To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Elegance by Deejay

Juiceman - 28-06-2013, 19:30

Gorzej, właśnie rozmawiałem z Bartkiem ; / Bartek załamany :?
Tomek - 28-06-2013, 19:32

ładujesz DOHC ?
tommyc1 - 28-06-2013, 19:48

jeszcze ze 4 strony i się dowiemy...
Tomek - 28-06-2013, 19:50

Cytat:

jeszcze ze 4 strony i się dowiemy...


a myślisz, że w jaki sposób się tutaj zrobiło 159 stron?

deejay - 28-06-2013, 20:26

Po prostu silnik sie zatarł , tzn jezdzi ale to jego koniec ....
mouseman - 28-06-2013, 20:30

o fuck..... :( co się do tego nieszczęścia przyłożyło ?
tommyc1 - 28-06-2013, 20:34

kawałki chłodnicy?
będziesz silnika szukał do niego? auto zadbane, wymuskane...chyba szkoda budy się pozbywać...

Krzyzak - 28-06-2013, 20:39

to wszystko przez LPG i tankowanie Pb na Shellu - mówię wam :P
Bartek - tak na poważnie - to poważnie? zatarłeś V6???
to że padają panewki czy popychacze a silnik przekracza i tak te pół miliona, to słyszałem, ale żeby zatrzeć 6A13 N/A??? :shock:

swinks_UK - 28-06-2013, 20:40

Znaczy przegrzany?

Niestety wskaźnik temperatury w zegarach nadaje się do :butthead: . Jak juz się podniesie ponad połowę to jest za późno. Poza tym skichany układ chłodzenia w V6. Ostatnie nasze ustalenia z CVR4, to że wiatraki atakują na serio chłodnicę dopiero od... 110°C. Extrema.

Bartku, sprawdź stan gniazd zaworowych, tak z ciekawości pytam.

deejay - 28-06-2013, 20:46

Tomku ja się nie będę w to bawił już drugi motor jedzie :mrgreen: :twisted: z przebiegiem 90kkm (udokumentowanym)
mouseman - 28-06-2013, 20:50

deejay napisał/a:
przebiegiem 90kkm
to na dzień dobry rozrząd 8)
Juiceman - 28-06-2013, 20:50

Wiecie jak chodzi Zetor? To deejay miał coś takiego pod maską wczoraj xD Oryginalny diesel
2.5V6 xD wymiana popychaczy niestety nie pomogła.

Tomek - 28-06-2013, 21:00

uuuuuuu, nieciekawie

ciekawe co było prawdziwą przyczyną

swinks_UK - 28-06-2013, 21:02

deejay napisał/a:
Tomku ja się nie będę w to bawił już drugi motor jedzie :mrgreen: :twisted: z przebiegiem 90kkm (udokumentowanym)

Ale ja nie chcę cię przekonywać do naprawy!
Proszę o zaspokojenie ciekawości, czyli:
- sprawdzałeś kompresję?
- ogląd zaworów i gniazd
A jak już będziesz rozbierał silnik w proszek to resztę do wglądu.
Skoro ci padło, to przyda się dla potomności wiedzieć gdzie Mitsi pokpiło sprawę. :wink:

Tomek - 28-06-2013, 21:05

Krzyzak napisał/a:
ale żeby zatrzeć 6A13 N/A??? :shock:


wiesz ...
był już taki co jako pierwszy robił przymusowo głowice w 6a13, to i musiał się znaleźć pierwszy, który go zatrze
jak dla mnie to i tak b. ciekawy przypadek



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group