Nasze Miśki - ! SREBRNA SIGMA ze Wschodu !
Marcino - 25-02-2015, 11:52
Brawo!!! Gratki!!!
cwaniak - 25-02-2015, 18:57
brawo !!!!
mkm - 25-02-2015, 19:07
Wygląda obłędnie.
Dodałbym tylko czarne tło przy 3000
marycjusz napisał/a: | ja jeszcze delikatnie prysnąłem po tym lakierem "efekt chromu" |
Ale nie takim? http://www.budguru.pl/mot...0ml,3,3443,5686
marycjusz - 26-02-2015, 09:59
Dzięki Panowie
mkm napisał/a: | Dodałbym tylko czarne tło przy 3000 | - a przemyślę temat- zainspirowałeś mnie
A lakier z efektem chromu był do alufelg, odporny na chemikalia, warunki atm. itp , więc zobaczymy jak to się będzie trzymać - jeśli nie będzie to wymyślę coś innego za jakiś czas
marycjusz - 04-03-2015, 14:12
Sigma w ostatni weekend wyjechała na drogi – jak na razie sprawuje się świetnie, cisza w środku, silniczek pracuje równiutko
Ale zanim wyjechała dostała jeszcze nowy olej+ filtr do skrzyni
Nowe wszystkie tarcze + klocki (zaciski będą malowane przy zmianie felg na letnie)
, a także pomalowałem jeszcze na koniec wszystkie materiałowe dokładki w drzwiach – po takowym „odświeżeniu” wszystkich wykładzin wewnątrz + maty wygłuszające w podłodze powiem Wam że jest kultura Przyjemnie, świeżo i cicho a ta czerń dodaje takiej elegancji Francji

Na próbę/z ciekawości, zamontowałem stożek zamiast zwykłego filtra (aaaa mieliśmy pod ręką nówkę ) – dźwięk silnika jest fajny, ale przymierzam się do powrotu do seryjnego filtra – bo wiadomo ten stożek bez oddzielenia komory silnika aby łapał chłodne powietrze nie jest warty tych zabiegów bo mocy i tak nie przybędzie, i tu pytanie do Was : czy wkładka filtra K&N to dobry pomysł ? Ktoś z Was to praktykował ? Oczywiście że nie oczekuję wzrostu mocy itp., ale zamierzam i tak kupić nowy filtr, więc pomyślałem o K&N. Co sądzicie ?
lukasz12 - 04-03-2015, 15:02
Przyznam że ta farba do tapicerki wygląda nawet ciekawie. Chętnie bym to na żywo obejrzał czy daje dobry efekt. Widzę że olej właściwy zalany - miejmy nadzieję że skrzynia pochodzi dobrze przez jakiś czas
PS. Oglądałem film z odpalania i przyznam że silnik na ucho wydaje się pracować poprawnie, oby sprawował się jak najdłużej
marycjusz - 04-03-2015, 16:32
lukasz12 napisał/a: | Chętnie bym to na żywo obejrzał czy daje dobry efekt. | - właśnie na żywo wygląda lepiej niż na fotach. farba bardzo dobrze kryje i jest bardzo wydajna http://www.vhtpaint.com/index.jsp. Kupiłem farbę tej firmy i do wykładziny i do pokrywy/bloku silnika - szczerze polecam bo niedużo roboty a efekt świetny.
mazda10000 - 04-03-2015, 22:42
Polecam ten materiał odnośnie filtrów https://www.youtube.com/watch?v=PAIxeQUSg-Q
marycjusz - 11-03-2015, 10:18
Dzięki za link Stożek wyleciał, ale wleciała wkładka K&N - jest git.
A tymczasem wczoraj w sigmie skończył się alternator
marycjusz - 25-03-2015, 11:05
Chłopy, pomóżcie bo walczę ABSem. Nie działał mi ABS od samego kupna sigmy, teraz przy remoncie przy okazji sprawdziłem czujniki i jeden okazał się walnięty w tylnym lewym kole. Czujnik wymieniłem z dawcy - na 100 % jest dobry , pozostałe czujniki też. (wszystko pomierzone). Jednak nadal mam problem, bo owszem po odpaleniu Sigmy żadna kontrolka od Absu się nie świeci, abs działa, ale jak tylko osiągnę prędkość powyżej 100 km/h zapala się kontrolka Absu. Co jest grane ? czemu dopiero po 100 km/h to się dzieje ? Dodam, że wymieniłem też piastę i włożyłem tę samą, która współpracowała z czujnikiem z dawcy i dalej to samo
Slaw - 25-03-2015, 11:13
Na 99% źle ustawiona odległość między czujnikiem a piastą.W skrócie im bliżej koronki znajduję się czujnik tym lepiej(byle nie dotykał). W serwisówce podane są dokładne odległości na przód i na tył.
szpala85 - 25-03-2015, 23:01
u mnie abs Wyłącza się przy 160 km/h
ale u mnie nie tyle co odległość ,a skorodowana koronka i źle odczytuje przy dużych prędkościach
Hugo - 25-03-2015, 23:08
szpala85 napisał/a: | u mnie abs Wyłącza się przy 160 km/h | Bo przy takiej prędkości to już wszystko jedno czy masz ABS czy nie
marycjusz - 26-03-2015, 10:14
szpala85 napisał/a: | skorodowana koronka i źle odczytuje przy dużych prędkościach | hmmmm a może to jest to ? Miałem trochę skorodowaną koronkę w przednim lewym kole ale oczyściłem ją szczotą na wiertarce i teraz może jest delikatnie inna odległość między czujnikiem a koronką. Ok, to jest już trop Dzięki Panowie - pokombinuję i zobaczymy
marycjusz - 30-04-2015, 10:58
Chłopy pomóżcie. Sigma na benzynce ma czasem takie objawy - jadę w trasie i chcę ostro przyspieszyc i sigma robi "buuuuu" tzn zmula ją, a po chwili znowu przyspiesza, potem znowu zmula i tak na zmianę . Czasem kilka dni jest ok i nic się nie dzieje. Sprawdziłem błędy ECU : 11 i 12. Podpowiedzcie czy dobrze rozumiem, bo mój angielski trochę słaby.
11. zbyt niskie lub zbyt wysokie ciśnienie paliwa (coś z wtryskami nie tak ?)
12. Przepływomierz ?
Przy okazji na kompie klimatyzacji wyskoczył mi błąd 31 - co to za błąd ?
|
|
|