Outlander II GEN Techniczne - Filtr paliwa i kiepska jakości ropa a niskie temperatury...
Gunner - 02-12-2010, 14:06
Maciek40 napisał/a: | Polecam dodatek black-arrow-diesel-skydd. Można kupić na stacjach shella. |
Wlewasz? Zapomnij o gwarancji.
Po drugie lejac przez 3 ostatnie zimy golda ,nie wiem co to problemy .....
Zainwestuj lepiej w lepsze zimowe paliwo i zamiast caly bak do pełna , to lej mniej a czesciej.Sprawdzony sposob.
mitsu00 - 02-12-2010, 16:19
Gunner napisał/a: | Po drugie lejac przez 3 ostatnie zimy golda ,nie wiem co to problemy ..... |
Nie ekscytuj się tak bardzotym Goldem, bo on tez zamarza. Ostatnio w połowie stycznia zamarzł mi przy -28st Poza tym garażujesz auto w ciepełku, więc porównanie jest wogóle niewspółmierne z autami stojacymi pod przysłowiową chmurką przy mrozach rzędu -25 -30st
Anonymous - 02-12-2010, 17:57
Gunner napisał/a: |
Po drugie lejac przez 3 ostatnie zimy golda ,nie wiem co to problemy .....
Zainwestuj lepiej w lepsze zimowe paliwo i zamiast caly bak do pełna , to lej mniej a czesciej.Sprawdzony sposob. |
To chyba ja trafiłem na innego Golda...
Dziś rano samochód gasł mi po 3 sekundach od odpalenia. Pod maską zlokalizowałem przezroczysty przewód wychodzący z filtra paliwa. Po odpaleniu silnika przewód momentalnie się robi pusty, czyli filtr jest prawie całkowicie niedrożny.
Niezły ten Gold...
Mariusz4 - 02-12-2010, 19:21
jeżdżę na v-powerze i nigdy żadnych problemów z odpaleniem nie miałem. fakt, że w nocy samochód jest w garażu, ale w dzień stoi na dworze.
pozdrawiam,
Mariusz
13zbyszek13 - 03-12-2010, 11:45
Mariusz4 napisał/a: | jeżdżę na v-powerze i nigdy żadnych problemów z odpaleniem nie miałem. fakt, że w nocy samochód jest w garażu, ale w dzień stoi na dworze.
pozdrawiam,
Mariusz |
Jak widać na załączonym obrazku każdy ma swoje ulubione paliwo.
dab - 03-12-2010, 14:36
Mariusz4 napisał/a: | jeżdżę na v-powerze i nigdy żadnych problemów z odpaleniem nie miałem. fakt, że w nocy samochód jest w garażu, ale w dzień stoi na dworze.
pozdrawiam,
Mariusz |
Poparkuj testowo przez tydzien mrozow na powietrzu, cala dobe to sprawdzisz jakos paliwa
Garazowanie oslabia efekt
mitsu00 - 03-12-2010, 14:50
dab napisał/a: | Poparkuj testowo przez tydzien mrozow na powietrzu, cala dobe to sprawdzisz jakos paliwa | My man..... Do tej pory jakoś nikt nie załapał że jak misiek postoi 24h nonstop powiedzmy przez tydzień przy -30st, to żadne cudo typu Gold, Verva czy Ultimate nie pomoże. Ja teraz w garazu w Szwecji mam +10st kiedy w na zewnątrz nocą temperatury liżą już -30st i jestem przeszczęśliwy
dab - 03-12-2010, 14:57
mitsu00 napisał/a: | My man..... Do tej pory jakoś nikt nie załapał że jak misiek postoi 24h nonstop powiedzmy przez tydzień przy -30st, to żadne cudo typu Gold, Verva czy Ultimate nie pomoże. |
Yo men!
O to to, tu wlasnie jest pies pogrzebany
karol_alasz - 03-12-2010, 17:34
mitsu00 napisał/a: | My man..... Do tej pory jakoś nikt nie załapał że jak misiek postoi 24h nonstop powiedzmy przez tydzień przy -30st, to żadne cudo typu Gold, Verva czy Ultimate nie pomoże. |
I dodac tylko do tego należy,że jak sie juz parafina z paliwa wytrąci to wstawienie do garażu i chuchanie na samochód nie pomoże-albo wymiana filtra albo ewentualnie i to chyba tylko awaryjnie wyciagnięcie filtra i grzanie suszarką,farelką albo pistoletem do termokurczek czy ściagania starej farby... ale nie polecam jak sie nie ma zapasu a i tak powinno sie pprzepłukać kilka razy w trakcie i po grzaniu...
[ Dodano: 03-12-2010, 17:40 ]
venglin napisał/a: | Wystarczyło ogrzanie filtra i spuszczenie wody. |
A jednak... (nie wiedziec czemu cytuje post poniżej...)
Anonymous - 03-12-2010, 17:34
Mój dzisiaj odjechał na lawecie do ASO. Wystarczyło ogrzanie filtra i spuszczenie wody. Wymiana nie była konieczna.
mitsu00 - 03-12-2010, 17:46
venglin napisał/a: | Mój dzisiaj odjechał na lawecie do ASO. Wystarczyło ogrzanie filtra i spuszczenie wody. Wymiana nie była konieczna. |
A gdzie tam jest jakiś kranik do spuszczania wody? Grzebałem kiedyś, ale nic nie znalazłem...
sylb - 03-12-2010, 19:52
mitsu00 napisał/a: | venglin napisał/a: | Mój dzisiaj odjechał na lawecie do ASO. Wystarczyło ogrzanie filtra i spuszczenie wody. Wymiana nie była konieczna. |
A gdzie tam jest jakiś kranik do spuszczania wody? Grzebałem kiedyś, ale nic nie znalazłem... |
Kwotę na fakturze trzeba było jakoś uzasadnić.
13zbyszek13 - 03-12-2010, 20:51
venglin napisał/a: | Mój dzisiaj odjechał na lawecie do ASO. Wystarczyło ogrzanie filtra i spuszczenie wody. Wymiana nie była konieczna. |
To co będzie powyżej tej temperatury co była dziś w WAWIE ? / 5,00 h, -13 stopni /
arybnik - 04-12-2010, 10:59
całą poprzednią zimę męczyłem się z mrozami ( problem jest jeśli spada poniżej 15) wymiany filtra , ogrzewanie filtra, paliwo itd wszelkie patenty zawodzą
nadal twierdzę że 2,2 ma wadę czy to w konstrukcji filtra czy w przewodach które lecą pod samochodem i są słabo zabezpieczone nie wiem...
w L200 mają zgodę na montaż podgrzewaczy filtrów na gwarancji
w outkach nie ! być może zbyt mało nas zgłasza problem w serwisach lub poprostu garażują
na szczęscie każdy mróz kiedyś odpuszcza
kaniak - 04-12-2010, 13:15
Czy istnieje możliwość sprawdzenia filtra paliwa samemu i wylanie z niego wody?
|
|
|