To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Patrykowa Sigma

wojtas - 01-03-2014, 10:30

Może Ci się przyda: http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#695812

Nie musisz za każdym razem odpisać klemy by zresetować ECU, wystarczy podnieść do góry żółtą zworkę w skrzynce bezpieczników pod maską.

szpala85 - 01-03-2014, 12:41

wojtas, no to u mnie coś jest nie tak z tym TPSem u mnie cały czas coś wskazuje hmmmm.... zaraz zajrzę jeszcze raz :wink:
szpala85 - 01-03-2014, 13:17

u mnie zwarcie na tpssie pojawia się na full otwartej przepustnicy :roll:

ma tylko trzy piny + , o , -

o co kaman ???

szpala85 - 01-03-2014, 14:07

teraz już zgłupiałem całkowicie :roll: .... w colcie i galancie sprawdzałem i jak przepustnice są zamknięte to tps w obu przypadkach nie robi zwarcia ...

te ustawienie na pewno jest do wersji 24v ?

szpala85 - 01-03-2014, 15:03

ustawiłem tps tak jak był .... ale teraz pobawiłem się tym przewodem co trzeba do masy podpiąć ... ustawiłem na 900 rpm .... po wyłączeniu ,odpięciu przewodu i odpaleniu ponownym obroty niby się uspokoiły są na 1000 rpm . i lekko falują
wojtas - 01-03-2014, 15:15

szpala85 napisał/a:
ma tylko trzy piny + , o , -

Bo masz wersję z TCL, wersje bez mają 4 piny. Nie ma różnicy w ustawianiu TPS pomiędzy wersjami 12/24, ale jest różnica pomiędzy wersją z TCL a bez TCLu.




szpala85 - 01-03-2014, 15:29

:mrgreen: ja nie mam tcl :mrgreen:
wojtas - 01-03-2014, 15:45

Zasugerowałem się swoją 24.W takim razie wychodzi na to, że wszystkie 24 mają trzy pinowy TPS.
szpala85 - 01-03-2014, 17:34

dziwne to takie wszystko hehe :wink:

ale mało ważne jakoś udało mi się uspokoić obroty , na rozgrzanym silniku oscylują w 1000 rpm. podczas jazdy i wrzucania na luz trzyma tą granicę

na razie zostawię tak jak jest :wink:

wojtas - 01-03-2014, 18:13

Tak szybko odpuściłeś :?: Ja bym dłubał aż do skutku. 750obr. koi moje nerwy :wink:
szpala85 - 01-03-2014, 20:36

wojtas, bede dlubał :mrgreen:
ale dzisiaj juz miałem dość :wink: .... ładnie wyczyśćiłem dzuinię w środku :wink:
niech się prezentuje :wink:

zastanawiam sie czy wyciągać kompa pokładowego z gala ?
i gdzie go mógł bym zaadoptować w sigmie ? :mrgreen:

wojtas - 02-03-2014, 14:35

Ten twój TPS nie dawał mi spokoju, po sprawdzeniu w capsie i rozmowie z Łukaszem doszliśmy do wniosku, że masz TPS od wersji z TCL-em. Wersje bez TCL-u mają TPS 4-pinowy niezależnie od wersji silnikowej 12/24.
szpala85 - 02-03-2014, 18:09

wojtas, dokładnie ... nawet na wtyczce od TPSa ma cztery przewody

dzisiaj znowu próbowałem ustawić wolne obroty i nici z tego :wink:
po rozgrzaniu silnika nawet jak ustawie na 1000 rpm. podczas jazdy zrzucam na luz i obroty spadają do 300 rpm.... silnik krokowy próbuje ratować niskie obroty ale wtedy faluje

nie da rady tego ustawić jak należy w obecnej konfiguracji :wink:


kto mi odsprzeda takiego TPSa z czterema pinami ?

GóR3K - 02-03-2014, 18:25

ja moge miec tpsa ale gdzie on jest dokladnie ?
szpala85 - 02-03-2014, 20:38

GóR3K, TPS znajduję sie przy przepustnicy i jest pod tą śrubką do regulacji obrotów


zobacz czy masz .... musi mieć cztery wystające piny w środku .... nie we wtyczce tylko w środku w samum czujniku :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group