Nasze Miśki - Lancer Evo IV
Torp12 - 29-06-2014, 22:24
Heble malowane czy tylko doczyszczone?
Seiji - 29-06-2014, 22:25
malowane, wcześniej były takie białawe bo zeszła z nich farba
co do tableta to ipad ma całkiem niezły aparat
Seiji - 30-06-2014, 22:49
Mikołaj przyszedł w tym roku wyjątkowo wcześnie
i już w aucie
niestety nie było żadnych testów bo jak podjechałem pod garaż z pod maski zaczął wydobywać się biały dym i zaczęło śmierdzieć spalonym plastikiem - po prawie 18 latach alternator odszedł do krainy wiecznego boosta :facepalm:
tresorex - 01-07-2014, 08:49
Najdroższy uchwyt na gaśnicę
Torp12 - 01-07-2014, 09:23
A jak się ma rozpórka od Staff-y do oryginału JDM-u?
Perki1985 - 01-07-2014, 10:23
Seiji napisał/a: | po prawie 18 latach alternator odszedł do krainy wiecznego boosta :facepalm: |
Będziesz szukać używki czy postarasz się zreanimować swój?
arturj123 - 01-07-2014, 10:30
Świetny pomysł z tym wieszakiem do gaśnicy
Seiji - 02-07-2014, 01:45
Torp12 napisał/a: | A jak się ma rozpórka od Staff-y do oryginału JDM-u? |
w odróżnieniu od Sparco i Whiteline, tej nie da się pogiąć rękami
tylnej OEM niestety nie ma, jak by była to na pewno bym się w nią zaopatrzył
Perki1985 napisał/a: | Seiji napisał/a: | po prawie 18 latach alternator odszedł do krainy wiecznego boosta :facepalm: |
Będziesz szukać używki czy postarasz się zreanimować swój? |
będę go reanimować, generalnie to kupił bym nowy ale ma chorą cenę
nawet go dzisiaj już wyjąłem, zajęło to tylko 4 godziny, instrukcja mówiła o 3 możliwościach zrobienia tego:
1. odkręceniu sanek i wyjęciu od dołu
2. wyjęciu całego silnika i później odkręceniu alternatora
3. od góry - odkręceniu wszystkiego od góry silnika z wszystkimi przewodami, listwą wtryskową, bagnetem, odkręceniem silnika i podniesieniu go na lewarku o 10cm
pojechałem opcją nr 3
robertdg - 02-07-2014, 07:56
Sie pochwal gdzie będziesz reanimował
Perki1985 - 02-07-2014, 10:46
Ma blisko swojego miejsca zamieszkania dobry zakład zajmujący się naprawą alternatorów, rozruszników itp. Na dodatek fajna laseczka tam pracuje
londolut - 02-07-2014, 11:31
Hehe przyjemne z pożytecznym mówisz?
rosomak1983 - 02-07-2014, 13:32
Seiji napisał/a: | nawet go dzisiaj już wyjąłem, zajęło to tylko 4 godziny, instrukcja mówiła o 3 możliwościach zrobienia tego:
1. odkręceniu sanek i wyjęciu od dołu
2. wyjęciu całego silnika i później odkręceniu alternatora
3. od góry - odkręceniu wszystkiego od góry silnika z wszystkimi przewodami, listwą wtryskową, bagnetem, odkręceniem silnika i podniesieniu go na lewarku o 10cm |
no to troche nieporozumienie... W 4g63 z rozrzadem po własciwej stronie ciezko zmienic jedynie kompresor klimy reszta jest niemal na wierzchu.
robertdg - 02-07-2014, 19:12
Perki1985 napisał/a: | Ma blisko swojego miejsca zamieszkania dobry zakład zajmujący się naprawą alternatorów, rozruszników itp. Na dodatek fajna laseczka tam pracuje |
Oj do Ciebie widać wieści nie doszły
Seiji - 02-07-2014, 19:46
jakie wieści?
tresorex - 02-07-2014, 19:52
Ciekawe czy będzie różnica w jeździe z tylną rozpórką. Tył wygląda na dość sztywny już dzięki zakratowaniu na luku bagażowym.
|
|
|