To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Filtr paliwa i kiepska jakości ropa a niskie temperatury...

mitsu00 - 01-12-2010, 11:49

venglin napisał/a:
Ale dzisiaj było "tylko" -15. Chociaż w zeszłym roku zatkał się już przy -10.

W takim razie miałeś masę wody w filtrze paliwa, która po prstu zamarzła. Kiedy go wymieniałes ostatnio? ja teraz wymieniam go prewencyjnie przed mrozami żeby być pewniejszy.

Anonymous - 01-12-2010, 11:53

mitsu00 napisał/a:
venglin napisał/a:
Ale dzisiaj było "tylko" -15. Chociaż w zeszłym roku zatkał się już przy -10.

W takim razie miałeś masę wody w filtrze paliwa, która po prstu zamarzła. Kiedy go wymieniałes ostatnio? ja teraz wymieniam go prewencyjnie przed mrozami żeby być pewniejszy.


Wymieniany był przy przeglądzie 20 tys km - w październiku.

mitsu00 - 01-12-2010, 11:56

venglin napisał/a:
Wymieniany był przy przeglądzie 20 tys km - w październiku.

Dwa miesiące temu????? Dziwna sprawa w takim razie. Jesteś pewny że to zatkany filtr? Pytam, bo filtr paliwa we Francuzie standardowo nie wymienia się przy przeglądzie 20kkm.

Anonymous - 01-12-2010, 11:58

mitsu00 napisał/a:

Dwa miesiące temu????? Dziwna sprawa w takim razie. Jesteś pewny że to zatkany filtr?


Jeszcze nie jestem pewien, ale objaw identyczny jak rok temu.

Maciek40 - 01-12-2010, 14:31

Polecam dodatek black-arrow-diesel-skydd. Można kupić na stacjach shella.

http://www.auto-chemia.pl...diesel-skydd-1l

mitsu00 - 01-12-2010, 14:36

Maciek40 napisał/a:
Polecam dodatek black-arrow-diesel-skydd. Można kupić na stacjach shella.

http://www.auto-chemia.pl...diesel-skydd-1l

Wszystko byłoby cacy gdyby nie to ze do silników z FAP nie wolno dolewać żadnych uszlachetniaczy.

Maciek40 - 01-12-2010, 14:45

"Wszystko byłoby cacy gdyby nie to ze do silników z FAP nie wolno dolewać żadnych uszlachetniaczy."

Tego nie rozumiem. Paliwa na poszczególnych stacjach różnią się właśnie dodatkami. Baza jest ta sama z Orlena lub Lotosu. To co rozróżnia np. BP od Statoila to uszlachetniacze które wsypią do paliwa.

mitsu00 - 01-12-2010, 14:47

Maciek40 napisał/a:
Tego nie rozumiem. Paliwa na poszczególnych stacjach różnią się właśnie dodatkami. Baza jest ta sama z Orlena lub Lotosu. To co rozróżnia np. BP od Statoila to uszlachetniacze które wsypią do paliwa.

W instrukcji obsługi auta wytłuścili nawet to ostrzezenie. W chimerycznych silnikach najlepszym rozwiązaniem zima jest cieply garaż lub elektryczne lub niezalezne ogrzewanie silnika.

DJ Fazi - 01-12-2010, 15:54

Cytat:
Tankowałem do pełna Golda w poniedziałek na Statoilu przy Grochowskiej w Warszawie.


Próbował ktoś z tym paliwem Diesel Gold arktyczny ?

Co tankujecie koledzy ?

Pozdrawiam

Anonymous - 01-12-2010, 18:45

No to mi już zostaje tylko laweta. Ledwo się dotoczyłem do domu. Powyżej 2000 rpm od razu gaśnie. A do najbliższego serwisu koło 10 km.
karol_alasz - 01-12-2010, 19:45

DJ Fazi napisał/a:
Co tankujecie koledzy ?

Lotos Dynamic...Prewencyjnie,rzekłbym.Tyle,że cały rok 8) . Ale ja mam młucarnię szwabowską i pewnie jakbym oliwy z lampy naftowej nalał to też by poszedł :biggrin:
To taka słodycz dla tego silnika,nie żeby potrzebował ale lubi :D

mitsu00 - 01-12-2010, 19:53

venglin napisał/a:
No to mi już zostaje tylko laweta. Ledwo się dotoczyłem do domu. Powyżej 2000 rpm od razu gaśnie. A do najbliższego serwisu koło 10 km.

www.iparts.pl ma filtr knechta za 232zł. Ori Purflux w ASO to 380zł plus wymiana około 150zł.

rezon - 01-12-2010, 20:16

karol_alasz napisał/a:
Ale ja mam młucarnię szwabowską i pewnie jakbym oliwy z lampy naftowej nalał to też by poszedł
Dopóki rozrusznik zakręci to nasze czołgi będą jeździć. Chyba nie było przypadku zapchania filtra w czołgowozach w ub. roku. Nie pamiętam takiego postu.
13zbyszek13 - 02-12-2010, 08:33

venglin napisał/a:
Tankowałem do pełna Golda w poniedziałek na Statoilu przy Grochowskiej w Warszawie. Dzisiaj przy wyprzedzaniu szarpnął i od razu "check engine".


Ja przestałem tankować na STAT... jakieś trzy lata temu jak po zatankowaniu busik zdechł mi w polu na katowickiej.
Od tamtej pory tankuję w 90 % ORL... VERVA w 10 % BP i mam spokój nawet przy zeszło rocznym - 30 stopniach .

michu300 - 02-12-2010, 09:21

Nie wiem jak w sensie zimowym, bo problemów nie zanotowałem jeszcze żadnych tej zimy (która się jeszcze nie zaczęła), ale przy normalnych temperaturach mam wrażenie, że Verva najlepiej działa na T-34. Mniej pali (akurat bez znaczenia, bo i tak jest droga, więc się wyrównuje), ale też silnik jakby żwawszy...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group