[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
Tomek - 11-04-2013, 14:57
Motor1987, czakram gdzie??
w Rzeszowie??
za 4300 w Tarnowie mi proponowali to samo tylko z Geniusem Max
zdecydowanie pewniejsze rozwiązanie, choć i ten 1500 robi u mnie robotę
Lubryfikacja, jak owczar pisał - nie ma celu w Galancie, w Tarnowie by Ci jej nie wciskali do tego silnika
ale tak jak owczar mówi - lepiej załóż staga, mniej kłopotów i taniej
Motor1987 - 11-04-2013, 16:19
Czakram w Rzeszowie - 4200 zl
Czakram w Tarnowie - 4500 zl, obie ceny z wlewem przy korku paliwa i lubryfikacja
Problem w tym, ze zarowno w Rzeszowie jak i w Tarnowie mowia, ze lubryfikacja to niezbedny zabieg do tych silnikow...
Mam jeszcze 2 opcje ze Stagiem do wyboru:
Multiservis 3800 zl - tutaj problem z tym ze goscie maja dopiero na 20 maja wolne terminy a mi to nie pasuje.
MediCar 3400 zl
Chyba zdecyduje sie na ten MediCar. Dzieki za pomoc
Owczar - 11-04-2013, 18:45
| Motor1987 napisał/a: | | ze lubryfikacja to niezbedny zabieg do tych silnikow... |
Bzdura
| Motor1987 napisał/a: | Multiservis 3800 zl - tutaj problem z tym ze goscie maja dopiero na 20 maja wolne terminy a mi to nie pasuje.
MediCar 3400 zl
Chyba zdecyduje sie na ten MediCar. Dzieki za pomoc |
Jeszcze pytanie co w tej cenie Ci proponują? Bo to ma bardzo duże znaczenie.
plecho1 - 11-04-2013, 20:05
Motor1987, wybierz gaziarza, który ma najdłuższą kolejkę a na pewno nie będziesz narzekał A lubryfikacja to kolejny sposób na wyciągnięcie kasy od klienta. Jak instalacja jest dobrze zamontowana i wystrojona to z silnikiem - głowicą nic się nie stanie dlatego najważniejszy jest profesjonalny montaż i strojenie podczas jazdy. Ja na Twoim miejscu założyłbym taką instalację:
elektronika: Stag lub LPGTech;
wtryski: Hana lub Barracuda;
reduktor: Zavoli Zeta S lub KME Gold lub ACR 01, ale słyszałem o nim parę złych opinii;
filtr FL: coś z włóknem szklanym lub poliestrowym, może być KME lub Certools.
Reszta nie jest już tak ważna, zresztą jak gazownik będzie OK to sam Ci zaproponuje dobre graty.
Marcino - 11-04-2013, 21:27
| Motor1987 napisał/a: | | Problem w tym, ze zarowno w Rzeszowie jak i w Tarnowie mowia, ze lubryfikacja to niezbedny zabieg do tych silnikow... |
Ech... czkram w Tarnowie to już od lat słyszę od kolegów i sąsiadów że lubryfikacja musi być. Mam wrażenie że do każdego japońca to próbują stosować. A kto się nie zna i kocha swoje autko to zapłaci..:)
Motor1987 - 11-04-2013, 21:32
Ci panowie z Multiserwisu maja bardzo dobre opinie, tylkotrzeba dlugo czekac a mi to jest nie na reke strasznie bo juz teraz bede mial wiecej jezdzenia.
Oferuja taki zestaw:
Sterownik stag 300, wtrystykiwacze hanna 2000 czerwone, na adapterach, reduktor ACR01, wielozawór Super z powiększonym przelotem, elektorzawór DFC, FARO 13, butla 630X220
Z tego co czytalem wczesniej to dobre zestawienie
polaff - 11-04-2013, 21:33
Motor1987, ja u siebie zapłaciłem 2700 i też nie narzekam. Zaraz zostanę zlinczowany bo na tym forum krąży opinia, że jak za instalację nie położysz 5tyś pln to masz syf.
