To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

FAQ & How to? - Podłączenie ECU-PC i ECU-Palm

josie - 20-01-2008, 00:34

mitutoyo napisał/a:
I pojaiwialy sie raczej losowo


Losowo?
noga zgazu - IPS on
noga na gazie - IPS off

Jednak chyba program na laptopa jest wygodniejszy - wszystko opisane po imieniu

Anonymous - 20-01-2008, 10:52

No właśnie losowo,żaróweczka podłaczona do IPS dziala idealnie ale "I" wcale sie nie pokrywa z jej mruganiem,spróbuje jeszcze jakiegoś Klipera dorwać na testy,zobaczymy co wyjdzie.
Sz@kal - 20-01-2008, 14:33

mitutoyo napisał/a:
spróbuje jeszcze jakiegoś Klipera dorwać na testy,zobaczymy co wyjdzie.

Wpadniemy do ojca ziggiego i powiemy żeby się przejechał z nami kawałek :D Pewnie się zgodzi :)
A może spróbujemy się jeszcze podpiąć pod 1.8 Piotra? :doubt:

PS. Jak tam sprzęgło? :D :lol:

[ Dodano: 21-01-2008, 20:19 ]
Panowie poratujcie :( Chyba nadziałem sie i kupiłem złoma :| Dokupiłem do mojego Palma IIIc zestaw kabelków ,no i podłączyłem dziada do ładowania i niby świeci się na nim pomarańczowa kontrolka ,ale nie chce się włączyć. Bo jak mniemam to włącza się go tym zielonym przyciskiem?

PS. Ma ktoś może instrukcje obsługi do niego?

Anonymous - 21-01-2008, 20:24

Moze poczekaj troche,niech sie konkretnie podładuje bo ciort wie kiedy on ostatnio troche prądu widział.
tanaka - 27-01-2008, 21:05

Lothar napisał/a:
mitutoyo napisał/a:
mam kabel rs do m505

Mitutoyo, a nie wiesz, czy w tym kablu jest opornik do identyfikacji akcesoriów? Jeśli jest - to jaką ma wartość: 7,5k czy 100k?
Specyfikacje od złączki do palma serii 500 podają opornik 100k dla RS Peripheral i 7,5k dla RS Cradle (opornik powinien być między 8 pinem a masą - pin 1 albo 7). Ja zrobiłem swój kabel ręcznie i nie działa mi ni przy jednym ni przy drugim oporze, stąd chciałbym wiedzieć, jak powinno być prawidłowo zanim zacznę szukać błędu gdzie indziej :)




na m500 dziala

Anonymous - 29-01-2008, 17:13

tanaka napisał/a:
na m500 dziala

Dzięki. Już wiem, co miałem nie tak.

Anonymous - 31-01-2008, 12:35
Temat postu: Łącza
Witam mądrych ludzi od skomplikowanej techniki. Kupiłem Galanta diesla 2.0 z 96 r. Po przestudiowaniu tego forum nie jestem za mądry.Do tego schemat el. nie ściągnął mi się do końca i te złącza są dla mnie raczej zagadką. Co Wy na to. Od czego tu się zabrać. Jest jeszcze dodatkowo zielona lampka pod kierownicą. A na dodatek na stronie http://www.elektronika.wsop.pl/porady jest jeszcze mowa o skrzynce diagnostycznej odzwierciedlającej styki ECU w której mierzy się napięcia wy/we Ecu aby nie zniszczyć przypadkiem złotych styków tam się znajdujących.
Sz@kal - 01-02-2008, 16:58

Ja mam pytanie z innej beczki . U mnie jak się podłączy Palma to zapala się kontrolka ABSu i nie gaśnie póki nie wyłącze palma...Normalne to?
tomusn - 01-02-2008, 23:33

Sz@kal napisał/a:
Ja mam pytanie z innej beczki . U mnie jak się podłączy Palma to zapala się kontrolka ABSu i nie gaśnie póki nie wyłącze palma...Normalne to?
TAK, gdzieś o tym czytałem, na pocketlogger?, albo na tym forum 3si.org
maciej 63 - 04-02-2008, 22:57

palm vx zakupiony stacja i ładowarka też te dwa ostatnie z innego zródła po podłączeniu
ładowarki zaświeca się zielona dioda na stacji ale nie wiem jak go uruchomić w tej chwili ładuje się już ok 5 godzin próbowałem różnych przycisków ale nic nie wychodzi

Sz@kal - 04-02-2008, 23:32

Z tyłu powinieneś mieć taką dziurke z resetem ,rozkręć sobie górną cześć rysika i wcisnij nim reset. U mnie odpalił po tym :P
maciej 63 - 05-02-2008, 12:19

po wciśnięciu resetu zadziałał dzięki
mmcd wgrany uruchamia się narazie bez auta kabelek będzie na sobotę ale kilka pytań
1 zapłon będzie pokazywany w stopniach
2 czy ustawiając zapłon przy podłączonym palmie masowć ZUZ
3 jaki czas wtrysku będzie się napewno zmieniał od ssania do pełnej temperatury
4 sonda to wiem 0.2 -0.8 ale czy palm [jego wyświetlacz] nadąży za zmianami

Anonymous - 06-02-2008, 20:33

nie ustawisz zaplonu dzieki palmowi, niezaleznie od tego czy zmasujesz wtyczke czy nie - jedyna dobra metoda (oprocz lampy stroboskopowej) to na "cieciągwo" kiedys ja opisywalem juz na forum - poszukaj.

ad 4
przelacz sobie wyswietlanie w tryb graficzny i ladnie wszystko bedzie polapane

tomusn - 06-02-2008, 20:58

maciej 63 napisał/a:
1 zapłon będzie pokazywany w stopniach
2 czy ustawiając zapłon przy podłączonym palmie masowć ZUZ
nawet do ustawiania zapłonu na lampie, należy rozłączyć palmtop (wypiąć kabel ze złącza diagnostycznego)!
Anonymous - 06-02-2008, 21:36

Jeśli montować gaz to zdecydowanie sekwencyjny. Silnik dużo lepiej pracuje i nie ma wystrzałów które uszkadzają przepływomierz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group