Nasze Miśki - Mój biały pancernik :)
Maretzky85 - 25-01-2011, 22:06
Gadał, ale ja na razie wstrzymuje się od wszelkich ruchów kupująco-sprzedających
Hubeeert - 25-01-2011, 22:07
hehehehhe no cóż
Wkrótce będziesz miał 2,5 Galanta z czego 1,6 GTi
Misiek :) - 25-01-2011, 22:55
Zanim coś napisze, że szukam, to pytam znajomych jeśli wiem, że mają nadmiar
Mam pytanie, z kąd wiadomo u mnie, jaka powinna być dawka paliwa, jeśli nie mam sondy lambda?
I kolejne pytanie, czy do komputera jest dostarczana informacja o spalaniu chwilowym?? czy mogę u mnie w aucie takąinformacje zdobyć w jakiś prosty sposób, czy niezbyt?? To jak przetworzyć sygnał, to już inna bajka
Misiek :) - 31-01-2011, 13:02
Co do felg, znalazłe coś takiego http://aaafelgi.pl/?72,cz...cing-rgii-white
Tu się pojawia pytanko, ponieważ felgi no-name to koszt 1200-1300pln a jakiejś(może nie najlepszej ale znanej) firmy koszt 1500 - 1700 pln.I chyba lepiej zainwestować w takie co posłużą dłużej niż tylko rok
Moje pytanko, czy są jakieś punkty w warszawie lub online które możecie mi polecić z felunkiem co posiada marke i producenta?? chodzi mi o nie-badziew chiński i żeby cena była przystępna.
Co do audio, to chyba wybrałem wzmacniacz. Jest to Rockford Fossgate R1 30cm
http://allegro.pl/rockfor...1434900184.html
mam wzmacniacz magnat rave 560
Charakterystyka wzmacniacza:
- Moc max 4 x 140 W / 2 x 280 (4 Ohm)
- Moc max 4 x 200W (2 Ohm)
- Moc RMS 4 x 130 W (2 Ohm)
- Moc RMS 4 x 110 W / 2 x 220 W (4 Ohm)
- pasmo przenoszenia 5 Hz - 80 000 Hz
- impedancja obciążeniowa 2 - 16 Ohm
- technologia MOSFET
- Signal to Noise Ratio > 105 dB
- THD < 0,02 %
- płynna regulacja poziomu sygnału wejścia (4V - 400mV)
- wybór MODE (4CH, 3Ch, 2CH)
- X-OVER (HPF 40 - 300Hz, flat, LPF 40 -300 Hz)
- BASS BOOST (+6dB @ 45Hz, off) dla każdego kanału
- pozłacane wszystkie wejścia i wyjścia
- wymiary 250 x 52 x 350 mm
chyba da radę pociągnąć tego suba i helixy na przód.
Prosze o podpowiedzi
Mithrill - 31-01-2011, 17:19
Czytałem już o tych "advanach".
Podobno jakaś podróbka z Chin (pomimo znaczków made in japan).
W sumie racja, bo oryginały kosztowały ok. 5 tysięcy za komplet.
Ale są też opinie, że "jak jeździ się normalnie, to nic złego z tymi felgami się nie dzieje".
Tylko jak tu po tych naszych dziurawych drogach jeździć "normalnie"?!
Toż to istny diabelski slalom. Jedną dziurę ominiesz, a w następną wpadasz...
Misiek :) - 31-01-2011, 20:41
Mithrill napisał/a: | Tylko jak tu po tych naszych dziurawych drogach jeździć "normalnie"?!
Toż to istny diabelski slalom. Jedną dziurę ominiesz, a w następną wpadasz... |
tym bardziej jak opony 195/55
Misiek :) - 21-02-2011, 10:40
zbliża się naprawa alternatora i wymiana aku...
Ostatnio średnio co druga podróż to zarzący się alternator.Dziś po razu drugi w ciągu tygonia musze doładowywać aku, bo nie moge odpalić
Co dziwne odpala, zakręci z sekunde, możepółtorej, gaśniei się alarm załącza.Potem tak samo jeszcze raz. Potem ledwo kręci i nie odpala.
