To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - CIVIC VTi EG9 B16A2 by pawela!

j-rules - 03-05-2010, 12:06

Ogromne szczescie, ze to sie nie skonczylo jakas tragedia....
Ja_good - 03-05-2010, 12:10

jasny gwint-sam bym sie strachu najadl niezle :shock:
dobrze ze nie jechales szybciej,i ze nie stalo sie to w jakiejs awaryjnej sytuacji...

robertdg - 03-05-2010, 12:19

pawela, ja bym poszedl do tegomechanika i sie pochwalil swoimi wrazeniami, nie ma bata konsekwencje musza byc, padnie na kogos co ni bedzie zaradny i wypadek murowany. Stalo sia, no coz, ale nalezy na to zwrocic uwage.
pawela - 03-05-2010, 12:26

i ja się cieszę, że się nigdzie nie spieszyłem... Ale w ułamku sekundy zrobiło mi się tak gorąco jak rzadko...
robertdg, oczywiście, że jutro dzwonię z reprymendą, 2 pracowników już kiedyś przy mnie zwolnił. Gdy robi właściciel jest profi, ale ostatnio poleciał na koszty i bierze chłopaczków świeżo po technikum/zawodówce...
Na szczęście do mechaników jeżdżę tylko jak nie mam specjalistycznego narzędzia lub warunków, a ten 2 przypadek (wykładanie kostki na działce) spowodował to że musiałem skorzystać z 'fachowej pomocy'. W 99% przypadkach robię wszystko sam, i tak pozostanie bo wychodzę na tym lepiej. Jutro wymiana manszet przegubów w Hani i Colcie, i poduszki silnika w Colcie

Psikus - 03-05-2010, 12:29

pawela napisał/a:
W 99% przypadkach robię wszystko sam, i tak pozostanie...
ja również się przekonałem, że jak chcesz mieć coś zrobione dobrze, zrób to sam. Jak się spisuje do tej pory civic?
pawela - 03-05-2010, 14:30

bez zastrzeżeń, żadnych najmniejszych problemów, aż nuda ;)
mkm - 03-05-2010, 22:19

pawela napisał/a:
Gdy robi właściciel jest profi, ale ostatnio poleciał na koszty i bierze chłopaczków świeżo po technikum/zawodówce...

To jest zmora warsztatow. Dobrze, ze skonczylo sie tak jak skonczylo, ale wlasciciela warsztatu poinformuj obowiazkowo. Niech wie, kogo ma w warsztacie i niech wyciagnie konsekwencje.

pawela - 18-05-2010, 16:58

rozpoczęła się akcja 'klimatyzacja' ;)

zakupione najtrudniejsze w zdobyciu, czyli łapa sprężarki do B serii. Resztę będę zbierał powolutku, bo reszta pasuje z popularnej D serii a ja na razie spłukany znów :D

pawela - 19-06-2010, 12:39

Odkąd jest Suzuki, Hanią przejechałem może z 50km, na co dzień myka nią żonka. I są pierwsze efekty... 2 tyg temu wgniotła tylne drzwi na parkingu...



Na szczęście bez załamań blachy, więc zdjąłem boczek, deska, gumowy młotek, nowe naklejki i po sprawie.


Z ciekawości spróbowałem też metody grzanie suszarką + schłodzenie sprężonym powietrzem - zero efektu.
Poza tym na zderzaku tylnym pojawiło się kilka rys, na nadkolach pierwsze bąbelki korozji - urok Hondy, ogarnę przed zimą.
Wypalił się tłumik środkowy i rezonuje od 1700 do 2500 - był jeszcze oryginalny!
I jest problem, obdzwoniłem kilka hurtowni i oprócz kosztującego 450zł Bosala zamienników do VTi nie ma, więc postawię na nierdzewkę M-Techa kosztującą połowę tego.

Reszta bez problemów, wracam do pełnej serii, wyleciały ambery, kupiłem czarne welurowe dywaniki, szukam oryginalnej gałki zmiany biegów w jak najlepszym stanie. Fotki z wczorajszego pucowania:







Młody już się za kółko wyrywa ;)

pawela - 05-07-2010, 13:39

jednak nie wytrzymam poruszać się serią... Trzeba modzić :D Tylko delikatnie, tak, żeby już nie prowokować do ścigania, a żeby H się wyróżniała ;)

Po kolei:
Zainstalowane i podłączone OEM trzecie światło stop (dzięki Wasiu!)



mieliście rację, ambery bardzo jej do mordki pasują, więc wróciły:


zamówione wydechy z nierdzewki M-Tech, środkowy przelotowy i końcowy przelotowy, na 2 cale, wylot 3". poglądowe:


niestety wczoraj przegrałem o 3$ licytację lotki VTi SiR, więc teraz do polowania na spoiler dorzucam tę OEM lotkę, która zawsze bardzo mi się podobała: (pożyczona fotka Megasa)



i najlepsze ;) Odzyskałem fele z Colta ;)
więc szybka przymiarka:


zamiana:


I na chwilę obecną Hania wygląda tak :D




Przepraszam, za nie wyraźne fotki, nie mogłem złapać autofocusa tłustym paluchem...
Wróciły też wlepki Advana nad kierunki i czas na poszukiwanie gleby -30,40, nie jakieś mega twardej. Muszę też zamienić opony na felach, OEMy to 195/55/15, założone są 195/50/15 i trochę za duża dziura między kołem a blachą...

I jak? ;)

j-rules - 05-07-2010, 13:46

na colcie wygladaly duzo lepiej.
pawela - 05-07-2010, 14:00

szczególnie, że ten wzór jest dedykowany do Hondy :D
j-rules - 05-07-2010, 14:06

a co to ma do rzeczy? ;) na colcie mi sie nawet podobał, tutaj tak na dwa razy.
Ale pamietam, ze na poczatku jak byly te fele na colcie to tez krecilem troche nosem, musialy mi sie troche opatrzec. moze tu bedzie podobnie

pawela - 05-07-2010, 14:16

może i tak ;) brudne są i połysku nie ma, więc może efekt na razie taki sobie ;)
londolut - 05-07-2010, 14:20

No way, H jest teraz dużo ładniejsza.

pawela napisał/a:
żeby już nie prowokować do ścigania
Tiaaaa :roll: :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group