To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Cena

rezon - 17-01-2013, 21:57

w cytowanym artykule jest jeszcze coś takiego Jeśli ktoś lubi jeździć dynamicznie, powinien... kupić diesla lub poszukać innego samochodu. 13s na 0-100km/h to naprawdę osiągnięcie dla samochodu Sportowo-użytkowego ;) . Zużycie paliwa 12-13l brzmi znacznie bardziej prawdopodobnie niż deklaracje producenta.
Lucas123w - 17-01-2013, 22:22

Z drugiej strony jak ktoś che kupić auto dynamiczne to nie będzie przebierał w suv''ach.
Tak jak tam gdzieś pisałeś to Outek to kiosk na 4 kółkach więc nawet lepiej żeby nie był zbyt dynamiczny.

OIII to takie auto dla osób o spokojnym podejściu do życia :D
Wydaje mi się gdyby tam wstawić motor 2.4 w benzynie i CVT plus cena 115 - 120 tyś. to jako tako by się przyjął.

Bulbo - 18-01-2013, 01:05

Lucas123w napisał/a:
Z drugiej strony jak ktoś che kupić auto dynamiczne to nie będzie przebierał w suv''ach.
Tak jak tam gdzieś pisałeś to Outek to kiosk na 4 kółkach więc nawet lepiej żeby nie był zbyt dynamiczny.

OIII to takie auto dla osób o spokojnym podejściu do życia :D
Wydaje mi się gdyby tam wstawić motor 2.4 w benzynie i CVT plus cena 115 - 120 tyś. to jako tako by się przyjął.
dlaczego nie w suvach ? Przeciez teraz sa szybkie wygodne a do tego mala pala , mi x6 4.0d pali po Warszawie 9,5 litra czyli jak widac da sie zrobic fajne auto ,ktorego jedynym mankamentem jest cena bo serwis podstawowy jest totalnie za free
Gunner - 18-01-2013, 10:09

Bylem ostatnio w salonie obejrzec O3.
Taki sobie,fakt ze srodek jakby lepszej jakosci ,ale brak gornego schowka pasazera mnie poirytował.
Za wersje top kazali sobie zaplacic 190tys.!!! Masakra.Toz to Pojare mozna prawie kupic juz za taka kase.
Dla porownania udałem sie tez do salonu Mazdy looknać na CX5.
W cenie 133 tysi autko troche mniejsze ale chyba ladniejsze i lepiej wyposazone i o lepszych osiagach.No i przeszlo 50 tysi w kieszeni.

cviat - 18-01-2013, 13:45

Dziś jeździłem O3 2.0 CVT i mnie się podoba, jednak decyzji podjąć nie potrafię.
O2 ma mocniejszy silnik i lepiej wykończone wnętrze a i patent otwieranej burty z tyłu mi się podoba, O3 ma więcej zabawek na pokładzie i ładniejsze fotele w 3 rzędzie, które na pewno spodobają się moim dzieciakom.

rezon - 19-01-2013, 09:17

Za cenę O3 to można mieć 1,5 Fiata Freemont z potężnym silnikiem, działającą klimą, itd...
krzychu - 19-01-2013, 18:28

rezon napisał/a:
działającą klimą, itd...


Nudny jesteś... Jesteś pewien, że w OIII działa dokładnie tak samo jak w OII? Poza tym klima działała, prędzej z tego co opisywałeś do automatyki można było mieć zastrzerzenia. Przestań proszę generalizować bo robisz to namiętnie na temat wszystkiego jak nie sprzęgła to klimy itd...

androzek - 19-01-2013, 19:09

Rezon nie nudzi z ta klimą.Od początku tragedia.Wszyscy wiedzą,że z głównych nawiewów leci ciepło a z tych przy oknach po boku zimne powietrze -paranoja.Ponownie przerabiałem to wczoraj na dystansie 700 km.
rezon - 19-01-2013, 21:09

krzychu napisał/a:
Nudny jesteś...
cóż, jakoś przeżyję. nigdy nie byłem ani urodziwy, ani inteligentny, teraz jeszcze będę nudny. Starość nie radość.androzek, polecam uwadze montaż wiatraczka wiosną - naprawdę poprawia sposób działania klimy w Outku. Do ideału daleko, ale znacznie lepiej.
krzychu napisał/a:
Jesteś pewien, że w OIII działa dokładnie tak samo jak w OII?
A jesteś pewien, że działa inaczej? Hamulce zostawili. Obydwa punkty, które uważałem za plusy w O2 i których brakuje mi w Superbie tj. ławeczkę i wysoki bagażnik zostały zlikwidowane w O3. Reszta, cóż - jeździłeś Freemontem aby mieć porównanie do O3? Ja się przejechałem.
krzychu - 20-01-2013, 08:05

rezon napisał/a:
Hamulce zostawili.


