Nasze Miśki - Sportowa Elegancja
deejay - 14-12-2011, 21:54
Torp12 napisał/a: | Dzisiaj wziolem sie za same halogeny.
Oczywscilem, dalek podklad: |
O widze że Reaktywny leci ....
Torp12 - 15-12-2011, 18:40
Dzisiaj kolejny element od zderzaka wziety w obroty.
Wyczyszczony na blysk:
No i podkladzik:
Kurde moja piwnica ma troche slabą wentylacje;) I mimo iz farby sa szybkoschnace to musze czekac az wywietrzeje bo strasznie smierdzi;)
m6riano - 15-12-2011, 18:42
Cytat: | Kurde moja piwnica ma troche slabo wentylacje;) |
oj tam...zarąbisty warsztacik masz...pozazdrościć...;-)
Torp12 - 16-12-2011, 19:32
No dobra dzisiaj podziałałem dalej:)
Rekin umyty, uszczelki nasmarowane, szyby natarte niewdzialna wycieraczka:)
Do tego polozylem wkoncu warstwe wosku od żółwika;) Takze mozna powiedziec ze rekin wyczekuje zimy;)
No ale to nie koniec. Bedac w sklepie po napoj wyskokowy natrafilem na cos takiego:
A ze akurat grill mam rozebrany to sobie pomyslalem a co mi tam i zakupilem (cale 16zl)
No i co?? MIODZIO:D Preparat usunal piknie wszystkie przebarwienia i grill odzyskal troche swiezosci;) Jutro musz tylko ten ubytek zakryc i moze nie trzeba bedzie go regenerowac;)
Owczar - 19-12-2011, 00:06
Co by u Bartka OT nie robić :
Torp12 napisał/a: | Mamy w klubie najmocniejsze 2,5 |
Według jednej hamowni najmocniejsze, a według drugiej już nie
No ale przecież ja Ci proponuję SWAP na 2.0
Torp12 - 19-12-2011, 00:11
Owczar napisał/a: |
Według jednej hamowni najmocniejsze, a według drugiej już nie
|
Jak to ? Nie przejzalem calego tematu bandyty wiec nie wiem oco kaman:) Oswiec mnie:)
Cytat: |
No ale przecież ja Ci proponuję SWAP na 2.0 |
Owczar ten MIVEC to abstrakcja.... Trzeba kupic calego FTO ktory taki tani jak mowiles to nie jest. Poza tym 200 koni nasze hamulce nie obsluza. Wieksze hamulce ---> wieksze kola, nie daj boze jeszcze 5 szpilek itd takze raczej zrobie te 150-160 kucy, objade Cie i bede happy:D
Owczar - 19-12-2011, 00:21
Torp12 napisał/a: | Jak to ? Nie przejzalem calego tematu bandyty wiec nie wiem oco kaman:) Oswiec mnie:) |
Chłopaki hamowali galanty i generalnie z tego co pamiętam to Rafała był najmocniejszy, ale moc wyszła sporo niższa niż na tej pierwszej hamowni.
Wydaje mi się, że ten swap to mniejsza abstrakcja niż tuning tego silnika co masz
Hamulce obsłużą i 300KM, to bardziej kwestia tego jak będziesz jeździł.
Torp12 napisał/a: | te 150-160 kucy, objade Cie i bede happy:D |
Hehe, na to bym nie liczył Moc nie pójdzie w parze z momentem. Kolega zeswapował civica. Wrzucił do niego 2.0VTEC 160KM, w manualu. Robiliśmy SWAP równocześnie, z przekonaniem, że nawet nie będzie co porównywać i jakież było zdziwienie na naszych twarzach jak okazało się, że od 0 do 130 idą łeb w łeb, a czasy do setki civic ma gorsze.
Ale tak poważnie, to nie namawiam na swap. Tylko podrzuciłem pomysł bo patrząc wstecz żałuje, że nie poszedłem w te stronę. Sam jestem ciekaw co wyciągniesz z 2.0.