Ja zapłaciłem niewiele, w niecałe da lata zrobiłem grubo ponad 100kkm i nie narzekam. Silnik pracuje porównywalnie na benzynie i LPG a zużycie LPG 9 przy wyłączonym dolewaniu benzyny) mam na poziomie 11l/100km przy spokojnej jeździe 13 przy średniej i około 15-16 przy agresywnej na trasie więc uważam, że jest ok.
arturj123 - 24-04-2013, 14:28
To ja przytoczę swój problem, który puki co nie znalazł rozwiązania. Nowy reduktor po reklamacji poprzedniego. Jeśli ktoś śledził temat, to powiem, że nic nie poprawił nowy reduktor.
Instalacja: STAG 4 Plus, reduktor KME Silver Tur (po wymianie gwarancyjnej) wcześniej tomasetto artic, EZ nowy, wtryskiwacze Hana 2000 zielone, zasilanie fi 6, PS-01, przewody gumowe instalacji nowe, wszystko szczelne, filtr fazy lotnej nowy, wielo-zawór odkręcany i sprawdzany, czyszczony (choć był czysty)
Obecny wygląd instalacji:
Problem? Spadki...spadki...spadki . Ciśnienie robocze 1,35 bar
Na postoju wahania oscylują w granicach 0,8-1,4-1,8-2 bara przy zwyczajnym dodawaniu gazu.
Podczas spokojnej jazdy spadki do 1,2, przy kręceniu obrotów do poniżej 1, a nawet i do granicy przełączenia na pb.
Czy auto chce mi uświadomić, że fi6 jest za małe?
Co jeszcze zostało, sterownik STAG 4 Plus ?
Bury - 24-04-2013, 14:36
czujnik cisnienia?wkretka od podcisnienia do instalacji lpg w ktrorym miejscu kolektora zamontowana?nie jest zatkana,przewod do niej drozny?
arturj123 - 24-04-2013, 14:48
Czujnik ciśnienia podmieniany na nowy,
wkrętka podciśnienia instalacji, zaznaczone na zdjęciu (stare zdjęcie instalacji, teraz jest jak wyżej)
http://images36.fotosik.p...361cd7a8med.jpg
Przewód do niej nowy, oczywiście specjalny do lpg.
Marcino - 24-04-2013, 19:22
Artur.,
U mnie 2.5 chodzi na fi6 i daje rade. Kolega ma saba, 2.3 turbo i też na miedzi fi6 choć już faro czeka na wymianie. Szukałbym coś innego jak Burry radzi.
A co chłopaki na lpg-forum mówią bp tam sie też udzielasz?
arturj123 - 24-04-2013, 20:54
Dziś zrobiłem eksperyment, wywaliłem tłoczek z EZ tego przy reduktorze. Coś w końcu się poprawia. Jutro jeszcze zobaczę co się będzie działo bez tłoczka przy wielo-zaworze.
Zastanowię się także nad rozwierceniem jak w temacie:
https://forum.ac-sa.eu/viewtopic.php?f=7&t=6113&start=15
Jutro napiszę co i jak.
KaWu - 24-04-2013, 21:15
arturj123, nadal podcisnienie masz wziete z konca kolektora
marcinzam - 24-04-2013, 22:09
| plecho1 napisał/a: | Motor1987, wybierz gaziarza, który ma najdłuższą kolejkę a na pewno nie będziesz narzekał A lubryfikacja to kolejny sposób na wyciągnięcie kasy od klienta. Jak instalacja jest dobrze zamontowana i wystrojona to z silnikiem - głowicą nic się nie stanie dlatego najważniejszy jest profesjonalny montaż i strojenie podczas jazdy. Ja na Twoim miejscu założyłbym taką instalację:
elektronika: Stag lub LPGTech;
wtryski: Hana lub Barracuda;
reduktor: Zavoli Zeta S lub KME Gold lub ACR 01, ale słyszałem o nim parę złych opinii;
filtr FL: coś z włóknem szklanym lub poliestrowym, może być KME lub Certools.
Reszta nie jest już tak ważna, zresztą jak gazownik będzie OK to sam Ci zaproponuje dobre graty. |
też mam hana i filtr z włóknem szklanym , ale po opiniach na forum lpg wychodzi że lepszy jest zwykły z bibułą gdyż te z włóknem są za szczelne i tłoczek chodzi na sucho i się wyciera
Owczar - 24-04-2013, 22:15
Do HAN najlepszy jest filtr z odstojnikiem. Od siebie polecam FL02.
|
|
|