Jesteś pewien? Bo ja byłem, że w ASX-ie są te same do czasu jak kolega mnie nie oświecił.... Pytałem o to wyżej nikt nie odpowiedział... Może jednak są poprawione? Znowu generalizujesz i zakładasz odstraszając może niepotrzebnie klientów. Rozumiem zawiść do marki przez dealera który podobno Cie oszukał... Niby ludzkie, ale czy słuszne? Już wszyscy na forum to wiedzą. Osiągnąłeś cel.

lexus - 20-01-2013, 11:14

W Auto Moto nr 2/13r jest test nowego miśka ,mazdy cx5 i volvo xc60.konkluzja auto dobre ale cena z sufitu
rezon - 20-01-2013, 16:17

krzychu napisał/a:
Może jednak są poprawione? Znowu generalizujesz i zakładasz odstraszając może niepotrzebnie klientów
poczytaj forum to też się dowiesz.
krzychu napisał/a:
Rozumiem zawiść do marki przez dealera który podobno Cie oszukał... Niby ludzkie, ale czy słuszne?
Zawiść to chyba słowo o innym znaczeniu niż miałeś na myśli - wg wikipedii Zawiść to uczucie dyskomfortu powstające wtedy, gdy osobiste cechy, posiadane przedmioty lub osiągnięcia nie dorównują ich poziomowi/jakości u innych osób. W zawiści osoba chce posiadać to, co ma inny, albo życzy drugiemu, aby był tego pozbawiony. Jakoś nie odczuwam niczego podobnego.
krzychu - 20-01-2013, 19:12

rezon napisał/a:
poczytaj forum to też się dowiesz.


Że mają tą samą średnicę? W ASX także, ale są grubsze i mają większy klocek.

rezon napisał/a:
W zawiści osoba chce (...) aby był tego pozbawiony.


Żeby dealer miał mnie klientów, MMC mniej klientów i Mitsubishi mniej klientów bo dealer Cie podobno oszukał. Osiągnąłeś na pewno cel zrobiłeś im piękną antyreklamę ale chyba już wystarczy? Wszyscy forumowicze już to wiedzą.

mitsu00 - 20-01-2013, 19:42

Rezon>>>>Fiat Freemont ma beznadziejne wlasciwosci jezdne i w tescie losia nie najlepiej wypadl. To amerykanski (kupili kilka marek od GM, chyba Chryslera i Dodge:a) kanapowiec do jazdy na wprost. Jak trzeba skrecac lub hamowac to marnie to wypada. Ja w tym wlasnych dzieci bym nie przewozil.
rezon - 20-01-2013, 20:42

mitsu00 napisał/a:
To amerykanski (kupili kilka marek od GM, chyba Chryslera i Dodge:a) kanapowiec do jazdy na wprost. Jak trzeba skrecac lub hamowac to marnie to wypada.
tak mniej więcej go testowałem - nie miał z tym problemów ;) Nie odpowiadały mi jego gabaryty wewnętrzne - jest dość ciasny w środku.
krzychu napisał/a:
Żeby dealer miał mnie klientów, MMC mniej klientów i Mitsubishi mniej klientów bo dealer Cie podobno oszukał. Osiągnąłeś na pewno cel zrobiłeś im piękną antyreklamę ale chyba już wystarczy?
Nie odczuwam żadnego dyskomfortu z powodu wzrostu obrotów Mitsubishi, ani satysfakcji z powodu 10-cio krotnego spadku sprzedaży Outka. Nie robię antyreklamy tylko staram się zwracać uwagę na pewne istotne fakty, o których sprzedający zazwyczaj milczą. Mnie nikt nie informował o specyficznym działaniu tzw. automatycznej klimatyzacji - to odkryłem pół roku po zakupie - zimą.
Co do hamulców - co prawda z wątku dotyczącego mojego Superba:
tomekrvf napisał/a:
Niestety patrząc na nowego Outlandera, Mitsu jest totalnie zacofane technologicznie. A za hamulce przejęte z poprzedniego modelu nowy Out dostaje 2-.
Nie zawsze się zgadzam z opiniami tomekrvf, ale w podawanych faktach technicznych nie natrafiłem na błędy, a często były dla mnie pomocne. Chyba nie tylko ja uważałem hamulce Outka2 za delikatnie mówiąc mierne i można było je poprawić.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group