To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czarna bestia by tomek84

Tomek - 24-05-2011, 17:13

Derpin napisał/a:
bo o ile przebieg momentu masz podobny do wykresu Rafała nawet podobne wartości maksymalne, to już przebieg mocy totalnie inny...


ja widze, że przbieg mocy jest podobny, pomijając 20 KM różnicy, to kształt jest taki sam

Tomek - 25-05-2011, 21:22

Derpin napisał/a:
wrzuć wykres, co to za hamownia była ? i w jaki sposób mierzyli ?


http://www.gcstuning.pl/

Rafal_Szczecin napisał/a:
tomek84 napisał/a:
157 KM i 223 Nm na benzynie (odpowiednio przy 5658/4537 obr./min.)

kurcze powiedzialbym, ze malo :(


żeby coś porównać musielibyśmy zmierzyć oba w jeden dzien, na tej samej hamowni, przy tych samych warunkach

Rafal_Szczecin - 25-05-2011, 21:41

tomek84 napisał/a:

żeby coś porównać musielibyśmy zmierzyć oba w jeden dzien, na tej samej hamowni, przy tych samych warunkach

co jest raczej nie mozliwe.

dziwne, bo innym tez wychodzilo po 170 lub gdzies w tych granicach, moze faktycznie cos z ta hamownia bylo nie tak >? lub tez silnik mowi juz dosc...

Tomek - 26-05-2011, 07:54

Rafal_Szczecin napisał/a:
tomek84 napisał/a:

żeby coś porównać musielibyśmy zmierzyć oba w jeden dzien, na tej samej hamowni, przy tych samych warunkach

co jest raczej nie mozliwe.

dziwne, bo innym tez wychodzilo po 170 lub gdzies w tych granicach, moze faktycznie cos z ta hamownia bylo nie tak >? lub tez silnik mowi juz dosc...


na zlocie??
o silnik się nie obawiam, bo jest żyleta

Rafal_Szczecin - 26-05-2011, 08:13

tomek84 napisał/a:


na zlocie??
o silnik się nie obawiam, bo jest żyleta

nie widze przeszkod :)






















w przyszlym roku

Tomek - 04-07-2011, 12:35

Bestia po raz kolejny bezproblemowo obsłużyła wycieczkę do Włoch
3 tyś km bez najmniejszego problemu

w tzw. międzyczasie stuknęło równe 200 tyś. km.

z innych ciekawostek, strasznie rozklepał mi się jeden popychacz (przynajmniej brzmi to jak 1 sztuka) - i nie wiem czy jest to wynik filtra filtrona (chyba taki mam zalozony), a moze podróbki Motula
fakt jest taki, że kiepsko to brzmi
w nastepnym tygodniu zaleje Valvo i mam nadzieje, ze troche pomoze

do wymiany gumy stabilizatora z przodu

do ciekawych usterek powraca straszne skrzypienie z tulei wachacza reakcyjnego (prawy tył)
i jakiś pisk/obcieranie, przy mocnym skrecie w prawo
przy okazji tylne hamulce do sprawdzenia (rozebrać, przesmarować)

wszystko to u Leszka

a do jutra mam przegląd, tylko nie wiem czy z tymi gumami mi przejdzie :mrgreen:


jeszcze przy hamowaniu mam lekkie drgania na kierownicy, ale też nie zawsze
mam nadzieje, że jest to wynik tych gum stabilizatora, a nie pokrzywionych nowych, badz co badz, tarcz

Tomek - 04-07-2011, 12:48

do tego spalanie w trasie, jak zwykle zadowalające
nie wrzuciłem jeszcze tankowań w motostat, ale będzie się to przedstawiać w granicach 8,5 - 10 litrów w trasie/autostrady i 10,5-11,5 miasto/trasa

wyposażenie: 2 osoby, pełen bagażnik i 2 rowery na tylnym siedzeniu (siedzenie w sumie zostało w domu)


EDIT: i jeszcze dodam, że plecionka ta długa już prawie całkiem padła i dzwięk niezbyt ciekawy, także pójdą do wymiany obie, także zebrało się sporo drobnostek, które w sumie będzie kosztować pare ładnych stówek, teraz przegląd, a za 10 dni ubezpieczenie :x

a zechciało mi się jeszcze prawko na motor, akurat w trakcie 8)

Anonymous - 04-07-2011, 13:37

tomek84 napisał/a:
8,5 - 10 litrów w trasie/autostrady


jakie prędkości przelotowe ? mi na trasie szczecin hamburg tak od 120 do 140 raczej bliżej tych 140 wychodzi powtarzalne spalanie rzędu 11L lpg...

Tomek - 04-07-2011, 13:43

prędkości przelotowe 120-130, głównie tempomat
Anonymous - 04-07-2011, 15:25

Mi w zimę przy prędkości 160-180 spalił ok. 12l/100km, lecz było to na 195/60R15. Teraz na 225/45R17 żeby osiągnąć ten wynik nie mogę przekraczać 110-120. :roll:
Tomek - 04-07-2011, 15:48

aaaaa, no właśnie zapomniałem dodać, że mam 225/45R17
w tamtym roku pociskałem na 215/45R17 i tutaj upatruje lekki wzrost spalania - szczególnie w mieście
za rok wracam do 215/24R17 na przodzie, a tył tak jak jest 225

Anonymous - 04-07-2011, 15:52

Cytat:
215/24R17

Yyy?

Ja jeszcze dodam do swojego poprzedniego posta, że od kupna Galanta ślizgało się sprzęgło. W ostatnich dwóch miesiącach było już tragicznie. W sobotę wymienialiśmy sprzęgło i mam nadzieję, że spalanie troszkę spadnie (przynajmniej nie będzie bezsensownych "przegazówek").

Tomek - 04-07-2011, 16:05

kuzi napisał/a:
Cytat:
215/24R17

Yyy?


no wiadomo, ze chodzi o 215/45R17

Tomek - 04-07-2011, 21:21

ja się bałem, że nie przejdzie przeglądu przez głupie gumy, a tu nie przeszedł przez głupie 3 żarówki (postojówka, długie i stop)

z tymi pierwszymi sobie poradziłem od razu, ale żarówki stopu nie dostałem na żadnej stacji
nazywa się to W21 ??
jutro podskocze do jakiegos motoryzacyjnego, dzis bylo juz za pozno

swoja droga to błogosławie tego kto konstruował przednie lampy
żeby wymienić postojówke lewą musiałem po raz kolejny wyciągnąć lampe, a wcześniej rzecz jasna kierunek i grill
ja rozumiem, że w niektórych nowych autach, żeby wymienić żarówke trzeba zdjąć zderzak, no, ale w Galancie, to mogłoby iść lżej

panowie konstruktorzy - powiadam, nie idzcie tą drogą
jak tam dalej pójdzie, to żeby wymienić filtr oleju trzeba będzie silnik wyciągać

jutro (o ile kupie żarówke) drugie podejście do przeglądu, albo po prostu pojade gdzie indziej

Cezar - 04-07-2011, 21:47

tomek84 napisał/a:
nie przeszedł przez głupie 3 żarówki

Mialem podobnie - balem sie o reczny, a poszlo o postojowke i oswietlenie tablicy :wink:
tomek84 napisał/a:
nazywa się to W21 ??

tak, dokladnie W21/5W ja kupilem w IC



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group