Nasze Miśki - Patrykowa Sigma
mazda10000 - 26-02-2014, 23:04
Masz na myśli moją srebrną?
szpala85 - 27-02-2014, 11:50
w ogóle teraz patrze na allegro to na niecałe 300 zł mam tłumik końcowy i środkowy
chyba tłumikarze chcą mnie przyciąć hehe
marycjusz - 27-02-2014, 14:50
Szpala w najbliższą niedzielę kupuję zwłoki Sigmy, całą budę z uszkodzonym silnikiem - mogę oblukać w jakim stanie będzie cały wydech w niej jeśli interesuje Cię używany oczywiście.
szpala85 - 27-02-2014, 16:30
marycjusz, no oblukaj
fajnie gdyby te zwłoki mialy tylnie amory ecs .. tez mozesz sprawdzic w jakim sa stanie
marycjusz - 27-02-2014, 16:46
ok ! wszystko obejrzę - przypomnij się np w poniedziałek na priv bo mogę zapomnieć dać Ci znać
wojtas - 27-02-2014, 19:27
mazda10000 napisał/a: | Masz na myśli moją srebrną? |
Twoją srebrną widziałem tylko raz, jak jeszcze nie była twoja A dźwięk wydechu słyszałem tylko na YouTube. Zakładając nisko budżetowe rozwiązanie, to zostawibym oryginały (o ile są) i tylko dołozył nowe rurki i plecionki (tłumiki drgań). W wagonie przez dwa lata miałem Polski zamiennik i halasował jak poprzedni Walker. Dopiero na "wydmuchanym" oryginale doznałem spokoju.
szpala85 - 27-02-2014, 22:37
dzisiaj znowu zrobiłem dziunią ze sto kilosów ... powiem wam ze uwielbiam tym autem jeździć ... górka czy nie górka ciągnie na każdym biegu ...wygoda ... cisza w środku ... (poza wydechem dziurawym hehe ) .... i ta elegancja
szpala85 - 28-02-2014, 18:48
znalazłem powód falowania obrotów i gaśnięcia dziuni
wierzcie albo nie ale po rozebraniu kolektora dolotowego na części pierwsze napotkałem na zielone " coś "
:
nie mam pojęcie jak to się znalazło w dolocie ???
spryskałem wszystko płynem do silników , potem karcher i dokładne wyczyszczenie kompresorkiem
teraz kolektor sie lśni jak psu nos hehe
obroty stoją w miejscu po rozgrzaniu
ale jest problem bo nie mogę zejść poniżej 1500 rpm ..... śrubka wkręcona na max
odpiąć na zimnym silniku kleme i uczyć ją obrotów ? czy tu jest jakiś inny patent heh ?
szpala85 - 28-02-2014, 18:49
btw. teraz to dopiero leci
GóR3K - 28-02-2014, 19:21
ha ktos tu sciaga odemnie ale u Ciebie dziwny ten nalot u mnie bylo czarno od oleju a tu zielooono
robertdg - 28-02-2014, 19:25
Wegetarianin
jacek11 - 28-02-2014, 21:40
Zapleśniał
mazda10000 - 28-02-2014, 22:00
Jak już kręciłeś tą śrubą to trudno, musisz ustawić TPS i tą śrubę tak jak jest to opisane w serwisówce i będzie hulać ( serwisówka w naszym dziale, w dziale... serwisówki )
szpala85 - 01-03-2014, 09:55
ok ustawiłem według instrukcji z serwisówki ....auto trzyma teraz 1000~1100 rpm .... i tak pomiedzy tym faluje ... TPS ustawiłem na 4.43 ohma tak jak w galu bo według serwisówki miałem kręcić tpsem aż obwód będzie otwarty na zamknietej przepustnicy ale tak nie dało rady cały czas pokazywał miernik jakąś wartość ..... szybko zczytałem miernikiem jak w galu to wyglada na tpsie i skopiowałem do sigmy
dobrze zrobiłem ?
śrubka jest tylko wykręcona na 1/4 obrotu ta pod gumką
szpala85 - 01-03-2014, 09:57
oczywiście z rana jak był zimny po przestawieniu tpsa zdjąłem klemę potem założyłem i odpaliłem ... chodził tak do odpalenia wentylatora
|
|
|