| 
				
					| Nasze Miśki - Miał być, no i jest ...
 
 yaro1976 - 01-09-2014, 17:29
 
 czujnik temp. zaczyna fiksować?
 WreX - 01-09-2014, 17:33
 
 
  	  | tomek84 napisał/a: |  	  | 1. przednie halogeny podczas jazdy nie wyłączają się przyciskiem. Dopiero po wyłączeniu świateł mijania halogeny się wyłączyły. O co kaman? bo przyznaję, że ja chyba ani raz nie użyłem w tym aucie lamp przeciwmgłowych 
 | 
 
 Może coś z przyciskiem... generalnie jest tak, że przeciwmgłowe można odpalić dopiero przy chociaż pozycyjnych tak to przycisk "nie da" się wcisnąć... może było coś pokombinowane i jest teraz odwrotnie powiedzmy? Albo odwrotnie wtyczka podpięta od guzika? Ciężko powiedzieć.
 
 
  	  | tomek84 napisał/a: |  	  | Wiadomo, że klima podbija te obroty o kilka stówek, ale żeby aż tak? 
 | 
 
 Na zimnym to chyba możliwe... niech sprawdzi jeszcze raz ale nie włącza niczego i nie kreci kierownicą... ale na bardzo zimnym spokojnie startuje z obrotów +1500
 Jackall - 01-09-2014, 18:06
 
 
 to się zgadza 	  | WreX napisał/a: |  	  | generalnie jest tak, że przeciwmgłowe można odpalić dopiero przy chociaż pozycyjnych | 
 
 u mnie się normalnie wciska, jednak sygnał z niego nie wychodzi bez pozycyjnych 	  | WreX napisał/a: |  	  | tak to przycisk "nie da" się wcisnąć | 
 
 tak się nie da bo wtyczka nie jest symetryczna 	  | WreX napisał/a: |  	  | odwrotnie wtyczka podpięta od guzika? | 
 
 
 Mój Galant przy odpaleniu zimnego silnika ma niecałe 1500 obr, po włączeniu klimy obroty spadają o ok 100-150 obr, po wyłączeniu wracają do poprzedniego stanu.
 Poniżej mój filmik
 http://youtu.be/h3qHMwnTlWA
 Tomek - 01-09-2014, 18:18
 
 czyli wszystko OK
 
 tylko panika
 
 dzięki Jackall
 Tomek - 01-09-2014, 18:29
 
 
  	  | Jackall napisał/a: |  	  | A co do mustanga to mi się podoba jedynie Mach I fastback
   | 
 
 oj tak, tak
 
 choć nie jedynie, bo inne cuda też są ładne. tutaj taki pierwszy z brzegu:
 
 http://image.hotrod.com/f...d%2Bmustang.jpg
 
 ale jak już będę szedł w lata '60, to raczej Corvette Stingray
 Jackall - 01-09-2014, 18:29
 
 
 Nie jestem pewien bo pisałeś, że po odpaleniu były obroty 2k ale pomijając to, to włączenie się klimy na zimnym silniku powoduje spadek obrotów. 	  | tomek84 napisał/a: |  	  | czyli wszystko OK | 
 Jest jeszcze kwestia, że u mnie jest A/T ale na P to nie powinno mieć znaczenia.
 Tomek - 01-09-2014, 18:36
 
 
  	  | Jackall napisał/a: |  	  | Nie jestem pewien bo pisałeś, że po odpaleniu były obroty 2k ale pomijając to, to włączenie się klimy na zimnym silniku powoduje spadek obrotów.
 | 
 
 zbija obroty, bo obciąża silnik
 ale jak włączają się wentylatory to obroty idą w górę
 i tutaj bym się doszukiwał różnic, a to zależne np. od temp otoczenia itp.
 
 jakbym miał auto pod domem, to bym bez pytania wiedział, czy jest to normalne czy nie
 a zdalnie to tak ciężko oceniać
 WreX - 01-09-2014, 18:52
 
 
  	  | tomek84 napisał/a: |  	  | ale jak włączają się wentylatory to obroty idą w górę 
 | 
 
 To raz a dwa:
 
 
  	  | tomek84 napisał/a: |  	  | i tutaj bym się doszukiwał różnic, a to zależne np. od temp otoczenia itp. 
 | 
 
 No i sprężarka czy co to tam jest od klimy nie jest załączone cały czas tylko się co X czasu włącza na X czasu a dopiero wtedy jest "maksymalne" obciążenie generowane przez klime.
 tpodsiadlo - 01-09-2014, 19:03
 
