To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Patrykowa Sigma

mazda10000 - 26-02-2014, 23:04

Masz na myśli moją srebrną?
szpala85 - 27-02-2014, 11:50

w ogóle teraz patrze na allegro to na niecałe 300 zł mam tłumik końcowy i środkowy :wink:

chyba tłumikarze chcą mnie przyciąć hehe

marycjusz - 27-02-2014, 14:50

Szpala w najbliższą niedzielę kupuję zwłoki Sigmy, całą budę z uszkodzonym silnikiem - mogę oblukać w jakim stanie będzie cały wydech w niej jeśli interesuje Cię używany oczywiście.
szpala85 - 27-02-2014, 16:30

marycjusz, no oblukaj :mrgreen:

fajnie gdyby te zwłoki mialy tylnie amory ecs :wink: .. tez mozesz sprawdzic w jakim sa stanie :wink:

marycjusz - 27-02-2014, 16:46

ok ! wszystko obejrzę - przypomnij się np w poniedziałek na priv bo mogę zapomnieć dać Ci znać ;)
wojtas - 27-02-2014, 19:27

mazda10000 napisał/a:
Masz na myśli moją srebrną?

Twoją srebrną widziałem tylko raz, jak jeszcze nie była twoja :wink: A dźwięk wydechu słyszałem tylko na YouTube. Zakładając nisko budżetowe rozwiązanie, to zostawibym oryginały (o ile są) i tylko dołozył nowe rurki i plecionki (tłumiki drgań). W wagonie przez dwa lata miałem Polski zamiennik i halasował jak poprzedni Walker. Dopiero na "wydmuchanym" oryginale doznałem spokoju.

szpala85 - 27-02-2014, 22:37

dzisiaj znowu zrobiłem dziunią ze sto kilosów ... powiem wam ze uwielbiam tym autem jeździć :mrgreen: ... górka czy nie górka ciągnie na każdym biegu ...wygoda ... cisza w środku ... (poza wydechem dziurawym hehe ) .... i ta elegancja :mrgreen:
szpala85 - 28-02-2014, 18:48

znalazłem powód falowania obrotów i gaśnięcia dziuni :wink:
wierzcie albo nie ale po rozebraniu kolektora dolotowego na części pierwsze napotkałem na zielone " coś "

:



nie mam pojęcie jak to się znalazło w dolocie ???

spryskałem wszystko płynem do silników , potem karcher i dokładne wyczyszczenie kompresorkiem

teraz kolektor sie lśni jak psu nos hehe
obroty stoją w miejscu po rozgrzaniu

ale jest problem bo nie mogę zejść poniżej 1500 rpm ..... śrubka wkręcona na max

odpiąć na zimnym silniku kleme i uczyć ją obrotów ? czy tu jest jakiś inny patent heh ?
:mrgreen:

szpala85 - 28-02-2014, 18:49

btw. teraz to dopiero leci :twisted:
GóR3K - 28-02-2014, 19:21

ha ktos tu sciaga odemnie ;-) ale u Ciebie dziwny ten nalot u mnie bylo czarno od oleju a tu zielooono ;-)
robertdg - 28-02-2014, 19:25

Wegetarianin :P
jacek11 - 28-02-2014, 21:40

Zapleśniał :P :lol:
mazda10000 - 28-02-2014, 22:00

Jak już kręciłeś tą śrubą to trudno, musisz ustawić TPS i tą śrubę tak jak jest to opisane w serwisówce i będzie hulać ( serwisówka w naszym dziale, w dziale... serwisówki :mrgreen: )
szpala85 - 01-03-2014, 09:55

ok ustawiłem według instrukcji z serwisówki ....auto trzyma teraz 1000~1100 rpm .... i tak pomiedzy tym faluje ... TPS ustawiłem na 4.43 ohma tak jak w galu bo według serwisówki miałem kręcić tpsem aż obwód będzie otwarty na zamknietej przepustnicy ale tak nie dało rady :wink: cały czas pokazywał miernik jakąś wartość ..... szybko zczytałem miernikiem jak w galu to wyglada na tpsie i skopiowałem do sigmy :wink:

dobrze zrobiłem ?

śrubka jest tylko wykręcona na 1/4 obrotu :wink: ta pod gumką :wink:


szpala85 - 01-03-2014, 09:57

oczywiście z rana jak był zimny po przestawieniu tpsa zdjąłem klemę potem założyłem i odpaliłem ... chodził tak do odpalenia wentylatora :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group