Nasze Miśki - Lancer [C66A] 1.6 16V - przemiana w GTi.
Mithrill - 27-07-2011, 13:11
No dobra, dziś szukałem felg i chyba w końcu ostatecznie trafiłem na interesujący mnie model.
Będzie coś w stylu felg z mojego avatara.
Padło na DEZENT V 16" (i nie chcę nawet słyszeć, że to łamliwe badziewie).
Spróbuję na nie założyć oponę 195/45 i zobaczę, czy pasuje.
Najpierw jednak muszę zamontować sprężyny od VOGTLAND, które czekają pod łóżkiem ( ).
A co za tym idzie - zamawiam też nowe tarcze od GTi i czekam na zregenerowane zaciski z GTi'ka (hop, hop... jak tam z zaciskami?).
Chłopaki, napiszcie coś więcej o profesjonalnym polerowaniu lakieru.
Jak, czym, u kogo itd. Efekt jest trwały?
Znacie kogoś, komu można auto podrzucić i zrobi taką polerkę?
Najlepiej dolnośląskie, opolskie, śląskie...
EDIT:
Dezenty nie pasują do Lanca...
Juiceman - 27-07-2011, 13:17
Mithrill napisał/a: |
Znacie kogoś, komu można auto podrzucić i zrobi taką polerkę?
Najlepiej dolnośląskie, opolskie, śląskie... |
U naszego mechanika Bartka
Mithrill - 27-07-2011, 13:24
Juiceman napisał/a: | Mithrill napisał/a: |
Znacie kogoś, komu można auto podrzucić i zrobi taką polerkę?
Najlepiej dolnośląskie, opolskie, śląskie... |
U naszego mechanika Bartka |
Juice, więcej szczegółów poproszę...
Zupełnie zapomniałem, że czeka mnie praca przy tylnym zderzaku.
Ktoś posiada może belkę na tył do mojego modelu?
Juiceman - 27-07-2011, 13:46
Deo chyba posiada ; ) musiałbyś zapytać. więcej szczegółów ? Zapytaj się deejay czy nie zrobiłby Ci polerki, ma tam jakieś swoje specyfiki - zapytaj się go i dogadaj się z nim. Zresztą widzisz jak jego auto wyglądało przed malowaniem xD
xluki - 27-07-2011, 14:28
Mithrill, te DEZENTy są zacne. Elegancko będą wyglądały na Miśku.
m6riano - 27-07-2011, 14:51
Mithrill napisał/a: | Spróbuję na nie założyć oponę 195/45 i zobaczę, czy pasuje. |
Szkoda że nie mieszkasz bliżej to bym cię poczęstował moimi 205/45ZR16, które tylko mi miejsce w piwnicy zagracają
mouseman - 29-07-2011, 14:58
Mithrill, pytałeś o opony to ci powiem że na zimę mam 195mm a lato 205 i czuć wyraźną różnice w kwestii oporów. Druga sprawa że u mnie niema wspomagania. Jak ci zależy na wyglądzie bierz 205, jeżeli na ekonomice, konforcie, trwałości zawieszenia bierz 195...
Mithrill - 29-07-2011, 22:48
Ty masz 205/45 na lato, a jaki masz profil na 195? 40?
Jak tak, to masz jakieś foty żebym mógł sobie looknąć jak to wygląda na Lancerze?
Mithrill - 31-07-2011, 21:29
Właśnie wróciłem ze spotu we Wrocku.
Było fajnie, naoglądałem się Galów za wszystkie czasy!
Chłopaki zrobili letnią sesję zdjęciową w jesiennej atmosferze (hehe)... zobaczymy jak wyjdzie.
A tu mały przedsmak (zrobiłem podczas ustawiania wozów):
Uploaded with ImageShack.us
Lechfan - 31-07-2011, 22:04
mmm, czekamy na resztę fotek
Mithrill - 31-07-2011, 22:06
Albo będą przekozackie, albo ten mój dziadek zepsuje cały efekt Galanciaków...
Lechfan - 02-08-2011, 14:27
ładnie bedzie, a jak nie bedzie to sa do tego odpowiednie programy
R-Man - 02-08-2011, 22:35
taaaa... programu którego w powyższym zdjęciu zdecydowanie nadużyto
Mithrill - 03-08-2011, 17:07
EDIT:
Totalna zmiana planów.
Mithrill - 23-08-2011, 22:43
Update.
Dziś pokonał mnie filtr paliwa.
Chciałem wymienić sam, na początku poszło dobrze.
Poluzowałem górę, chociaż łatwo nie było.
Później zająłem się dołem i tutaj klops.
Zapieczone, zaciśnięte na maksa, klucze się ślizgają.
Nie ma szans żeby samemu wykręcić tę zołzę.
Z ciekawości chciałem ruszyć mocowanie filtra. Śruba ani drgnie.
Nie pomaga potraktowanie odrdzewiaczem, a także środkiem do "luzowania" (czekałem ok. 8 godzin żeby fajnie się tam wszystko wżarło).
Śruby górą!
Nie są zardzewiałe, ale nie można ich ruszyć.
Tym oto sposobem będę musiał dać do szpeca, który pewnie wszystko wyrwie i zrobi prowizorkę jeśli nie da rady tego poodkręcać.
No i oczywiście swoje skasuje.
Jak macie jakieś rady, to chętnie poczytam, bo nie będę płacił za zrobienie takiej pierdoły, którą każdy może sobie sam zrobić.
PS.
Zapadła także decyzja o zmianie wozu.
Lancer niebawem pójdzie pod młotek, chyba, że ktoś w rodzinie będzie chciał się nim dalej bawić.
Jeśli nie, to są 2 opcje:
- sprzedaż auta ze starym zderzakiem i wnętrzem oraz osobne wyprzedanie zderzaka GTi, wnętrza GTi, lotek itd. (zawieszenie już zaklepane).
- sprzedaż auta wraz z całym "pakietem", zarówno starym, jak i nowym (może ktoś będzie chciał kontynuować dzieło...).
Zobaczymy jak to będzie. Sprzedam dopiero, jak znajdę coś innego.
A poszukiwania trwają dopiero od paru dni.
Dzięki wszystkim za pomoc przy tym aucie i za cenne rady!
|
|
|