To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Avance

Hugo - 24-05-2012, 19:06

polaff napisał/a:
tak samo jest w pajero 1987
No i to auto, które stworzono do jazdy w terenie... Już nie będę pisał o Daihatsu (Feroza/Rocky) z przełomu lat 80 i 90, bo to jest po prostu mistrzostwo świata, odkręcasz wszelakie śruby jakby wczoraj były przykręcone. Koniec OT.
Matejko - 24-05-2012, 22:47

Cytat:
ok, nie chcesz - nie wypowiadam się więcej


nie fochaj :P

ogolnie to tak - skrzynia poszla w mak, najbardziej rozwalone lozysko to MD700207, wiadomo drugie tez wymienie,
ale czy z drugiego walka tez musze wymieniac jesli sa OK, wiem, skrzynia wyjeta, jedna robota, ale na drugi walek lozyska to kolo 330zl

co ciekawe 3 te zwykle lozyska, w Kaliszu dostepne od reki w sklepie z lozyskami, firmy nsk za ok 70zl/szt.,
to koyo 70591 z dnia na dzien okolo 260zl

deejay - 24-05-2012, 22:54

polaff napisał/a:
Hugo napisał/a:
Co druga śruba sie ukręca

to auto burzy moje stereotypy o japońskich samochodach


To zapraszam do Renault :twisted:

Hugo - 25-05-2012, 08:09

deejay napisał/a:
To zapraszam do Renault
Ostatnio byłem przy tym jak kumpel rozpinal zawieszenie przednie w Twingo z 2000 r. Wszystko szło jak po maśle. No może z tylną belką byłby problem, ale nie miałem okazji zaobserwować.
robertdg - 25-05-2012, 08:15

Hugo napisał/a:
Ostatnio byłem przy tym jak kumpel rozpinal zawieszenie przednie w Twingo z 2000 r. Wszystko szło jak po maśle. No może z tylną belką byłby problem, ale nie miałem okazji zaobserwować.
No właśnie dlatego że to zawieszenie już pewnie było z 8 rezy demontowane :lol:
wichura1 - 25-05-2012, 09:06

Matejko chyba nie zamierzasz tym Galantem jeździć następne 10 lat? Ważne, żeby te łożyska miały odpowiednie luzy i maksymalne dopuszczalne obroty (NSK to bardzo dobra firma, choć sam wolę NTN). Jeżeli łożyska na drugim wałku są ok nie musisz ich wymieniać. Te łożyska niedość, że to KOYO, to jeszcze pracujące w oleju. Jeżeli masz wyjęty wałek sprawdź czy nie ma luzów bocznych, pomiędzy bieżnią górną i dolną. Poruszaj lewo, prawo, luz powinien być prawie niedostrzegalny, jeżeli wychyla się wyraźnie do wymiany. Jeżeli podasz oznaczenia mogę sprawdzić dostępność i ceny łożysk w ALBECO, a jeżeli są możesz je odebrać na Południowej.
Matejko - 31-05-2012, 19:08

zdecydowalem sie na wymiane czterech lozysk, dzisiaj zjechalem z podnosnika - bloga cisza, nowy olej, biegi wchodza miod, sprzeglo dziala cudnie :)
jutro piaskowanie, niestety nie udalo sie zrobic tego podczas rozbiorki skrzyni biegów i dopiero jutro widlak - fura w gore i lecim z piachem

wymienial ktos zatrzaski w listwach progowych i da znac co kupil ??

i najwazniejsze... auto z zewnatrz bedzie kompletne, a nie ze przod jakis wyszczerbiony :wink:

Matejko - 05-06-2012, 19:29

pomalu dochodzimy do konca robot
poki co jest wypiaskowany:




teraz jest juz w podkladzie - pogoda nie pozwala dluzej pozostawic golej blachy, jutro kon-wers-acja ;)

Matejko - 08-06-2012, 12:28

i juz po


Rafal_Szczecin - 08-06-2012, 13:15

ladnie :)
atsar - 11-06-2012, 10:39

elegancko wyszło :)
Anonymous - 11-06-2012, 11:23

nie no Panie teraz to żadna zima mu nie straszna :mrgreen:
Matejko - 11-06-2012, 11:35

po naprawie skrzyni okazuje sie, ze te lozyska to mialem rozwalone odkad kupilem,
teraz sie ciesze czysta praca silnika, a wczesniej bylo slychac skrzynie w calym zakresie obrotow, ale pewnie dzwiek silnika i skrzyni sie nakladal, ze brzmialo to w miare dobrze.
Teraz cisza spokoj :)

major - 11-06-2012, 14:06

ile wyszła Cie naprawa skrzyni (łożyska plus robocizna)?
Matejko - 11-06-2012, 15:35

lozyska to koszt kolo ~500 wymiana 450


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group