Szukałem wsadu do 2,5 z JDM, ale jak dobrze pogrzebałem to nie było JDM z napędem na jedną oś w dodatku w automacie z tiptroniciem. Tak więc będę musiał grzebać w swoim wsadzie.
Anonymous - 19-12-2011, 00:38
Owczar, tylko ta druga hamownia to jakaś lipa jak się dowiedziałem po czasie od znajomych też potwierdzili , zresztą przy nas hamowała się właśnie honda też jakaś po swapie i gości wkurzał się, że nie możliwe że tak mało bo to nawet nie seria a mody miał grubo ponad serię . A w tej pierwsze chamowi to podobno nikt nie miał zarzutów że jest cokolwiek nie tak, więc ogólnie drugi wynik uznajemy za nieważny, co zresztą pewnie potwierdzimy wiosnę na 3 hamowni i wtedy wyciągniemy średnią mimo wszystko obstawiam że każe ea5 wychodziło z fabryki z gratisowymi konikami.
Owczar - 19-12-2011, 00:41
Z tego co gdzieś czytałem na forum, to 163KM to moc gwarantowana, ale były sztuki które miały więcej. Ciekawe co wyjdzie na 3 hamowni.
Ja myślałem nad hamowaniem, ale boję się o automat.
Torp12 - 19-12-2011, 17:48
Owczar napisał/a: |
Wydaje mi się, że ten swap to mniejsza abstrakcja niż tuning tego silnika co masz
|
No ale Owczar mi 200 kucy poki co nie potrzebne a 160 takze wydaje mi sie ze na ta chwile nie ma co szalec bo ten MIVEC pociagnie dalej koszta, a 160 z tego motoru bylo by optymalne:)
Owczar napisał/a: | Moc nie pójdzie w parze z momentem. |
Pozyjemy zobaczymy:)
No i jeszcze dwie sprawy do Ciebie;)
1. Tak z ciekawosci jesli chodzi o dzwiek V6: mowisz o dzwieku silnika z pod maski czy z wydechu?
2. Co do tej hamowni i automatu... No przeciez ludzie hamuja takie cuda 300KM+ z tiptronicami i takimi tam i jakos to sie udaje;)
sveno - 19-12-2011, 17:56
dobrze napisałes: " udaje sie" pomiar strat w automacie jest tak samo ryzykowny jak holowanie takiego auta a nawet bardziej. Nie zawsze sie to udaje.
Owczar - 19-12-2011, 20:48
Torp12 napisał/a: | 1. Tak z ciekawosci jesli chodzi o dzwiek V6: mowisz o dzwieku silnika z pod maski czy z wydechu? |
Z pod maski, bo z wydechu nie ma różnicy
Dokładnie... Udaje. Robię to na własne ryzyko, które nie jest jakieś duże, ale głupotą by było zajechanie skrzyni po tym ile pracy w to wszystko włożyłem tylko po to by wiedzieć czy ma 160KM
m6riano - 19-12-2011, 20:54
Torp12 napisał/a: | Owczar napisał/a:
Według jednej hamowni najmocniejsze, a według drugiej już nie
Jak to ? Nie przejzalem calego tematu bandyty wiec nie wiem oco kaman:) Oswiec mnie:) |
Podjedź na Leszczynową tam gdzie Keleron hamował..
Torp12 - 19-12-2011, 21:32
Owczar napisał/a: |
Z pod maski, bo z wydechu nie ma różnicy
|
W sumie u mnie wydech skutecznie zaglusza silnik wiec i tak bym nie slyszal pewnie:)
SPIDER-ek - 20-12-2011, 15:02
Torp12 napisał/a: | Owczar napisał/a: |
Z pod maski, bo z wydechu nie ma różnicy
|
W sumie u mnie wydech skutecznie zaglusza silnik wiec i tak bym nie slyszal pewnie:) |
Słyszałbyś, słyszał
|
|
|