Carisma - Ogólne - BI XENONY
Chooper - 12-05-2009, 22:49
wichura1 napisał/a: | Skoro w pracy nadal jest na etapie maszyn do pisania. |
maszyna do pisania będąc archaikiem ma swoje zalety nikt nie zweryfikuje faktycznej daty napisanego na niej dokumentu.
Anonymous - 12-05-2009, 22:56
wichura1 napisał/a: | Światła masz homologowane przez Niemców.... |
hehe, twoje pewnie tez sa homologowane w niemczech lub holandi, ostatnio jak zostalem zatrzymany za ledy policjant z braku argumentow czepna sie moich tylnych swiatel ledowych, moze przytocze rozmowe:
- a tylne swiatla maja homologacje?
- tak maja
- niby jaka
- E13, homologacje z luksemburga
- takie cos to kazdy moze sobie zrobic
- no ja na pewno tego nie wytloczylem na lampie
wichura1 - 12-05-2009, 23:39
Co ci poradzę, że ktoś nie mający o tym pojęcia bierze się do kontroli. U nas w Polsce w każdej dziedzinie tak jest. Ci co nie mają pojęcia, rządzą, serwisują, leczą, zarządzają naszymi pieniędzmi, uprawiają sport.
emfranc - 26-07-2010, 00:15
JCH napisał/a: | A nie sądzisz, że stosując "debilne metody" sam stajesz się "debilem"? Idąc tym tropem to tak:
- na oślepiającyh - oślepiać
- na jeżdżących za szybko - jeździć jeszcze szybciej
- na wyprzedzających na trzeciego - też sobie wyprzedzić, a co
- a jak ktoś wjedzie Ci w tył auta to co robisz? Dajesz wsteczny i poprawiasz mu żeby też miał za swoje?
Chyba nastąpiło jakieś pomylenie pojęć |
Niestety nie zgodzę się z powyższym... Pamiętam za łebka, ledwo co po odebraniu prawka wybrałem się z kumplami na dysk jako "driver". Fajna muza, bajera, jedziemy malaczem przez las, przed nami dłuższą chwilę pomyka jakiś peugeot chyba 607, nagle zatrzymuje się, to my go z lewej i jazda.. Za chwilę nas dogonił i jak mi .... długimi to do dziś pamiętam, żeby na drogowych nie podjeżdżać
Jaro1974 - 31-08-2010, 14:05
Tu jest coś dla ksenonowców:
http://moto.allegro.pl/bi...1196670374.html
zobaczcie i oceńcie czy warto
Anonymous - 31-08-2010, 14:29
Jaro1974 napisał/a: | zobaczcie i oceńcie czy warto |
napewno jest to "najlepszy" sposob posiadania ksenonow w aucie ktore nigdy go nie mialo w swojej produkcji.
tylko nadal pozostanie ALE w przypadku jakiejkolwiek kontroli.
warto tez sie dowiedziec jak sprzedawca rozwiazal regulacje oswietlenia i czy wogole istnieje.
Jaro1974 - 31-08-2010, 15:00
Podejrzewam że regulacja odbywa się całym lustrem do którego zamocowana jest zapewne soczewka. Podejrzewam że wszystko będzie zależało od kontrolującego ale jak domniemam homologacji taka lampa na pewno nie będzie miała.
Anonymous - 31-08-2010, 15:19
Jaro1974 napisał/a: | ale jak domniemam homologacji taka lampa na pewno nie będzie miała. |
taka lampa nigdy nie bedzie miala homologacji.
SHARK1979 - 31-08-2010, 20:24
Ale już coś zaczyna się dziać w dziedzinie oświetlenia do Cari bo do tej pory była taka bida że
Jaro1974 - 31-08-2010, 21:15
No zobaczymy . Może wymyślą coś z homologacją.
Krogoth - 01-09-2010, 13:01
Jaro1974 napisał/a: | No zobaczymy . Może wymyślą coś z homologacją. |
Tak... sami wytłoczą te pare literek na obudowie
Jaro1974 - 01-09-2010, 18:22
Krogoth ale ja nie mówię o tym że jak ty to pięknie ująłeś "sami wytłoczą..." ale ktoś wyprodukuje taki reflektor który spełni wszystkie kryteria i zostanie dopuszczony do ruchu w taki sposób w jaki powinno się to odbyć. Czyli krótko mówiąc będzie miał nadaną homologację przez właściwy urząd. I tyle.
Anonymous - 01-09-2010, 18:56
Jaro1974 napisał/a: | Czyli krótko mówiąc będzie miał nadaną homologację przez właściwy urząd. I tyle. |
zostanie jeszcze auto czyli caly system ksenonow.
mlun - 01-09-2010, 19:20
Ja tam nie liczę na to. Cari swoje lata już ma i nie jest tak popularnym autem jak np. golf. Ale sam przyznam że bym się ucieszył gdyby coś takiego wyszło bo światła w Carismie pozostawiają wiele do życzenia.
Krogoth - 01-09-2010, 20:21
Myślę że homologacja dla reflektorów nawet spełniających normy jest niemozliwa, carismy nie maja montowanego żyroskopu do auto-poziomowania świateł ani spryskiwaczy reflektorów... Więc nie ma innych elemntów spełniajacych wymogi a same reflektory nie legalizują wszystkiego.
|
|
|