To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant E39A VR4 2.0 16V Turbo

Maretzky85 - 16-06-2013, 21:00

Tiruriru...
Urwałem przegub przedniej prawej półosi i przednią poduszkę silnika - drgania silnika przenosiły się na wał napędowy co czuć było na budzie i dlatego myślałem, że dyfer rozpizgało...
Półośka się pewnie urwała, bo nie zabezpieczyłem nakrętki ...
Na szczęście miałem drugą :)

Maretzky85 - 26-06-2013, 08:10

Jednak się pomyliłem. Półoś była zerwana, ale nakrętka się prawdopodobnie odkręciła po urwaniu.
Przednia poduszka jest cała i zdrowa a wszelkie szarpania były powodowane przemielonym centralnym w skrzyni :P Jak będę miał chwilę czasu to zrobię zdjęcia i wrzucę :)
Zależało mi żeby w niedzielę pojechać na rajd do grajewa, więc w sobotę po pracy naprawiłem skrzynię i pojechaliśmy :D

rosomak1983 - 26-06-2013, 16:21

Maretzky85 napisał/a:
a wszelkie szarpania były powodowane przemielonym centralnym w skrzyni :P

nie było to czasem efektem zastosowanie skrzyni z lancera a mostem z gala ???
Pytam bo chce załozyc długa skrzynie z GS-a 4x4, do mostu ze szpera z GSX-a w którym skrzynia ma krótkie przełozenia...

Bartek - 26-06-2013, 16:37

rosomak1983 napisał/a:
nie było to czasem efektem zastosowanie skrzyni z lancera a mostem z gala


Raczej nie - przełożenia pasowały co do ząbka - powstało to po strzale ze sprzęgła z aktywną procedurą startu (5000 rpm, późny zapłon, podlanie paliwem), a Marek ma dość hardkorowe sprzęgło..... Poddał się centralny dyfer i frez na półosi

Maretzky85 - 03-11-2013, 21:59

No dobra, silnik mnie zdenerwił, bo żarł oliwę na potęgę czego przyczyną była głównie głowica z wywalonymi prowadnicami (dalej uszczelniaczami).
Wżer w cylindrze pewnie też nie poprawiał kondycji silnika :P

W związku ze związkiem wymieniłem blok :P
Głowicę też ogarnąłem jak być powinno.

Skrzynia też się nie uchowała - synchro 2 biegu wymienione.

W ramach ciekawostek - wsadziłem w nowy blok tłoki z evo 9.
Tak, to nadal 6bolt :P
Liczę na lepszą ekonomię paliwową i być może nieco lepszą moc :)

Dziś był pierwszy odpał :)

Trochę klepało na początku ale po rozgrzaniu...

po rozgrzaniu:


Może nie wybuchnie tak szybko :D

Torp12 - 03-11-2013, 22:06

Teraz będzie te 2,5 bara na turbo?:)
swinks_UK - 03-11-2013, 22:11

Torp12 napisał/a:
Teraz będzie te 2,5 bara na turbo?:)

Niestety tłoki z E9 nie były kute (jedynie korby od E8 w górę), więc o więcej niż 2 bary to zapomnij :wink:
A te tłoki Marku to nie mają innego profilu od E4-E8 przypadkiem? Ciekaw jestem jak to w praniu będzie. :mrgreen:

Maretzky85 - 03-11-2013, 22:33

Też jestem bardzo ciekaw :D Pogłoski są, że są kute albo pół-kute. W każdym razie mają wyższy stopień kompresji, więc liczę na niższe spalanie, no i większą nieco moc :)
Docelowo może i 1,7 bara będzie, ale zobaczymy jeszcze.
Najpierw musi się dotrzeć bezproblemowo :)

Piwor - 04-11-2013, 22:02

Tak. W ogóle to kultura pracy tego silnika zupełnie się zmieniła. Teraz nie straszy, a powala. ;)
koszmarek - 04-11-2013, 22:31

Jutro musze tego posłuchać.. Muszę !!!!!!!


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group