Nasze Miśki - EA2W '99 - stary alfer
stary alfer - 26-09-2011, 20:43
Kleju napisał/a: | może wychodziły też w tym rozmiarze? |
To by trzeba było fachowców popytać
Do mojego Gala, nie ma takiej tarczy z wachlarza TRW.
Hugo - 26-09-2011, 22:12
Kleju napisał/a: | Za mała średnica dla mnie Ja potrzebuję 286mm, może wychodziły też w tym rozmiarze? | Carisma po ostatnim lifcie miała chyba tarcze 282 mm. Normalnie raczej większych nie montowano w autach tej marki, no może w jakiś jeepach.
stary alfer - 15-12-2011, 21:32
Się naszukałem tego tematu
Auto jeździ.
Muszę podjechać na przegląd gazu.
Szarpanie przy przyspieszaniu na niskich obrotach wróciło.
Kabelki i świeczki pomimo wymiany pomogły na chwilę.
Kupiłem też baterię. Jeszcze nie wymieniona, ale może jutro
Po za tym nic się nie dzieje jak w pewnej Mazdzie z Krakowa
Olej Motul 5W40 to strzał w 10-tkę.
0W40 jest jednak deko za rzadki.
Tarcze po 2 tys. km nie biją.
Przypomnę, że tarcza to TRW, klocek Brembo.
Auto przejechało ze mną bezawaryjnie 16,5 tys km.
Psikus - 16-12-2011, 21:35
stary alfer napisał/a: | Auto przejechało ze mną bezawaryjnie 16,5 tys km. | tylko pogratulować.
stary alfer napisał/a: | Olej Motul 5W40 to strzał w 10-tkę. | ja mam cały czas jakieś takie obawy co do zalania 5w40
stary alfer - 05-02-2012, 12:24
Wczoraj Galant był na przeglądzie. Myślałem, że chłopak jest zdrów jak ryba, ale nie. Ma katar
Pomijając przepaloną postojówkę i żarówkę z podświetlenia tablicy, do wymiany są oba drążki kierownicze.
Diagnosta powiedział, że jest luz na jabłku...
Czy w wolnym tłumaczeniu oznacza to, że do wymiany jest drążek, tak?
Jeśli tak to jaką firmę brać?
fj_mike - 05-02-2012, 12:36
stary alfer napisał/a: | Czy w wolnym tłumaczeniu oznacza to, że do wymiany jest drążek, tak?
Jeśli tak to jaką firmę brać? |
Yes. Prosty. Ale chyba już lepiej pójść po całości i wymienić komplet.
Ja mam 555. Owczar założył CTRy. Wybierz sobie
robertdg - 05-02-2012, 12:37
%%% znaczy 555
fj_mike - 05-02-2012, 12:39
Tobie tylko jedno w głowie
stary alfer - 05-02-2012, 12:41
fj_mike napisał/a: | Yes. Prosty. Ale chyba już lepiej pójść po całości i wymienić komplet.
Ja mam 555. Owczar założył CTRy. Wybierz sobie |
Thx Mike
fj_mike napisał/a: | robertdg napisał/a:
%%%
Tobie tylko jedno w głowie |
stary alfer - 18-02-2012, 17:34
Ajm bak
Coś mi szura przy kręceniu kierownicą. Na początku myślałem, że to wina śniegu, który gdzieś się ukrył i trze, ale drugi dzień na plusie i zero poprawy.
Jakieś pomysły?
I umyłem w końcu parcha bo zapyziały był okrutnie.
Bardziej może spłukałem, ale spowrotem jest granatowy
Anonymous - 18-02-2012, 18:11
no to sworznie wahaczy do kontroli drążki też możesz obejrzeć pod kątem luzu
stary alfer - 18-02-2012, 18:33
Derpin napisał/a: | drążki też możesz obejrzeć pod kątem luzu |
Luz na drążkach stwierdzony na przeglądzie dwa tygodnie temu.
One mogą tak trzeć?
Ale żeby było tak, że diagnosta stwierdził luz i od razu zaczęły trzeć? Na hasło?
stary alfer - 19-02-2012, 13:19
Masakra jest dzisiaj. Wstyd jeździć.
Skrzypi i trze niemiłosiernie przy kręceniu kierownicą.
I parę stówek w plecy
fj_mike - 19-02-2012, 17:18
Może koło o jakąś osłonę trze. Zaglądałeś w tamte okolice?
stary alfer - 19-02-2012, 17:27
fj_mike napisał/a: | Może koło o jakąś osłonę trze. Zaglądałeś w tamte okolice? |
Nie mike, nic tam nie ma.
Czasami odgłos tarcia/trzeszczenia pojawia się podczas jazdy na nierównościach. Przy skręcaniu jest dość tragicznie.
Budzę ogólne przerażenie na ulicy, ponieważ odgłos jest głośny. Odgłos przypomina ten kiedy w nadkolu z przodu uzbiera się śnieg i trze o niego opona. No ale śniegu nie ma, 3 dzień na plusie i kicha. Dźwięk jest wyraźnie metaliczny.
Wczoraj myjąc auto kierowałem karchera w okolice drążków, sworzni, ale nic nie pomogło. A nawet jest gorzej
Podjadę w tym tygodniu niech ktoś to obejrzy i trzeba by kupić graty i to zrobić.
|
|
|