[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
arturj123 - 24-04-2013, 22:17
| KaWu napisał/a: | arturj123, nadal podcisnienie masz wziete z konca kolektora |
Tak jak widać na zdjęciu:
http://images36.fotosik.p...361cd7a8med.jpg
marcinzam - 24-04-2013, 22:22
| Owczar napisał/a: | | Do HAN najlepszy jest filtr z odstojnikiem. Od siebie polecam FL02. |
z jakim odstojnikiem , jest on w fitrze fl02?
Owczar - 24-04-2013, 22:23
Nie jest odkręcany, ale prawidłowo zamontowany działa jak odstojnik. Podstawa oczywiście u góry, choć wielu montuje odwrotnie...
plecho1 - 25-04-2013, 06:20
| marcinzam napisał/a: |
też mam hana i filtr z włóknem szklanym , ale po opiniach na forum lpg wychodzi że lepszy jest zwykły z bibułą gdyż te z włóknem są za szczelne i tłoczek chodzi na sucho i się wyciera |
Jeśli wtryski będą zamontowane w taki sposób, że ich tłoczki będą ustawione pionowo, to na pewno nie będą się wycierały.
Przy bibułowym filtrze, który niewiele wyłapuje, szybko się zabrudzą a jak wiadomo, Hany nie są rozbieralne.
arturj123 - 25-04-2013, 17:35
Tak jak pisałem testowałem instalację po pewnych przeróbkach.
Na początek rozwierciłem otwór w EZ reduktora (z 3mm na 4,5mm). Nieznaczna poprawa....
Następnie poleciałem po całości i postanowiłem na próbę wywalić tłoczki EZ reduktora oraz wielo-zaworu.
I?! Nareszcie jakaś konkretna poprawa. Auto po kalibracji, jazda próbna i spadki przy max bucie do około 1,1 bara (ustalone 1,3 bar). Na postoju także wygląda to dużo lepiej....
Gdy wyjeżdżę gaz do końca rozwiercę jeszcze otwór przy wielo-zaworze.
marcinzam - 25-04-2013, 17:36
| plecho1 napisał/a: | | marcinzam napisał/a: |
też mam hana i filtr z włóknem szklanym , ale po opiniach na forum lpg wychodzi że lepszy jest zwykły z bibułą gdyż te z włóknem są za szczelne i tłoczek chodzi na sucho i się wyciera |
Jeśli wtryski będą zamontowane w taki sposób, że ich tłoczki będą ustawione pionowo, to na pewno nie będą się wycierały.
Przy bibułowym filtrze, który niewiele wyłapuje, szybko się zabrudzą a jak wiadomo, Hany nie są rozbieralne. |
są rozbieralne ,na forum lpg jest opisany sposób jak je rozmontować, był właśnie opisywany przypadek wytartych tłoczków przy pionowym ustawieniu wtryskiwaczy
Owczar - 25-04-2013, 17:47
Są rozbieralne, ale nieskładalne...
polaff - 25-04-2013, 17:50
arturj123, a różnica w pracy silnika widoczna jest czy tylko w tabelkach lepiej to wygląda?
arturj123 - 25-04-2013, 23:27
Szczerze, jest odczuwalna różnica. Nie odpuszczę z tym tematem, tym bardziej że w końcu widzę poprawę
jafo2 - 28-04-2013, 18:43
Tak to już jest w tym kraju, że jak chcesz mieć coś dobrze to musisz zrobić to sam, albo pilnować jak ktoś ci robi.
Też zabrałem się za swoją instalacje bo pomimo iż założona dobrze to słabo zestrojona.
A u gazownika to zazwyczaj więcej ściemy niż ustawiania. Poudają że coś poprawili i tyle.
A w sumie nie ma tu nic trudnego. Potrzebny tylko kabelek i 2h pracy.
I oto wyniki:
Teraz jeździ tak jak trzeba.
Jeśli ktoś ma jakieś uwagi co miałbym jeszcze poprawić to chętnie wysłucham.
Owczar - 28-04-2013, 19:39
Czy sondy lambda podłączone?
jafo2 - 29-04-2013, 10:55
Nie, nie jest podłączone.
Owczar - 29-04-2013, 11:11
Bez podłączonych sond nie ustawisz LPG w pętli otwartej czyli przy obciążeniu i przy przepustnicy otwartej na 70%. Jakbyś nie ustawiał dla długich czasów wtrysków, zawsze się pokryje a może być ubogo. U Ciebie do wpięcia są 2 sondy.
plecho1 - 29-04-2013, 21:13
Albo strojenie na AFR.
fredfm - 30-04-2013, 09:17
Dokładnie AFR... Ja ostatnim czasem ustawiłem autko u Struny z forum lpg.. Jedynie co mogę to polecić w 100%. Ogromna różnica na plus w dynamice, elastyczności no i spalaniu. Ogólnie mam wrażenie że na gazie silnik lepiej pracuje aniżeli na PB:] Podczas strojenia zrobiłem ok 100km, jazda od żółwich prędkości do pełnego buta. Po ustawieniu auto przy prędkościach ok 110km/h spala równe 10l/100 przy czym udało mi się zejść do 9,5l/100, a po mieście + dojazdy do pracy wychodzi 11,l/100.. Więc jeszcze raz polecam!
|
|
|