[92-96]Galant E5xA - Luźne rozmowy o naszych galantach 7 generacji
k@rol - 09-08-2012, 09:26
Mythicus napisał/a: | Ta seryjna średnio mi się podoba i jest za długa | najprościej? odkręć gałkę, utnij wajhę ile uważasz (byle nie za dużo ) nagwintuj i gałkę wg uznania kup inna albo zakładaj jaką masz... ja tak zrobiłem i jestem zadowolony
Mythicus - 09-08-2012, 09:56
W sumie dobry pomysł z tym ucinaniem,a gałka to sprawa groszowa w porównaniu z calym kitem. No i sakwa (czy jak to tam się nazywa) idzie won
k@rol - 09-08-2012, 10:19
http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=345 tak to u mnie wygląda i niżej jak wyglądało z mieszkiem ze skóry bo chyba to masz na myśli z tą "sakwą"
Mythicus - 09-08-2012, 10:29
Tak,o tę sakwę chodzi . I moim skromnym zdaniem lepiej wygląda bez .
k@rol - 09-08-2012, 10:47
mnie na początku też się tak wydawało
norbereto - 09-08-2012, 15:46
Witam ponownie , pech tak chciał ze wczoraj w centrum miasta strzelił mi pasek na alternatorze i przy okazji przegrzała się chłodnica …. Dziś zaglądam pod maskę pasek wymieniłem sprawdzam płyn w chłodnicy a tam zero …. Z chłodnicy leje się ciurkiem , w sumie to kiedyś mailem z nią już problem wlałem ten specyfik i było ok , do wczoraj .
Chciałbym dostać rade co zrobić z tą chłodnica ?
areksz121 - 09-08-2012, 16:26
Jak cieknie, to najpewniej wymiana, ze szrotu używka mało opłacalny biznes, nówka...pewnie kupi zamiennik za 200<.
http://www.czesci24.pl/sz...d1ede35bfaa33dd
Nie wiem, czy diesel da radę z mniejszą grubością rdzenia (chłodnica od benzyny), na pewno wiatrak częściej będzie się załączać...choć miałem w poprzednim 4G63 grubą i wymieniłem na właśnie cieńszą i nic się nie działo.
A jak nie, to do diesla:
http://moto.money.pl/czes...-96-i60814.html
Znalezione pierwsze z brzegu
norbereto - 09-08-2012, 16:57
dzięki za rade , troszkę droga wo hmmm zastanowię ( choć czasu niewiele ) się wiadomo ze szrotu nic pewnego ...
dzwoniłem jeszcze do gościa co klei , 50 zł i daje gwarancje może warto raz jeszcze zaryzykować ? mam ciężki etap finansowy
k@rol - 09-08-2012, 22:11
a tak ogólnie jeśli chodzi o naszą piękną 7 generację Galanta to widzę kilku "nowych" użytkowników tych "okazów" na forum a w dziale "Nasze Miśki" ani widu ani słychu
Soner - 09-08-2012, 22:44
k@rol napisał/a: | a tak ogólnie jeśli chodzi o naszą piękną 7 generację Galanta to widzę kilku "nowych" użytkowników tych "okazów" na forum a w dziale "Nasze Miśki" ani widu ani słychu | właśnie ja nie wiem co to za obijanie się trzeba się kiedyś wiąć w garść i wypocić kilka zdań.
Mythicus - 10-08-2012, 08:14
Ja na tę chwilę nie mam czasu + chce zrobić jedną całkiem prostą acz czasochłonną rzecz zanim się pochwalę ,i oczywiście zapomniałem zrobić zdjęcia kierownicy
areksz121 - 11-08-2012, 20:56
Czy ktoś może mi wytłumaczyć w tej chwili różnice prosty wahacz lewy/prawy? Dwa wahacze z rzędu miały takie oznaczenia... więc nie ma różnicy mam rozumieć? Bawiłem się dziś w zawieszenie i prosty prawy padnięty a lewy prawie...woda poszła po wciśnięciu gumy osłonowej... w sumie +/- 100tkm...nie wiem kiedy były wymieniane, ale sam przejechałem na nich 70tys...
Wszyc - 13-08-2012, 15:02
Jeżeli jest oznaczone L/R to jest różnica pewnie chodzi o nachylenie swożnia jeżeli wahacz nie ma oznaczeń L/R to oba są identyczne jak u mnie albo to jest zależne od marki albo od tego czy wahacz jest od E5 czy EA tego nie wiem montuj prawidłowo jak masz oznaczenia
Hugo - 16-08-2012, 17:08
Wydaje mi się, że jeśli jest oznaczenie L/R to pasuje obustronnie.
Maretzky85 - 16-08-2012, 20:44
Nadal potrzebuję silnika ze skrzynia 2.0V6, ktoś coś ?
|
|
|