki - Mitsubishi Galant GTI E33 by Maretzky85
jacek11 - 12-05-2010, 18:14
Maretzky85 napisał/a: | Tak to teraz wygląda |
Ładniutko tylko rudzielca trzeba wygonić,do nie pasuje do tego silnika
Serek - 12-05-2010, 18:35
Może cenę tej pompy oleju poprosimy tutaj - sam jestem ciekaw ile kosztuje od Hultaja.
Piwor - 12-05-2010, 19:51
Marek, możesz dzwonić w weekendy! Anie ulokowałem w pracy i nie ma brzęczenia.
Maretzky85 - 12-05-2010, 23:38
Piwor, tylko dlaczego już po wszystkim ?:P Aczkolwiek jak chcesz to Cię chętnie zatrudnię do pomocy przy wymianie pompy oleju BTW. Ciekawe czy Ania to przeczyta ;p
Co do nr części, to spróbuje dziś poszukać, ale nie obiecuje
Maretzky85 - 13-05-2010, 00:05
MD129347 z zębatkami
MD 175762 bez zębatek
Podobno ;p
Piwor - 13-05-2010, 18:48
Teraz ma neta na stałe, więc zaczynam się bać.
xjacobs - 15-05-2010, 15:10
no nic, jednak nie da się tanio załatwić... 1200 zł nowa w aso hyundaia (jak dobrze pamietam to ta sama pompa co siedzi w sonacie g4cr)
juz lepiej jakąś używkę wyjąć...
Maretzky85 - 16-05-2010, 08:38
xjacobs, G4P a nie g4cr
Maretzky85 - 16-05-2010, 08:49
Do tej pory wyskakiwał mi błąd 31 - knock sensor. Był oczywiście uszkodzony. Miałem tych knock sensorów chyba ze 4, ale wszystkie gdzieś komuś oddałem, założyłem itp i zostałem z uszkodzonym ;p
Wczoraj udało mi się dorwać u Travora czujnik spalania stukowego. CE zniknął w końcu
Ciekawostką jest, że CE się zaświecił z błędem Knock sensora. Komputer pochodzi z amerykańskiej wersji Eclipsa, konkretniej chyba z playmoutha. Wydawało mi się, że w tych autach nie było knock sensora...
Dalsze problemy to rozebranie dwóch przepływek i zmontowanie z niej jednej. Przepływka GTI i barometr z SOHCa. Drugi problem to poprawne podłączenie sondy lambda (której błąd mi wczoraj wyskoczył )
No i najważniejsza sprawa - w tym tygodniu prawdopodobnie będę miał pompę oleju :>
xjacobs - 16-05-2010, 13:59
Maretzky85 napisał/a: | xjacobs, G4P a nie g4cr |
http://www.tbaparts.com/o...BISHI&page_no=2
ta strona mowi ze w g4cr (3. pompa od góry zgodna z numerami, które podałeś wcześniej)
Maretzky85 - 16-05-2010, 15:13
Najwyraźniej ja mam złe informacje
Maretzky85 - 25-05-2010, 09:16
W ten weekend udało mi się z pomocą Piwora wymienić pompę oleju na używkę, która nie jest co prawda taka jakiej się spodziewałem, ale przynajmniej po odpaleniu silnika przy spadku obrotów już nie świeci kontrolka ciśnienia oleju i widać, że głowica już dostaje w miarę normalne ciśnienie Przy okazji wstawiliśmy chłodnicę oleju o której zapomniałem zupełnie robiąc swapa na GTI. Podstawka, przewody i chłodnica z Eclipsa 1G 7bolt. Niestety przewody są wygięte nie w tę stronę co potrzeba i chwilowo musiałem zdjąć osłonkę zasłaniającą silnik przy kole, do czasu wymyślenia czegoś
Od Piwora dorwałem też w końcu prawie nową sondę lambda NTK, która działa poprawnie. Do tej pory testowałem 3 sondy i zacząłem się zastanawiać, czy czasem czegoś przy wiązce nie pomyliłem. Okazało się, że nie
Do zrobienia został jeszcze przepływomierz. Na razie jeżdżę na SOHCowym przepływomierzu, z którego będę swapować barometr, który jest uszkodzony w przepływomierzu DOHCowym
Zostało około 4 tys do końca okresu docierania silnika - a w zasadzie panewek.
Serek - 25-05-2010, 19:48
Przewody pasują z Gala 1.8 TD, który to miał chłodnicę oleju. Poza tym super sprawa - zostaje tylko turbo z czasem.
Piwor - 25-05-2010, 20:01
Maretzky85, ona jest nowa. W Cari była momencik.
Maretzky85 - 25-05-2010, 20:52
Serek, turbo fajna sprawa, tyle, że chyba nie do tych tłoków Trochę nie ta kompresja, a zakładać turbinkę, żeby dmuchała 0.3 czy 0.4 to chyba się mija z celem ;p
Aczkolwiek może kiedyś sobie złożę silniczek pod t i wsadzę cały komplet
Ale to jeszcze intercooler dochodzi - zawsze się zastanawiałem gdzie on się tam mieścił
|
|
|