Nasze Miśki - 3 szt Giulian(t)y by se7en
Hugo - 06-03-2016, 22:10
AidsD napisał/a: | Hugo, jak ma wielki plac do skladowania to kto mu zabroni | A czy ja mu bronię tego? Wręcz przeciwnie, dobrze go rozumiem, bo sam robię to samo
se7en - 06-03-2016, 22:12
Hugo napisał/a: | AidsD napisał/a: | Hugo, jak ma wielki plac do skladowania to kto mu zabroni | A czy ja mu bronię tego? Wręcz przeciwnie, dobrze go rozumiem, bo sam robię to samo |
mam konkurencje w zbieraniu E3?
plac placem, szukam kolejnego E3 na czesci oraz jeszcze jednego dla znajomego, bo sie zakochał od tego codziennego widoku jaki ja mam
mkm - 07-03-2016, 15:46
...
se7en - 07-03-2016, 17:49
dzieki za podbicie 'znikajacego' tematu
dzis ustawione zostały obroty, w koncu jest porzadnie, dzieki "krzyzak' za instrukcje !
niestety po regulacji obrotów chyba rozlegulował sie gaz, ustawialiśmy napiecie, było na 3,16 V, obecnie jest 4,60 V mam nadzieje ze tak juz jest dobrze
jutro podjazde do gazownika bo teraz na postoju wlacza sie check engine , albo za malo albo za duzo powietrza dostaje hmm moze?
se7en - 08-03-2016, 15:47
niestety problem z kontrolką check nadal mam, dzieje sie to tylko na postoju (jak sie wlaczy i akurat rusze to sie nie wylaczy az stane) gasnie, mignie, jak przytrzymam na postoju gaz na ponad 1000 obrotow np 1100 to check sie nie zalaczy
bład 1-4 (14) czyli potencjometr lub jego obwód, rozumie ze mam zle ustawiony potencjometr? nie wiem gdzie szukac, bo walczymy z mechanikiem i juz sie poddajemy
Krzyzak - 09-03-2016, 09:48
źle ustawiony albo uszkodzony TPS - bywało, że coś w środku nie styka albo wycierała się ścieżka
podmień TPS i ustaw na 0.5V
dla pewności bym jeszcze podłączył Palma z MMCd albo jakiegoś starego laptopa z COMem i TMO.exe lub programem od Krzyśka (Bursta)
masz interfejs? jak nie to sobie zrób, wtyczka DB9, 1 dioda, 1 opornik, trochę kabli i będziesz mógł podglądać jakie wartości widzi ECU bezpośrednio z czujnika (może kabel nie styka itp.)
se7en - 17-03-2016, 15:07
mam kolejny problem
jak ktos pamieta, o bordowym, mialem z nim na poczatku problemy z przepustnica i 'wtrysk lub jego obwód' - taki check, niestety to drugie wróciło, silnik pracuje na trzy gary
listwe wtryskowa rozkrecilem, zamienialem wtyczki, i wyszlo na to ze wtrysk jest okey
problemem jest ze na jednej z wtyczek (trzecia stojac przed autem od lewej)
czyli wychodzi na to ze błedem jest obwód, teraz pytanie - szukac po kablu (wyglada na nie ruszana fabryke, nie chce mi sie wierzyc ze gdzies sie kabelek wyrobil) czy wina przeważnie lezy w komputerze?
wtyczka jak nowa, czyszczone, zamieniane i nic.
Krzyzak - 17-03-2016, 18:43
ale zmieniałeś kondensatory w ECU?
se7en - 17-03-2016, 20:45
Krzyzak napisał/a: | ale zmieniałeś kondensatory w ECU? |
w bordowym jeszcze w ogole komputera nie wyciagalem, dlatego pytam - czy tam moze byc przyczyna?
jesli tak - to mam 3 zapasowe komputery, w tym jeden ma 100% zrobione kondki
Krzyzak - 18-03-2016, 08:33
Zacząłbym od ECU właśnie. Jeśli nie jest dłubana to instalacja w E3x jest tak dobra i tak odporna, że niemal nigdy nie jest winna.
Czasem zdarza się, że po wymianie szyby się leje tamtą okolicą i to może być problem, ale oryginalnie to nie powinno się nic z kablami dziać.
se7en - 18-03-2016, 14:28
okey, jutro lub w poniedziałek dzialam i dam znac czy sie udało naprawic
se7en - 27-03-2016, 22:56
Krzyzak, wymieniłem kompa na inny, problem ewidentnie ustapił. teraz mam do Ciebie następująca prosbe - ktory/jakie kondki wymienić?
a po za tym auto robi km.... na wasze nieszczescie złapał sie cholerny check kiedy jedzie na lpg
a tak sie prezentuje...
nowe oponki Uniroyal Rainsport 3 205/45/16
wojtas - 28-03-2016, 09:43
Najlepiej wszystkie
se7en - 28-03-2016, 16:27
ok dzieki, na dniach idzie do elektryka
Krzyzak - 29-03-2016, 08:40
4 elektrolityczne - 100uF, 22uF i 2x 47uF
|
|
|