To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy

Pawel1988 - 08-04-2017, 11:19

Nigdzie o tym nie pisałem ale mam pompę od Staszka jakąś mocniejszą:-) Działa i pasuje :-) . Wymieniałem jak miałem dziurę w rurze wlewowej paliwa i szukałem przyczyny czemu auto nie jeździ na PB. :-) . Napisze do niego i dam Ci znać co to za pompa bo nie pamiętam ale z tego co wiem to do naszych outlanderow wchodzi ta i jeszcze jedna jakaś.
Wiec wydech i pompa ogarnięta u mnie :D

Pawel1988 - 08-04-2017, 11:25

Staszku szybko odpisał . A więc tak ja mam pompę DW200 - parametrowo jak walbro 255 :-)
Bzyk_R1 - 08-04-2017, 12:28

Pawel1988, zazdraszczam jesteś dobrze przygotowany ;) Paweł opisz mi tu albo na PW jak wygląda sprawa usuwania katów. Wstawiałeś rurę czy zostawiłeś puszkę? Co z tym pierwszym katalizatorem? nie wywala błędów, gdzie on w ogóle się znajduje? Trzeba go też wywalać? Pisałeś że sprzedałeś swoje katy, razem z puchami czy musiałeś je bebeszyć? Właśnie gadałem z W@siem i mi powiedział o Staszku, i dowiedziałem się że do Ciebie poszła ;) Ja już się zdecydowałem na DW 200, biorę na 100%. Mam też sklep gdzie znalazłem najtaniej, polecony mi w RS Motorsport. DW ma taką samą wydajność ale przy wyższym ciśnieniu jest wydajniejsza i stabilniejsza, polecili mi zamiast Walbro. Ogólnie seryjna pompa jest taka jak do 2.0 136 KM więc wiadomo że nie ogarnie, DW obrabia ponad 400KM więc jest z dużym zapasem.

I zostaje jeszcze ostatnia zagwozdka jak ten biedny reduktor to ogarnie...ehh same straty.

mroz3k - 08-04-2017, 12:41

W ogóle dużo jest roboty z wymianą pompy? W którym miejscu ona dokładnie siedzi?
Bzyk_R1 - 08-04-2017, 14:49

mroz3k, właśnie badam ten temat wiem że trzeba zdemontować kanapę tylną, siedzisko znaczy i tam jest metalowy dekielek pod którym jest pompa. W sumie wszystko w manualu jest. Z tego co mi mówili już Ci co zmienili to nie powinno być z tym problemów i można to ogarnąć "pod blokiem"
Pawel1988 - 08-04-2017, 15:25

Można to ogarnac pod blokiem :-) - potwierdzam . Spsikaj tylko sobie śrubki z dekla dzień wcześniej - u mnie były lekko zapieczone.
A lepiej żeby się nie urwały.

turek61 - 08-04-2017, 23:18

Fiu..fiu...fiu...
No to Krzysztof masz GMO. Tylko uważaj bo GMO jest niezdrowe :wink: Nie zazdroszczę z wiadomych powodów(czytaj pod nickiem)ale fajnie, że jesteś "happy".
Do tego kompletu brakuje Ci tylko odpowiedniego dźwięku. Wiesz o czym mówię ?
U mnie jest końcowy zamontowany wzdłużnie a nie poprzecznie (przeróbka jakich wiele w moim Outku) czyli raczej nie będzie pasował. Z katem też mam coś nie tak. Znajomy ze stacji diagnostycznej podejrzewa, że albo wypalony albo zrobiona przelotka.
A tak w ogóle to zastanawiam się czy czasami <<kebaby>> nie modyfikowali głębiej. Wszystkie filtry K&N, sprężyny utwardzone itp Nie sprawdzałem mocy ale i tak jak dla dziadka po przekroczeniu 4tys/obr ma kopa aż wbija w fotel. Często trzymane we wnęce okulary spadają na dźwignię zmiany biegów :P

Pozdrawiam i 3mam kciuki za sukces, życząc szczególnie teraz szerokości :rolleyes:

Bzyk_R1 - 10-04-2017, 11:55

Hehehe a więc Genetycznie Modyfikowany Outlander odwiedził dziś starych znajomych:



I ponownie został wystrojony z sondą AFR w wydechu. Było to niezbędne żebym cieszył się z nowych parametrów również na LPG. Diagnoza? BUTOWAĆ! zestaw z ACR01 wyrabia nadal :D :D :D i to mnie bardzo ucieszyło :twisted: Spadki ciśnienia się co prawda zwiększyły ale reduktor szybko nadrabia. Specjalnie pojechałem do nich z małą ilością LPG co by sprawdzić jak będzie pracował gdy w butli nie będzie full. Jest dobrze. Nie cieszę się jeszcze na zapas bo w sumie parametry się jeszcze zmienią ale pożyjemy zobaczymy. W międzyczasie została zamówiona DW200 ze sklepu TopEndPower i wkrótce mam nadzieję zagości na pokładzie. Po dokładnym instruktażu od Pawła lecę na miasto w poszukiwaniu komponentów pod deKat.

Powiedzcie tak już na 100% dla wszystkich żeby nie było wątpliwości. Emulator potrzebny/niepotrzebny, będzie czeka wyrzucał/nie będzie? Mam dużo spornych informacji a chciałbym tu zrobić opis taki jak książka pisze, żeby następne pokolenia :D miały pewność co wolno a co nie...

Fragu - 10-04-2017, 12:00

Bzyk_R1 napisał/a:
Mam dużo spornych informacji a chciałbym tu zrobić opis taki jak książka pisze, żeby następne pokolenia miały pewność co wolno a co nie...


Następne pokolenia to już tylko kupkę rdzy po naszych Outlanderach znajdą ;p

A tak poważniej - to chciałbym porównać Twojego outka z moim, jestem bardzo ciekawy jak to jedzie :)

W@sio - 10-04-2017, 13:44

Krzysiu, skoro masz wyłączoną drugą lambadę programowo, to nie ma się czego bać ;-)
Bzyk_R1 - 10-04-2017, 14:00

Fragu, jeżeli jest to co desti pisał to podejrzewam że nasze tyłki nie odczują żadnej różnicy.
W@sio, Punkt dla Ciebie. Ja to taki niedowiarek trochę jestem ale masz rację. Po wizycie w RS moja sonda to tylko zbędna masa w aucie :D Ehh chyba ze dwie godziny wygadałem przez telefon żeby się upewnić. Tak więc trzeba ciąć na ostro bez obaw nic nie wyrzuci. Plan jest taki że z kwasówką odpuszczam na razie. To będzie takie piękne dopełnienie dzieła jak już konserwa siądzie porządnie na podwoziu.

I tu kolejne pytanie do tych co już robili. Czy 4 kg preparatu wystarczy? Będę chciał konserwować tym preparatem made in USA. I druga sprawa ile puszek tego ustrojstwa do profili zamkniętych? jaki najlepiej?

Fragu - 10-04-2017, 14:06

Bzyk_R1, ja leję wosk Noxudola, na bogato w każdą dziurę :wink: :mrgreen:
Bzyk_R1 - 10-04-2017, 20:07

Szału nie ma z wyciszeniem pod kanapą :? Kanapa zdemontowana pod wymianę pompy. DHL wysłał mi sms.ka że jutro 10-12 powinna być więc postaram się to ogarnąć.


marcink - 10-04-2017, 20:58

Jak to szału nie ma z wyciszeniem? A co właśnie odchyliłeś? ;)
Jaro1974 - 10-04-2017, 21:23

Krzysiu Ty to jednak umiesz narzekać :P :twisted: :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group