Carisma - Ogólne - od 0 do 100km/h
Anonymous - 10-04-2008, 21:59
Ja na 1500 obrotow to nawet swoim dieslem nie jezdze nie mowiac juz o 1000 . Przy tak niskich obrotach panewu dostaja po tylku. To jest silnik benzynowy i do tego 16v a one lubia nieco wyzsze obroty.
Robson86 - 10-04-2008, 22:38
Silnik benzynowy ma nieco inna charakterystyke niz silnik diesla...
Benzyna zeby "ozyla" musi miec przynajmniej te 3000 na obrotomierzu, 2000obr/min przynajmniej moim skromnym zdaniem to jest absolutne minimum dla benz...ale 1500 to moim zdaniem przesada ....szkoda silniczka
Pozdroo
Morfi - 15-04-2008, 11:06
Po drugie charakterystyka silnika GDI jest taka. Do 3,5 tys jest bardzo ekonomiczna tryb econo. A póżniej prawdziwa Bestia i 174 Nm robia swoje.
Ostatnio zdarzaja mi sie wyprzedzenia ludzi co jadą 60km/h wiec redukcja do 2 i krecenie pod 6 tys obrotów . Wciska w fotel aż miło
Anonymous - 15-04-2008, 11:49
ja swoje 1.6 kręce cały czas do 5,5, u mnie nieschodzi poniżej 3,5 on tak lubi
Robert - 16-04-2008, 00:54
A odcięcie obrotów w GDI jest przy jakich obrotach/min.
Wie ktoś może
Pzdr.
Morfi - 16-04-2008, 11:53
7250 obr/min jest odcinka
Anonymous - 16-04-2008, 23:00
Tak tak lubię kiedy cari wkręca sie na obroty powyżej 3500 z samochodu rodzinnego nastepuje transformacja w samochod sportowy,w niedziele mialem okazje poscigac sie z nissan 300zx po miescie i musze powiedziec ze cari daje rade bo nie odpuszczalem i jechaliscmy leb w leb
mlun - 16-04-2008, 23:05
Dawał Ci fory:P
Student - 17-04-2008, 06:59
Nie dawał forów tylko Nissan to badziewne auto
A z drugiej strony to szkoda się tak narażać co Cari nie jest autem sportowym.
mlun - 17-04-2008, 13:42
Ale czy 300zx nie ma coś ponad 200kucy? Czyżby aż tak słaby był ten model?
Anonymous - 17-04-2008, 16:20
Gosc w zx-ie albo nie wiedzial ze sie z nim scigasz albo auto bylo totalna padaczka.
Student napisał/a: | Nie dawał forów tylko Nissan to badziewne auto |
W czasach kiedy z tasmy schodzil 300zx nissan byl jedna z lepszych japonskich firm. Dopiero po polaczeniu z renault jakosc spadla.
Anonymous - 17-04-2008, 16:41
nie ma szans żeby 300zx szedł równo z cari nawet GDi
Idzie równo ale ze zdrowym Eclipse GST
Anonymous - 17-04-2008, 17:07
choc mi sie nie podoba to stanę w obronie 300zx
bo to stara dobra dżapańska szkoła
flagowe pudło w czasie gdy mitsu miało 3000gt vr4 a honda NSX'a,
wszystkie miały w okolicach 280KM i przyspieszenie rzędu ok. 6 sec
koleś albo miał gdzieś sciganie albo jechał trupem i bał sie katować,
te auta nie mają takiej żywotności jak porsche,
a utrzymanie ich w idealnym stanie jest kosztowne co w Polsce
owocuje tym, że mamy dużo padlin wśród aut sportowych,
a szkoda bo chociażby 3000GT to taka piękna maszyna
Anonymous - 17-04-2008, 22:50
leser napisał/a: | flagowe pudło w czasie gdy mitsu miało 3000gt vr4 a honda NSX'a, |
To byly czasy. Kazda japonska marka miala swoje super auto. nsx, rx7, 3000gt, 300zx, supra i jeszcze subaru mialo cos takiego jak svx. Oprocz tego modele tylko na rynek japonski np skyline. Niestety ksiegowi wkroczyli ostro do akcji, ale drugiej strony moze dobrze ze wkroczyli (przyklad bankrutctwo nissana).
Robert - 04-05-2008, 23:54
A tak wracajac do watku wie ktos moze jakie sa "najlepsze obroty" zmiany biegow na wyzszy w silniku GDI aby zapewnic silnikowi maksymalna moc w stosunku do zmiany na wyzszy bieg Czyli do ilu obrotow krecic np na jedynce (i dalej z reszta biegow) zeby dwojka nie miala niedostatku mocy/momentu obrotowego i "ciagnela" jak najlepiej
Bo krecenie na kazdym biegu do przykladowych 6500-7000obr/min mija sie chyba z celem
Pzdr.
|
|
|