To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Mi¶ki - Misiek został napadnięty :( (czyli moje z Mi¶kami przygody)

wichura1 - 06-06-2009, 22:11

tresorex co¶ tam planuję :D . A tak na marginesie, wła¶nie udało mi się po ponad miesi±cu walki dobrać diody pod¶wietlaj±ce wskazówki tak, żeby ¶wieciły na biało. Białe o zimnym odcieniu pod¶wietlały wskazówki na blado-niebieski, natomiast białe o ciepłym odcieniu pod¶wietlały na blado-żółty. Wzi±łem się na sposób i zacz±łem mieszać ze sob± ciepłe i zimne. Wyszło mi że musz± być dwie zimne a w ¶rodku między nimi ciepła. :)

A oto efekt:


wichura1 - 08-06-2009, 00:51

Dzisiaj nie miałem dobrego dnia :( , Uciekaj±c przed otarciem o samochód jad±cy z naprzeciwka, otarłem tylnym nadkolem słupek. Sytuacji by nie było, gdyby nie w±ski zjazd na parking zakończony zakrętem 90stopni, najpierw musiałem naddać, a w drugim momencie musiałem uciekać w prawo, cóż takie życie.


tresorex - 09-06-2009, 14:26

I jak ta drapka? Próbowałe¶ jak±¶ past± typu tempo?
miro87 - 09-06-2009, 15:22

mam podobn± ale nieco mniejsz± draskę u siebie i muszę zainwestować w jak±¶ pastę polersk± żeby to zminimalizować nieco :)
wichura1 - 09-06-2009, 23:09

To nie draska tylko wgniot, brak głębi aparatu w telefonie powoduje, że nie widać na prawdę uszkodzenia.
wichura1 - 20-06-2009, 00:21

No i jest nieĽle dostałem 1930PLN. Po powrocie z wakacji się tym zajmę.
tresorex - 21-06-2009, 20:25

to jeszcze dużo zostanie w kieszeni :)
hermeth - 30-06-2009, 14:25

Mam pytanie. W poprzednich postach wspominałe¶ o wymianie uszczelniaczy. Czy były tam jakie¶ komplikacje przy tym zabiegu? Chodzi mi głownie o rozrz±d i czy trzeba go było zdemontować czy co¶?
wichura1 - 30-06-2009, 15:15

Zmieniałem uszczelniacze w silniku 4G13 12V, w nim wystarczyło odkręcić zestaw dĽwigni popychaj±cych trzonki zaworów (tylko pokrywa zaworów, wałek i pasek zostawały na miejscu), wykręcić ¶wiece i demontować sprężyny na trzonkach zaworów. Trzeba zwracać uwagę żeby wymieniać sekcjami (po jednym cylindrze). W tym czasie tłok musi być w najwyższym górnym położeniu, aby zawory nie wpadły do ¶rodka. Po tym jak wymienisz uszczelniacze i założysz powtórnie sprężyny na jednym cylindrze, ustawiasz następny w górne położenie i wymieniasz kolejny zestaw.
mkm - 30-06-2009, 18:03

wichura1 napisał/a:
Zmieniałem uszczelniacze w silniku 4G13 12V.

hermeth, zaloz watek w Carismie, bo obawiam się, ze w Twoim silniku nie będzie tak prosto.

wichura1 - 13-07-2009, 08:07

No i Carisma poszła do blacharza, podobno w ¶rodę odbiór. Póki co jeżdżę, firmowym Renault Kangoo :D .
tresorex - 15-07-2009, 23:27

auto odebrane?
wichura1 - 17-07-2009, 12:34

No wła¶nie go odebrałem, ale jeszcze dzisiaj rano jechałem za tob± żółtym Renault Kangoo. :D
tresorex - 17-07-2009, 12:57

jako¶ sobie nie przypominam :D

jak wyszło?

wichura1 - 17-07-2009, 14:33

Wyszło OK. No i naklejka 80cm na tyln± szybę, wczoraj została wysłana przez AKBI-ego :D .


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group