To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Projekt Monster -Czyli 2 Evolucje Colta GSR :)

kartomaniak gti - 04-06-2009, 15:38

klatka wygląda cacy
londolut - 04-06-2009, 16:03

Się dzieje widzę :) Klata mega. Trochę tylko środek niekompletny :P
Anonymous - 04-06-2009, 16:09

i bedzie niekompletny, tylko czarna decha z gieteja, seria zegary lub sam obrotomierz , omp corsica , hebel hydraulik no i 2 kubly montowane na sztywno plus 3 calowe 5 pkt pasy szelkowe .. i to o czym marzylem cale zycie wreszcie sie ziści :D

P.S
nawet nie jestescie w stanie sobie wyobrazic ile waza w pelni wyposazone drzwi z szybą masakra po prostu...ja zastanawiam sie nad szyba z pleksiglasu z przodu bo z tylu bedzie na pewno

ictus - 04-06-2009, 19:13

klata juz skonczona?? bo na moje oko jescze brakuje kilku palakow...
i jakie plany z zawiasem??

Anonymous - 04-06-2009, 19:33

ictus bracie czytaj moj temat bo gadalismy juz na ten temat i wszystko jest tu napisane

- na oko to baba za szopą sra...

twoje slowa:

"wiadomo ze bezpieczenstwo przedewszystkim ale czasami mozna przesadzic i dowalic niepotrzebne rury ktore podnosza srodek ciezkosci i ogolna mase"

- moze tez o tym pomyślałem?

No i jak wiesz klatek jest od groma kazdy robi wg swojej wizji a niekiedy wizji "budowniczego" bo sie zdaje na jego doświadczenie, tak bylo moim przypadku, klatka jest kompletna.Pytales jakis czas temu czy wg zalcznika "J" - tak wg zalcznika a jak inaczej :)

P.S
zawias jedyny narazie uchwytny w PL Koni sport Kit

ictus - 04-06-2009, 19:56

ok kwestii klatki juz nie bede poruszal...
a co do zawiasu to jest kilka opcji
np K sport i przewiercenie kielichow na 3 sruby tak jak w CJ
czy np customowy B6 robiony w Zerko

Anonymous - 04-06-2009, 20:07

odnosnie zawiasu narazie nie bede kombinowal bo mam juz swoich 3 komplety dedykowane do gieta.Co do klatki luz nie zrozum mnie zle pytaj itd tylko czasami odnosze wrazenie ze podwazasz doswiadczenie ludzi ktorym oddalem auto do roboty, duzo mnie kosztowalo wyczekanie na terminy i ogolnie poznanie takich ludzi dlatego jest to temat dosc wrazliwy , tak to wyglada
harpagan - 04-06-2009, 21:14

ictus napisał/a:
czy np customowy B6 robiony w Zerko

Koszt 4100

ictus - 04-06-2009, 21:43

harpagan napisał/a:
Koszt 4100

o prosze... to albo z innych zrodel mamy dane ale jak znajomy robil do swifta to byly okolice 2600... zalezy jeszcze o jakim "przemodelowaniu" mowisz

kartomaniak gti - 04-06-2009, 23:48

ręczny hydrauliczny ? w kjs-ach to raczej nie dopuszczalne.... przynajmniej Dln Sląsku
Anonymous - 05-06-2009, 00:03

a kto mowi o kjesach :)
ictus - 05-06-2009, 15:37

no wlasnie... a gdzie to ma jezdzic z zalozenia??
Anonymous - 05-06-2009, 18:35

z zalozenia mialo byc i jest to auto do nauki, pozniej kto wie co siadzie pod maska jak mi mocy bedzie brakowac :)
harpagan - 05-06-2009, 21:24

ictus napisał/a:
o prosze... to albo z innych zrodel mamy dane ale jak znajomy robil do swifta to byly okolice 2600... zalezy jeszcze o jakim "przemodelowaniu" mowisz


Taka cene dostalem najpierw na maila, a potem pytalem przez znajomego w przypadku zamawiania kilku zestawoc do kilku aut i druga wersja byla 4000 :)

Informacje jakie mi podali to gwint na żóltym B6 pod sprężyne o ile dobrze pamiętam walcową albo stożkową.
Przód 1500 szt
Tył 550 szt

Patrząc na to jak radził sobie Denver (kjscolt) na seryjnym zawieszeniu wydawanie takich pieniedzy na B6 to totalna pomyłka

ictus - 06-06-2009, 19:17

przy predkosciach kjsowych zawieszenie nie gra az takiej roli... natomiast jak napadasz na dokreconej 3 na zakret z dziurami to tylko zawias cie ratuje


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group