 U mnie jak wlacze klime, to najpierw wzrosna obroty silnika (ale niewiele, moze 100-200) a dopiero potem zalacza sie kompresor i obroty spadaja na normalny poziom, tyle, ze ja mam e54 czyli 2.0v6 a z tego co wiem, to nowsze silniki byly troche okroje z pewnych rozwiazan...
 Tomek - 01-09-2014, 19:07
 
 
  	  | WreX napisał/a: |  	  | No i sprężarka czy co to tam jest od klimy nie jest załączone cały czas tylko się co X czasu włącza na X czasu a dopiero wtedy jest "maksymalne" obciążenie generowane przez klime. | 
 
 dokładnie
 i to by tłumaczyło, dlaczego było 2 tyś, potem spadło i potem znowu 2 tyś.
 choć w pierwszej chwili jak do mnie zadzwonił, to wydało mi się to mega dziwne, i trochę za wysokie te obroty
 ale od razu wpadłem na pomysł z klimą i pytałem o klimę
 ja chyba nigdy nie odpalałem na klimie, także nie byłem pewien
 Jackall - 01-09-2014, 19:20
 
 
 Wtedy to na słuch wiesz czy jest jak powinno być czy nie 	  | tomek84 napisał/a: |  	  | jakbym miał auto pod domem, to bym bez pytania wiedział, czy jest to normalne czy nie a zdalnie to tak ciężko oceniać
 | 
   
 Klima tłumaczy wahania obrotów ale IMO nie z tak wysokich i nie o tak dużo. 	  | tomek84 napisał/a: |  	  | to by tłumaczyło, dlaczego było 2 tyś, potem spadło i potem znowu 2 tyś. choć w pierwszej chwili jak do mnie zadzwonił, to wydało mi się to mega dziwne, i trochę za wysokie te obroty
 | 
 Na moim filmiku odpalam auto które stało dobę, w KRK temp w okolicach 17-20stC a obroty były ok 1500 i takie są do ujemnych temp (przy dużym mrozie idą w górę o jakieś 200-300).
 Po rozgrzaniu silnika mam ok 650 obr a jak się włączy kompresor klimy wzrastają o ok 150-200.
 
 
 Przy ekstremalnie dużych upałach, ustawieniu climatronika na 17 stC i bez opcji ECO, może się zdarzyć, że kompresor będzie chodził na okrągło do momentu osiągnięcia zadanej temperatury wewnątrz auta. 	  | WreX napisał/a: |  	  | No i sprężarka czy co to tam jest od klimy nie jest załączone cały czas tylko się co X czasu włącza na X czasu a dopiero wtedy jest "maksymalne" obciążenie generowane przez klime. | 
 Tomek - 01-09-2014, 19:25
 
 
  	  | Jackall napisał/a: |  	  | Klima tłumaczy wahania obrotów ale IMO nie z tak wysokich i nie o tak dużo. Na moim filmiku odpalam auto które stało dobę, w KRK temp w okolicach 17-20stC a obroty były ok 1500 i takie są do ujemnych temp (przy dużym mrozie idą w górę o jakieś 200-300).
 Po rozgrzaniu silnika mam ok 650 obr a jak się włączy kompresor klimy wzrastają o ok 150-200.
 | 
 
 nie chcę się zaklinać
 ale wydaje mi się, że i w jednym i drugim na klimie podbijało mi do ok. 1100 obrotów
 w każdym razie poprosiłem Adama, żeby nagrał film taki jak u Ciebie i będę wiedział czy jest dobrze czy nie
 Jackall - 01-09-2014, 19:27
 
 
 Pamiętaj, że ja mam prelifta i 3KM więcej więc pewnie dlatego u mnie nie podbija aż tak bardzo 	  | tomek84 napisał/a: |  	  | wydaje mi się, że i w jednym i drugim na klimie podbijało mi do ok. 1100 obrotów | 
   A na serio to może rzeczywiście też mam 1100 obr tylko, że mam też A/T i w korkach nie daje na N więc silnik jest cały czas pod obciążeniem. Sprawdzę to kiedyś jak nie zapomnę
   Tomek - 01-09-2014, 19:30
 
 
  	  | Jackall napisał/a: |  	  | Pamiętaj, że ja mam prelifta i 3KM więcej więc pewnie dlatego u mnie nie podbija aż tak bardzo 	  | tomek84 napisał/a: |  	  | wydaje mi się, że i w jednym i drugim na klimie podbijało mi do ok. 1100 obrotów | 
   | 
 
 mylisz się
 nie mam żadnego Galanta, a tylko Colta (113 KM) i Kawasaki (50 KM)
 więc suma sumarum mam tyle samo
 
 tylko klimy nie ma i tu i tu
   Jackall - 01-09-2014, 19:32
 
 
 Oczywiście 	  | tomek84 napisał/a: |  	  | więc suma sumarum mam tyle samo | 
   W podpisie jeszcze masz EA
   
 |  | 
 |  |