Chyba sięzdecyduje na pożyczkę alternatora i mój dam szybko do naprawy :/
Pozatym już mam kupiony sterownik od zawieszenia. Teraz dam do przeróbki, i poprosze aby jak najmniej było ruszane z ori, aby został w jak najlepszym stanie. Pewne jest, iż będzie zupełnie nowapłytka i wyświetlacz:) Może guziki do sterowania trzeba będzie przełożyć
Owczar - 21-02-2011, 10:56
Misiek , najpierw wymień lub napraw alternator, a potem sprawdź jak daje sobie radę aku. Może odżyje
Misiek :) - 01-03-2011, 12:06
Dziwne rzeczy się dzieją
Dzisiaj padł mi aku, więc jak zwyle (ostatnio) zabrałem do ładowania.
Chciałem jeszcze na chwile otworzyć wszystkie drzwi i się zaczęło...
Zacznę od początku, żaden zamek z kluczyka nie działa, więc jak zabierałem aku do domu, to zostawiałem jakąś furtkę bezpieczeństwa.
Dziś wyjąłem aku, i chciałem jeszcze na chwilke podłączyć do furki i podłączyłem na odwrót klemy. Poszła iskra na klemach ale spoko, podłączyłem normalnie i problem. Alarm miga, a nie działa centralny. Zaniosłem aku na górę, poszedłem na siłownie, wracam i po 1,5h aku na dół i auto odpala.
Centralny nie działał bez odpalonego silnika. W kostce przy klemie mam zamiast 3 tylko 2 bezpieczniki. Środkowy wyjąłem i włożyłem zpowrotem. I od tej chwili nic nie działało bez odpalonego silnika. Jak zgasiłem to światła drogowe świciły bez kluczyka, a po chwili już nie i nic nie działało. Pomimo kluczyka na zapłonie nic nie działa ;( zegarek, światła, centralny
Jak odpale silnik wszystko działa jak powinno. Teraz jeszcze raz ładuje aku, padł po zabawie światłami i kilkukrotnym odpalaniu, gaszeniu i zabawami alarmem
Wieczorem jadę do Maretzky85, więc mój Magik obejrzy bezpieczniki w tej kostce
I prosze nie krzyczeć, że źle podłączyłem. Jak będziecie krzyczeć to opisze dlaczego tak podłączyłem, w tym brała udział wielka stopa i 2pac shakur
Owczar - 01-03-2011, 14:28
Aku masz raczej do wymiany.
Sprawdź bezpieczniki w skrzynce pod maską.
Misiek :) - 01-03-2011, 20:00
Dzisiaj bezpiecznik zlutowałem (została druga połówka) i jutro będe szukał aby kupić.
O dziwo po "naprawie" mam wrażenie jak by troszke lepiej alternator działał, ale może mi się wydawać
Aku zmienie za jakiś czas, pewnie na jesieni.
A bezpiecznik był ten w kostce przy klemie
Misiek :) - 02-03-2011, 00:16
kolejnaczęść moich przygód
działało wszystko, aż tu nagle pupa :/
dojeżdżałem do świateł auto zaczęło gubić obroty na lpg, jak zmieniałem bieg zgasło jak puszczałem sprzęgło. Ożyło. Potem na światłach zaczęło gubić obroty i padło. Odpaliłem, wrzuciłem na lpg i zgasło. Potem jak odpalało bym jak by syk, lub dźwięk prrrr i był stroboskop ze wszystkich świateł i żarówek..
Zostawiłem Biedaka zabrałem lutowany bezpiecznik (duży kwadratowy 80A) i aku.
Naładuje Aku i kupię nowy bezpiecznik.Jutro po zamontowaniu Tutaj opisze moje wrażenia :/
Rafal_Szczecin - 02-03-2011, 07:54
Owczar napisał/a: | Aku masz raczej do wymiany. |
Misiek napisał/a: | aładuje Aku i kupię nowy bezpiecznik. |
naprawde, kup tez aku
Owczar - 02-03-2011, 08:40
Misiek , nie obraź się, ale to jest rzeźbienie w.... sam wiesz w czym.
Akumulator pewnie się już zasiarczył jak tyle razy go rozładowałeś. Alternator już naprawiłeś? Jakie masz ładowanie. Jak z ładowaniem już jest ok, to kup aku, bo się zamęczysz z tym.
Misiek :) - 02-03-2011, 09:20
Alternator jeszcze nie zrobimy
Co do aku,to nie chce kupować nowego dopóki nie zrobię alternatora.
|
|
|