Outlander II Ogólne - Pochwalcie sie przebiegami i wasze sugestie !!!
rezon - 24-09-2014, 13:48
zapomniałem o ospałym ASR w Outku . Miałem na myśli zachowanie samochodu w czasie jazdy po mokrym asfalcie czy w czasie ulewnego deszczu - czterołap jest stabilniejszy niż ośka. Sprint spod świateł to raczej nie domena Outka
toppk - 29-09-2014, 17:47
Gdzieś na forum wyczytałem, że aby wyjechać z trudnego terenu w trybie LOCK, należy wyłączyć te wszystkie ASR-y. Prawda to?
Aleksander1965 - 29-09-2014, 18:03
toppk napisał/a: | Gdzieś na forum wyczytałem, że aby wyjechać z trudnego terenu w trybie LOCK, należy wyłączyć te wszystkie ASR-y. Prawda to? |
Prawda To...
toppk - 01-10-2014, 19:52
Dzięki, już wiem o co biega. Postaram się najpierw przeczytać większość wątków na forum, zanim zadam pytanie
No ale ja trochę podniecony jestem nowym autem, stąd te szybkie pytania, wybaczcie.
krecisie - 05-06-2015, 12:40
Mimo że prawko mam od 15 lat , mam za sobą naprawde sporo aut osobowych, dostawczych vanów i pickupa (L200).
Przesiadając sie z Passata 2004 r na minus:
- wyciszenie wnętrza
- spalanie (około 1,5 l wiecej) ,
- słabsze przyspieszenie i prędkość max.
na plus:
- wnętrze i ilość miejsca nie do ocenienia....po złożeniu tylnej kanapy jest mnóstwo miejsca, woziłem profile stalowe, kantówki, blachę, rower + 4 osoby w kabinie , teściową 110kg. i inne dzikie rzeczy,
- opuszczana belka w bagazniku daje więcej możliwości jak sie mieszka poza miastem i transportuje to i owo , drabiny itp...
- wyższy prześwit nie do zastapienia , nie interesują mnie krawęzniki, koleiny( kto zna trasę na Małogoszcz z Chęcin świętokrzyskie, ten wie co mam na mysli)
-mam jeden komplet opon nieco uterenowiony..potrafił przejechać przez rzeczkę po kolana z dołączonym napędem..i dobrze podszedł pod stromą góre wraz z L200 w duecie.
- wygląd który przyciąga wzrok i budzi zazdrość ale to nie do końca plus...
- trwałość zawieszenia
- lepsza widocznośc
- Outlanderów jest poprostu niewiele wiec i sama bryła auta nie nudzi się tak szybko oczom.
co do trwałości silnika na razie nie potrafie się wypowiedzieć bo jeżdzę krótko autem
visitor - 06-06-2015, 20:58
Na co patrzeć szukając O2 w dieslu 2.0? jak z rdzą. oglądalem okaz w komisie to mial purchle na masce przy lampie
lexus - 07-06-2015, 10:49
rdza nie trawi outka,przynajmniej ja jesze takiego nie widziałem
visitor - 07-06-2015, 23:09
Trochę gubie się na tym forum. Zapytam tutaj.
Z jaką prędkością maks mozna jechać z napędem LOCK. I jak wygląda sprawa z zalączaniem i rozłączaniem napędu ? Trzeba odczekac kilka sekund czy wyłączyć i włączyć zaplon czy też silnik?
DJ Fazi - 08-06-2015, 08:23
Nie ma ograniczeń, możesz jeździć z LOCK ile chcesz po przekroczeniu 40km/h przestawia się sam 4WD, niestety nie oznajmia tego.
Kręcić gałką też możesz kiedy chcesz czy to podczas jazdy czy postoju.
visitor - 08-06-2015, 10:18
dziękuje za info. Teraz pozostaje mi szukac godnego egzemplarza. A jak spalanie? Mieszkam na wsi i najblizsze miasteczka są bez korków. Jakiego spalania sie spodziewac przy jezdzie prowincjonalnej 60- 90km/h ? 2.0did 140KM
lexus - 08-06-2015, 10:28
W okolicach 6L
visitor - 08-06-2015, 11:42
ost pytanie. Czy 2.0 tdi 140 KM mają dpf?
michu300 - 11-06-2015, 13:32
Raczej tak, a nawet na pewno
DJ Fazi - 11-06-2015, 14:44
ale w układzie otwartym, podobno bezproblemowym
visitor - 11-06-2015, 15:17
Wlasnie o nim czytalem i komp go nie widzi więc wystarczy wyciąć go fizycznie bez ingerencji w oprogramowanie.
|
|
|