To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Filtr paliwa i kiepska jakości ropa a niskie temperatury...

Gunner - 02-12-2010, 14:06

Maciek40 napisał/a:
Polecam dodatek black-arrow-diesel-skydd. Można kupić na stacjach shella.


Wlewasz? Zapomnij o gwarancji.
Po drugie lejac przez 3 ostatnie zimy golda ,nie wiem co to problemy .....
Zainwestuj lepiej w lepsze zimowe paliwo i zamiast caly bak do pełna , to lej mniej a czesciej.Sprawdzony sposob.

mitsu00 - 02-12-2010, 16:19

Gunner napisał/a:
Po drugie lejac przez 3 ostatnie zimy golda ,nie wiem co to problemy .....

Nie ekscytuj się tak bardzotym Goldem, bo on tez zamarza. Ostatnio w połowie stycznia zamarzł mi przy -28st :evil: Poza tym garażujesz auto w ciepełku, więc porównanie jest wogóle niewspółmierne z autami stojacymi pod przysłowiową chmurką przy mrozach rzędu -25 -30st :wink:

Anonymous - 02-12-2010, 17:57

Gunner napisał/a:

Po drugie lejac przez 3 ostatnie zimy golda ,nie wiem co to problemy .....
Zainwestuj lepiej w lepsze zimowe paliwo i zamiast caly bak do pełna , to lej mniej a czesciej.Sprawdzony sposob.


To chyba ja trafiłem na innego Golda...

Dziś rano samochód gasł mi po 3 sekundach od odpalenia. Pod maską zlokalizowałem przezroczysty przewód wychodzący z filtra paliwa. Po odpaleniu silnika przewód momentalnie się robi pusty, czyli filtr jest prawie całkowicie niedrożny.

Niezły ten Gold...

Mariusz4 - 02-12-2010, 19:21

jeżdżę na v-powerze i nigdy żadnych problemów z odpaleniem nie miałem. fakt, że w nocy samochód jest w garażu, ale w dzień stoi na dworze.

pozdrawiam,
Mariusz

13zbyszek13 - 03-12-2010, 11:45

Mariusz4 napisał/a:
jeżdżę na v-powerze i nigdy żadnych problemów z odpaleniem nie miałem. fakt, że w nocy samochód jest w garażu, ale w dzień stoi na dworze.

pozdrawiam,
Mariusz


Jak widać na załączonym obrazku każdy ma swoje ulubione paliwo.

dab - 03-12-2010, 14:36

Mariusz4 napisał/a:
jeżdżę na v-powerze i nigdy żadnych problemów z odpaleniem nie miałem. fakt, że w nocy samochód jest w garażu, ale w dzień stoi na dworze.

pozdrawiam,
Mariusz


Poparkuj testowo przez tydzien mrozow na powietrzu, cala dobe to sprawdzisz jakos paliwa :biggrin:
Garazowanie oslabia efekt :mrgreen:

mitsu00 - 03-12-2010, 14:50

dab napisał/a:
Poparkuj testowo przez tydzien mrozow na powietrzu, cala dobe to sprawdzisz jakos paliwa
My man..... :twisted: Do tej pory jakoś nikt nie załapał że jak misiek postoi 24h nonstop powiedzmy przez tydzień przy -30st, to żadne cudo typu Gold, Verva czy Ultimate nie pomoże. Ja teraz w garazu w Szwecji mam +10st kiedy w na zewnątrz nocą temperatury liżą już -30st i jestem przeszczęśliwy :D
dab - 03-12-2010, 14:57

mitsu00 napisał/a:
My man..... Do tej pory jakoś nikt nie załapał że jak misiek postoi 24h nonstop powiedzmy przez tydzień przy -30st, to żadne cudo typu Gold, Verva czy Ultimate nie pomoże.


Yo men! :D
O to to, tu wlasnie jest pies pogrzebany :twisted:

karol_alasz - 03-12-2010, 17:34

mitsu00 napisał/a:
My man..... Do tej pory jakoś nikt nie załapał że jak misiek postoi 24h nonstop powiedzmy przez tydzień przy -30st, to żadne cudo typu Gold, Verva czy Ultimate nie pomoże.

I dodac tylko do tego należy,że jak sie juz parafina z paliwa wytrąci to wstawienie do garażu i chuchanie na samochód nie pomoże-albo wymiana filtra albo ewentualnie i to chyba tylko awaryjnie wyciagnięcie filtra i grzanie suszarką,farelką albo pistoletem do termokurczek czy ściagania starej farby... ale nie polecam jak sie nie ma zapasu a i tak powinno sie pprzepłukać kilka razy w trakcie i po grzaniu...

[ Dodano: 03-12-2010, 17:40 ]
venglin napisał/a:
Wystarczyło ogrzanie filtra i spuszczenie wody.

A jednak... (nie wiedziec czemu cytuje post poniżej...)

Anonymous - 03-12-2010, 17:34

Mój dzisiaj odjechał na lawecie do ASO. Wystarczyło ogrzanie filtra i spuszczenie wody. Wymiana nie była konieczna.
mitsu00 - 03-12-2010, 17:46

venglin napisał/a:
Mój dzisiaj odjechał na lawecie do ASO. Wystarczyło ogrzanie filtra i spuszczenie wody. Wymiana nie była konieczna.

A gdzie tam jest jakiś kranik do spuszczania wody? Grzebałem kiedyś, ale nic nie znalazłem...

sylb - 03-12-2010, 19:52

mitsu00 napisał/a:
venglin napisał/a:
Mój dzisiaj odjechał na lawecie do ASO. Wystarczyło ogrzanie filtra i spuszczenie wody. Wymiana nie była konieczna.

A gdzie tam jest jakiś kranik do spuszczania wody? Grzebałem kiedyś, ale nic nie znalazłem...

Kwotę na fakturze trzeba było jakoś uzasadnić.

13zbyszek13 - 03-12-2010, 20:51

venglin napisał/a:
Mój dzisiaj odjechał na lawecie do ASO. Wystarczyło ogrzanie filtra i spuszczenie wody. Wymiana nie była konieczna.


To co będzie powyżej tej temperatury co była dziś w WAWIE ? / 5,00 h, -13 stopni /

arybnik - 04-12-2010, 10:59

całą poprzednią zimę męczyłem się z mrozami ( problem jest jeśli spada poniżej 15) wymiany filtra , ogrzewanie filtra, paliwo itd wszelkie patenty zawodzą

nadal twierdzę że 2,2 ma wadę czy to w konstrukcji filtra czy w przewodach które lecą pod samochodem i są słabo zabezpieczone nie wiem...
w L200 mają zgodę na montaż podgrzewaczy filtrów na gwarancji
w outkach nie ! być może zbyt mało nas zgłasza problem w serwisach lub poprostu garażują

na szczęscie każdy mróz kiedyś odpuszcza :)

kaniak - 04-12-2010, 13:15

Czy istnieje możliwość sprawdzenia filtra paliwa samemu i wylanie z niego wody?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group