ASX Ogólne - ASX -zapisy
tomekrvf - 18-06-2010, 20:31
taaatooo napisał/a: | jedyne czego się obawiam to nowe dziecko Mitsubishi (silnik). Jak będzie się sprawował |
Silnik jest testowany od blisko dwóch lat istnieje więc duże prawdopodobieństwo że jest dopracowany.
Hubeeert - 18-06-2010, 21:35
tomekrvf napisał/a: | Silnik jest testowany od blisko dwóch lat istnieje więc duże prawdopodobieństwo że jest dopracowany. | Wiesz - na całym świecie sprzęgła w Subaru sa OK tylko nie w Polsce - to źle wróży na przyszłość
krzychu - 18-06-2010, 23:01
Hubeeert napisał/a: | tomekrvf napisał/a: | Silnik jest testowany od blisko dwóch lat istnieje więc duże prawdopodobieństwo że jest dopracowany. | Wiesz - na całym świecie sprzęgła w Subaru sa OK tylko nie w Polsce - to źle wróży na przyszłość |
Jeśli uważasz że w Outlanderze są lepsze to nie ma się czego obawiać Chodź kilku z forum twierdzi inaczej.
W każdym razie Mitsubishi będzie się chyba BARDZO starało nie zaliczyć wtopy w tak znaczącym i dobrze wróżącym na przyszłość okresie. 1,8 MIVEC (ten benzyniak) i cała ta nowa rodzinka na razie działa więc to też jakiś argument na +
color1 - 19-06-2010, 17:23 Temat postu: to ja jeszcze dopytam w kwestii asx-a... czy warto 4x4 ?
(miasto 70%, reszta trasy)
pozdr.
Anonymous - 19-06-2010, 17:44 Temat postu: Re: to ja jeszcze dopytam w kwestii asx-a...
color1 napisał/a: | czy warto 4x4 ?
(miasto 70%, reszta trasy)
pozdr. |
Biorąc pod uwagę ostatnio nagłośnione problemy użytkowników Subaru i Outlanderów w dieslach z 4x4 i M/T, moim zdaniem szkoda pieniędzy i nerwów. Jeżeli pierwsze opinie na temat 1.8DID będą pozytywne to może po prostu ASX 1.8 DID 2WD?
Hubeeert - 19-06-2010, 19:47
enanthate napisał/a: | Biorąc pod uwagę ostatnio nagłośnione problemy użytkowników Subaru | Dotyczące jak policzono na Forum Subaru całych 6 osób to faktycznie jest to problem
Litości - kolejny fakt tzw prasowy enanthate napisał/a: | Outlanderów w dieslach z 4x4 i M/T, moim zdaniem szkoda pieniędzy i nerwów. | A w Outlanderach ilu padło?
Bo na przykład jmgmotocykle miał uznaną naprawe na gwarancji i to mimo wirusa w silniku?
Kto pokusi sie o policzenie w ilu Outlanderach II z manualna skrzynią padły sprzęgła? Bo może się okazać, że problemu nie ma? Lub jest w normie - tzn, że nawet Ferrari da się zepsuć
Anonymous - 19-06-2010, 22:13
Hubeeert napisał/a: | Litości - kolejny fakt tzw prasowy |
Domyślam się. Ale tak na wszelki...
A tak na poważnie - moim zdaniem ważna jest różnica cenowa między 2WD a 4WD, bo jeżeli ktoś chce używać ASXa tylko na asfalcie to naprawdę... po co tracić pieniądze na 4WD?
krzychu - 19-06-2010, 23:06
enanthate napisał/a: | po co tracić pieniądze na 4WD? |
Biorąc pod uwagę ostatnie zimy AWD nie jest głupie.
Jackie - 19-06-2010, 23:36
Małe info - wbrew pierwszym doniesieniom ASX będzie miał kratkę niestety tylko do października (bo wtedy mają spaść kratki w ogóle...) więc polecam szybką piłkę. Serio serio
Pozdrawiam
Morfi - 20-06-2010, 09:16
Pomiedzy 2wd a 4 wd jest chyba tylko 8 tys różnicy.
Trik - 20-06-2010, 10:19
Jackie, a kiedy biędie dostepny 1,8 (benz) 4WD? I jeszcze z kratką gdyby był I jeszcze jedno, czy kratka bedzie tylko do DID czy do 1,6 (benz) też?
color1 - 20-06-2010, 12:25
Morfi napisał/a: | Pomiedzy 2wd a 4 wd jest chyba tylko 8 tys różnicy. |
ja akurat stoje przed wyborem: intense 2wd lub invite 4wd
- pytanie czy 4x4 to faktycznie lepszy wybór ?
Morfi - 20-06-2010, 12:36
color1, moim zdaniem tak. Szczególnie w zime to odczujesz.
irekmiecz - 20-06-2010, 13:43
Jackie a czy i jeśli to kiedy można się spodziewać 4WD w benzynie 1.6
Chętniej dopłacę te 8tyś za 4WD niż 5 za INTENSE
No i ten AS&G też chętnie bym sobie odpuścił to powinno być w opcji Uszczęśliwiają nas tym na siłę
Jackie - 20-06-2010, 22:45
irekmiecz napisał/a: | Jackie a czy i jeśli to kiedy można się spodziewać 4WD w benzynie 1.6 |
Na razie nie jest planowany w zamówieniach (co rozumiem bo 1.6 to nieco mało na 4WD).
color1 napisał/a: | - pytanie czy 4x4 to faktycznie lepszy wybór ? |
Pytanie nie jest jednoznaczne (choć sam jestem zwolennikiem aut AWD) - bo to zależy od warunków, w których się poruszasz. Zawsze napęd na 4 buty daje większe bezpieczeństwo (ok, nie dotyczy CRV bo tam zapięcie 4X4 jest tak wolne, że jedynie oszukuje użytkownika) ale jeśli 90% pokonuje się na zwykłych drogach, cecha ta jest drugorzędna.
Pozdrawiam
|
|
|