To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czarny TURBOLOT-O1T

Pawel1988 - 06-03-2019, 21:14

Zaczniemy od mini spotu w Świętochłowicach gdzie sprawdziliśmy ledy jako światła mijania - nie ma to najmniejszego sensu .


Dlatego padła decyzja na sprawdzenie ksenonu i tak został.

Felgi na zimę zostały pomalowane na ... taki kolor. Malowanie proszkowe + regeneracja rantu.

Wtryski oddałem do sprawdzenia, żeby zobaczyć jaka mają sprawność.
506 ccm przy 3 barach .

Długo polowałem ale mam CZARNY ZEGAREK 😎

Zaliczony spot pod Rzeszowem


Czekam na następny ten w stodole 😍

Wymieniony został cały rozrząd + pasek osprzętu napinacz osprzętu i rolka osprzętu.
Rozrząd :
Paski mitsuboshi
Rolki NTN
Napinacz ASIAN
Pompa wody GMB

Wpadły też przewody MAGNACOR

Autko jest gotowe na kolejne strojenie. I może będzie swap hamulcy tył 😉

Bizi78 - 06-03-2019, 21:29

To z tym zegarkiem uprzedziłeś Krzysia :mrgreen: .
staszq2 - 06-03-2019, 21:35

No proszę ile to się na zbierało :)
Czarny zegar kozak 8)
Pawel1988 napisał/a:
Czekam na następny ten w stodole

Już wkrótce będziecie mogli robić nalot :twisted: :twisted: tylko dźwierza w stodole pootwieram :toothy7:

Bzyk_R1 - 06-03-2019, 21:57

Bizi78, ja odpuściłem szukanie jak zamontowałem wskaźnik temperatury oleju. Ale fakt, super JDMowy dodatek.

Fajne fotki, na jednym jeszcze LSRG było oblepione z tyłu na szybie jak jeszcze sponsorzy płacili :P .

Fajny ten Twój kocur, wiem powtarzam się. Proszę tam namieszać w RS.Motorsport, ma być więcej niż srebrny! Bez tego nie pokazuj się na dzielnicy :D powodzenia i do zobaczenia mam nadzieję szybko.

Bzyk_R1 - 14-03-2019, 21:21

Czyżby to już w tym miesiącu? Turbolot najmocniejszym O1T? :twisted:
Pawel1988 - 14-03-2019, 21:28

Nie wiem czy w tym i nie wiem co wyjdzie ale bądźmy dobrej myśli 👍😁najlepiej jakby z - 10 na placu było 😂😂😂
Bzyk_R1 - 26-03-2019, 09:21

My tu gadu gadu a tymczasem Czarny Turbolot robi dzisiaj drugie podejście do remapu po FMIC. Jeden z najładniejszych czarnuchów na forum, auto zadbane i mega doinwestowane, zrobione technicznie i wyleczone niemal ze wszystkich bolączek modelu. Bliskie mojemu :love9: i warte każdych pieniędzy. Auto od Mitsumaniaka.

Paweł życzę Ci żeby 275/460 pękło a tytuł najmocniejszego na TD04 poszedł do Ciebie!

staszq2 - 26-03-2019, 18:48

Cytat:

My tu gadu gadu a tymczasem Czarny Turbolot robi dzisiaj drugie podejście do remapu po FMIC

Byłem, jeździłem (jako pasażer :P ) no i powiem Wam, że rakieta :twisted: przy dwóch pakach pedał w podłogę i TURBOLOT drze jak szalony i skali brak :mrgreen: no i te hamulce 8) bez nich to lipa by była po autostradzie niemieckiej oczywiście :lol:

Pawel1988 - 13-07-2019, 18:57

Siemanko 😃strasznie się opuscilem ale jeżeli jeszcze kogoś coś interesuje to już pisze co się działo a działo się sporo ...
Strojenie było i wyszło średnio 264/400 ale....na bardzo nieszczelnym dolocie którego nie dało na miejscu się naprawić. Ciśnienie doładowania uciekalo przez : wtryski PB (uszczelki ) wkretki LPG oraz flansze przy turbo która przy spawaniu ( fmic) tak się odksztalciła że dmuchało tam jak w Kieleckim u Bzyka 🤣A ja tego nie zauważyłem wcześniej.
Poniżej wykres oraz różnica w uszcxelkach nowe/stare.




Kierownica i fotel kierowcy zostały pomalowane




Wpadł kolektor ze stali nierdzewnej

Miał być bandaż ale będzie osłona z nierdzewki ( mam nadzieję, że nie z takiej jak wydech Magnaflow 🤣🤬🤬🤬)
Następnie wpadły hamulce tył od evo 7-9 czyli tarcza 300/22 I zacisk 2 tłoczkowy. Nawet to to hamuje jakoś 😎

No i konserwacja za którą wziąłem się zdecydowanie za późno. Po rozebraniu autka okazało się, najpierw blacharz potem konserwacja . Gdybym się wziął za to 2 lata temu obyło by się bez lakierowania A tak prawa reperaturka do wspawania, lewa uratowana.











W skrócie konserwacja
Rozebranie mycie piaskowanie no i cała reszta co widać na zdjęciach.
https://photos.app.goo.gl/PjU3h7g3s4qX8auS8

staszq2 - 14-07-2019, 00:18

No to rudzielec opanowany 8)
Niech moc będzie z Tobą :mrgreen:
Gratki za wytrwałość i ratowanie Outka :wink:

Bzyk_R1 - 14-07-2019, 11:16

Kolejny temat załatwiony. Tak powinny wyglądać wszystkie turbiaki, wiem że to wszystko kosztuje fortunę i nie każdy może sobie na to pozwolić ale mam nadzieję że frajda z użytkowania tak zadbanej sztuki wszystko wynagrodzi. Ehh brałbym w ciemno :wink:
Bizi78 - 14-07-2019, 11:43

Z tą konserwacją śrub, gwintów, przewodów gumowych, elementów zawieszenia to kogoś poniosła fantazja :wink: .
Hugo - 14-07-2019, 21:38

A jednak jest opcja SWAPU tylnych hamulców w O1 na większe. Nie potrzeba adapterów pod zaciski Brembo?
Pawel1988 - 16-07-2019, 20:45

Hugo napisał/a:
A jednak jest opcja SWAPU tylnych hamulców w O1 na większe. Nie potrzeba adapterów pod zaciski Brembo?

Jasne, że jest 😁. Ale to też się dowiedziałem od kolegi który ma hamulce przod tyl Evo w o1t . ( dzięki Łukasz) . Adaptera nie trzeba ale jest trochę roboty .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group