Nasze Miśki - Elegance by Deejay
Juiceman - 28-06-2013, 19:30
Gorzej, właśnie rozmawiałem z Bartkiem ; / Bartek załamany
Tomek - 28-06-2013, 19:32
ładujesz DOHC ?
tommyc1 - 28-06-2013, 19:48
jeszcze ze 4 strony i się dowiemy...
Tomek - 28-06-2013, 19:50
| Cytat: |
jeszcze ze 4 strony i się dowiemy... |
a myślisz, że w jaki sposób się tutaj zrobiło 159 stron?
deejay - 28-06-2013, 20:26
Po prostu silnik sie zatarł , tzn jezdzi ale to jego koniec ....
mouseman - 28-06-2013, 20:30
o fuck..... co się do tego nieszczęścia przyłożyło ?
tommyc1 - 28-06-2013, 20:34
kawałki chłodnicy?
będziesz silnika szukał do niego? auto zadbane, wymuskane...chyba szkoda budy się pozbywać...
Krzyzak - 28-06-2013, 20:39
to wszystko przez LPG i tankowanie Pb na Shellu - mówię wam
Bartek - tak na poważnie - to poważnie? zatarłeś V6???
to że padają panewki czy popychacze a silnik przekracza i tak te pół miliona, to słyszałem, ale żeby zatrzeć 6A13 N/A???
swinks_UK - 28-06-2013, 20:40
Znaczy przegrzany?
Niestety wskaźnik temperatury w zegarach nadaje się do . Jak juz się podniesie ponad połowę to jest za późno. Poza tym skichany układ chłodzenia w V6. Ostatnie nasze ustalenia z CVR4, to że wiatraki atakują na serio chłodnicę dopiero od... 110°C. Extrema.
Bartku, sprawdź stan gniazd zaworowych, tak z ciekawości pytam.
deejay - 28-06-2013, 20:46
Tomku ja się nie będę w to bawił już drugi motor jedzie z przebiegiem 90kkm (udokumentowanym)
mouseman - 28-06-2013, 20:50
| deejay napisał/a: | | przebiegiem 90kkm | to na dzień dobry rozrząd
Juiceman - 28-06-2013, 20:50
Wiecie jak chodzi Zetor? To deejay miał coś takiego pod maską wczoraj xD Oryginalny diesel
2.5V6 xD wymiana popychaczy niestety nie pomogła.
Tomek - 28-06-2013, 21:00
uuuuuuu, nieciekawie
ciekawe co było prawdziwą przyczyną
swinks_UK - 28-06-2013, 21:02
| deejay napisał/a: | Tomku ja się nie będę w to bawił już drugi motor jedzie z przebiegiem 90kkm (udokumentowanym) |
Ale ja nie chcę cię przekonywać do naprawy!
Proszę o zaspokojenie ciekawości, czyli:
- sprawdzałeś kompresję?
- ogląd zaworów i gniazd
A jak już będziesz rozbierał silnik w proszek to resztę do wglądu.
Skoro ci padło, to przyda się dla potomności wiedzieć gdzie Mitsi pokpiło sprawę.
Tomek - 28-06-2013, 21:05
| Krzyzak napisał/a: | ale żeby zatrzeć 6A13 N/A??? |
wiesz ...
był już taki co jako pierwszy robił przymusowo głowice w 6a13, to i musiał się znaleźć pierwszy, który go zatrze
jak dla mnie to i tak b. ciekawy przypadek
|
|
|