To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jako, że jestem stały w uczuciach... ELW

booohal - 11-09-2016, 13:26

robertdg napisał/a:
Sprawdź końcówke i drązek, ale nie na lewarku a stojac na kanale, tam wystarczy naprawde drobny luz i przy małych predkosciach będzie dudniło podobnie jak łacznik stabilizatora itp, czasem potrafi sie trafić naprawde felerny towar w markowym opakowaniu

Wszystko nowe bo ze dwa miesiące temu był delikatny luz na lewej stronie i wymieniłem komplet z jednej i drugiej strony tj. drążki i końcówki.
Ale sprawdzę :)
W sumie łączników stabilizatora nie ruszałem ale też wydają się sztywne...
Będziemy po kolei eliminować :) Sąsiedzi się tylko śmieją, że Gal non stop na kobyłkach :D

Ogólnie to jestem pod wrażeniem banana z prawej strony. Ze mną jeździł co najmniej 70 000km i ponad 3 lata, a po wyjęciu sworzeń ciasny jakby dopiero co z pudełka wyjęty :shock: Muszę obczaić czy jest jakiś numer wybity i może dojdę jaka to firma.

robertdg - 11-09-2016, 13:51

booohal napisał/a:
Ogólnie to jestem pod wrażeniem banana z prawej strony. Ze mną jeździł co najmniej 70 000km i ponad 3 lata, a po wyjęciu sworzeń ciasny jakby dopiero co z pudełka wyjęty Muszę obczaić czy jest jakiś numer wybity i może dojdę jaka to firma.
Zapewne oryginał, w zmienniku kiedyś był taki bubel, że w ekach sworzeń ciasny a w aucie pukał, dopiero wymiana wahacza rozwiazała problem, dlatego zwracam na to szczególną uwage, bo z bananem, drazkiem kierowniczym i końcówka drazka miałem dokładnie tak, problem polegał poprostu na wypracowaniu gniazda w jednej pozycji i sprawdzajac recznei trzebyło sie dobrze napocić w którym miejscu był wyczuwalny luz w gnieździe. Nie wspominam już, że przy drobnychj luzach te sworznie sa na tyle specyficzne, że gołymi rękami czesto sprawiaja wrazenie dobrych - pomijajac fakt gdzie ewidentnie widac zabrylenie czy wypłukanie środka smarnego.
booohal - 11-09-2016, 14:01

robertdg napisał/a:
Zapewne oryginał

Ponad 220 000km nalatane, a dodatkowo ostatnie 70 000 po fatalnych dla zawieszenia drogach. Myślę, że to zamiennik ale zobaczymy. Wtedy będę pod jeszcze większym wrażeniem :)
robertdg napisał/a:
widac zabrylenie czy wypłukanie środka smarnego.

Warto do zamienników wcisnąć jakiegoś smaru pod osłonę sworznia?

robertdg - 11-09-2016, 14:57

Warto sprawdzić czy jest tam smar, a jak nie ma to nalezy uzupełnić odpowiednim smarem
booohal - 11-09-2016, 15:02

robertdg napisał/a:
odpowiednim smarem

:?: :wink:

robertdg - 11-09-2016, 15:12

Np Lotos STP 6991
booohal - 11-09-2016, 15:32

:thumbleft:
booohal - 14-09-2016, 09:20

Pany, u siebie (98r) jakie będę miał tuleje stabilizatora? Jaka średnica? Na motoneo wyskakują mi średnice wewnętrzne: na tył - 17mm, na przód 18mm. Okej?
Bizi78 - 14-09-2016, 10:14

booohal napisał/a:
u siebie (98r) jakie będę miał tuleje stabilizatora?

Można poszukać w ASA po vinie, choć stabilizator mógł być już kiedyś wymieniany :? .
Najlepsza opcja to zmierzyć suwmiarką 8) .

Hugo - 14-09-2016, 11:15

booohal napisał/a:
Pany, u siebie (98r) jakie będę miał tuleje stabilizatora? Jaka średnica?
Jak nie było nic modzone to z przodu na 100% 18 mm, z tyłu 19 mm.
booohal - 14-09-2016, 11:28

Jak to nie problem to przypomnijcie mi jeszcze proszę, tak łopatologicznie, jak ustawić tuleje na górnym wahaczu. Coś tam chyba trzeba było mierzyć ale nie pamiętam o co dokładnie kaman.
:)

Hugo - 14-09-2016, 11:37

Poprawka w poprzednim poście, z tyłu 19 mm :wink:
Hugo - 14-09-2016, 11:48

Co ciekawe 2,4 GDI w sedanie i w kombi miały od początku produkcji do II liftu drążek stabilizatora o średnicy 20 mm, a reszta wersji silnikowych od początku produkcji do II liftu 19 mm, po II lifcie wszystkie miały drązki 19 mm :roll: Trochę bez sensu, wydaje mi się, że im grubszy drążek stabilizatora tym lepiej, więc do swojego wrzuciłem drążek z GDI o fi 20 mm :wink: Oczywiście kształtem wszystkie są identyczne.
telewizoor - 14-09-2016, 12:34

Teoretycznie grubszy stabilizator z tyłu = większa nadsterowność
Hugo - 14-09-2016, 14:20

telewizoor napisał/a:
Teoretycznie grubszy stabilizator z tyłu = większa nadsterowność
Czyli niedobrze?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group