Nasze Miśki - Czterołapa pantera
rosomak1983 - 06-09-2011, 18:00
Krzyzak napisał/a: | ale panewki w tym przy pompie zaślepiłeś? |
tak ja nie wywalałem wałków juz były bez nich, wszystko jest pozaslepiane.
rosomak1983 - 07-09-2011, 22:32
Gdy nadszedł czas na głowice przetransportowałem blok do drugiego garazu gdzie stoi pantera. Blok zakleiłem zeby jakis syf sie nie dostał przypadkiem ,wziałem uszczelke metalowa COMETIC.
Uploaded with ImageShack.us
Ale wczesniej skrzynia zeby łatwiej sie dokrecało głowice na 127niutów Arpkami...
Sprzegieło ACT 2600 , używane ale jak widac tarcza tylko liznieta...
Uploaded with ImageShack.us
Nowe łożysko sprzegła orginał.
Uploaded with ImageShack.us
Skrzynia z GSX-a
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
ARPeki wkrecone, chwile po tym.
Uploaded with ImageShack.us
wyderka - 07-09-2011, 23:16
jestem pełen podziwu dla Ciebie
rosomak1983 - 08-09-2011, 00:12
wyderka napisał/a: | :shock: jestem pełen podziwu dla Ciebie |
dzieki,po prostu sprawia mi to ogromna frajde
Uszczelka pod głowica została wzmocniona preparatem LOCLITE 3020, ogolnie reszte uszczlek takze bede na nim dawał,
Uploaded with ImageShack.us
tak wiem ze czesci sie to nie miesci w głowie bo cometic zaleca składac swoje uszczleki na sucho ale spokojnie wiem co robie , metoda sprawdzona i powtarzalnie zdaje egazmin w innych krajach o bardziej rozwinietym swiecie tuningu.
Popatrzcie jaka mi wyszła idealna warstwa
Dodanie loclite ma na celu dodatkowe wzmocnienie uszczelki, ponoc wtedy daje rade gdy zwykły cometic wymieka, metoda stosowane orzy wiekszych mocach ale nie zaszkodzi przeciez w moim skromnym silniku,
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
rosomak1983 - 08-09-2011, 00:25
skrzynie nieco przeczysciłem pomalowałem łapy etc.
Uploaded with ImageShack.us
Przeczyscilem popychacze ropa, niby wczesniej chodziły Ok ale jakby co wymienie na nowe. Sie zobaczy,
tutaj składam reszte głowicy;
Uploaded with ImageShack.us
Ciekawi mnie jak bedzie na tych walkach chodził
Z silnika smiało mozna jesc tyle ze nieco olejem przesmarowany po łożyskach
Uploaded with ImageShack.us
rosomak1983 - 08-09-2011, 00:35
Uploaded with ImageShack.us
kolektor oddałem do piaskowania , i mysłałem w jaki kolotr by go dac....
Stwierdziłem ze zostawie jak jest a pociagne go bezbarwnym... jednak nie mieli jakiegos termoodpornego wiec pociagnałem srebrzanka tak dla jaj...
Efekt przerósł moje najsmiejsze oczekiwania....
Po pisakowanie srebanka wsiakła w kolektor bez smug czy skaz. Jest super mówie wam;
Krzyzak - 08-09-2011, 06:54
naprawdę świetna robota (jak narazie )
Arturro-86 - 08-09-2011, 09:21
rosomak1983, Ty ten silnik będziesz wkoncu dawał do Pantery, czy do Białasa
Bo już się pogubiłem...
A co do samej roboty - wygląda bardzo profesjonalnie, mam nadzieję, że równie dobrze będzie to działało
rosomak1983 - 08-09-2011, 09:30
Arturro-86 napisał/a: | rosomak1983, Ty ten silnik będziesz wkoncu dawał do Pantery, czy do Białasa
Bo już się pogubiłem... |
Silnik idzie do pantery , cos przez pomyłke wrzuciłem do tematu Lancera ale mam nadzieje ze mkm posprzata ( gdybys mogł Macku )
Arturro-86 napisał/a: | A co do samej roboty - wygląda bardzo profesjonalnie, mam nadzieję, że równie dobrze będzie to działało |
silnik jest po kompletnych szlifach w bdb szlifiernii, ja skladam silnik jak tylko czysto sie da niektóre oczywiste rzeczy smarujac olejem. Pozatym postepuje wg manula wiec powinno być OK
rosomak1983 - 08-09-2011, 11:47
A tutaj mój pierwszy w zyciu zupelnie samodzielny rozrzad;
Uploaded with ImageShack.us
Poszedł mi nadzwyczaj lekko i łatwo... W zasadzie zeszło max 15 minut.
Uploaded with ImageShack.us
Ustawiłem znaki na górze założylem naciagniety pasek i załozyłem takie sciski zeby grzecznie stalo w miejscu. potem ustawiłem wał na znak i naciagajac pasek założyłem od strony ssacej na wal potem na rolke napinajaca.
Nie miałem tych takich szczypców wiec chwilke pomyslałem próbujac reka to nacioagnac.... W końcu po chwili uzywajac przedłuzki do klucza zrobiłem dzwignie która z jednej strony zapierała sie o napinacz a z drugiej napinała rolke.
Druga reka kontrolowałem czy naciag jest dobry ciagnac za zawleczke napinacza czy wyjdzie luzno w palcach. Gdy poczułem za zawleczka luzno wychodzi czyli napinacz po wyjeciu zawleczki nie zmieni ,,połozenia napiecia'' tj nie wysynie sie ani nie schowa, dokreciłem szybko rolke, zwolniłem napinacz zakreciłem z 5 razy,
Wszystko było dalej na znakach a ja mogłem reka z powrotem włożyc zawleczke do napinacza. Wiec jest idealnie.
Pasek MITSUBOSHI rolki KOYO, napinacz orginał.
Krzyzak - 08-09-2011, 12:22
w sumie metoda nawet dobra, jednak napinacz może się trochę wysunąć i też będzie OK, a zawleczka pasować już nie będzie
rosomak1983 - 08-09-2011, 12:29
Darku ale skoro moge z powrotem wsunac zawleczke to chyba idealnie ???
Czy ma sie sie troszke wysunac badz schowac ???
Sory pomysłka rolki sa GMB...
gulgulq - 08-09-2011, 12:38
rosomak1983 napisał/a: | Sory pomysłka rolki sa GMB... |
Piotrek - zatrudnij jakąś koordynatorkę serwisową bo gubisz się przy tych autach już
przy okazji będzie Ci kawę podawać do kanału
rosomak1983 - 08-09-2011, 12:55
gulgulq napisał/a: | bo gubisz się przy tych autach już |
wszystko jest pod kontrola.
gulgulq napisał/a: | przy okazji będzie Ci kawę podawać do kanału
|
ale ja nie mam kanału
Wszyc - 08-09-2011, 13:11
Łatwiej masz bez wałków balansowych i szybciej ja zmontowałem pierwszy raz rozrząd i zapomniałem o ustawieniu wałka balansowego pompy oleju
|
|
|