Nasze Miśki - Outsilver 2.0 4WD Sport
Jaro1974 - 28-04-2017, 22:08
Mały update:
Misiek troszkę zmienił wygląd, a wszystko dzięki opadom deszczu. Niestety zastosowana przeze mnie farba do kół (a raczej guma) nie wytrzymała starcia z wodą. Po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów stwierdziłem że na tylnych kołach zaczęła odłazić od felg. Wobec zaistniałej sytuacji miś musiał zmienic wizerunek i wygląda tak:
Bzyk_R1 - 28-04-2017, 22:23
Wolę srebrne. Na +
Jaro1974 - 29-04-2017, 23:42
Srebrne nie są złe ale jednak będę coś kombinował inaczej zrobić. Ale to już nie teraz. Jak zrobię nadkola to wtedy pomyślę. Na razie zrobię zimowe na inny kolor bo też były czarnym zrobione, ale je to chyba umaluję.
Jaro1974 - 05-08-2017, 17:52
Po ponad trzech latach użytkowania musiałem dziś zajrzeć do tylnego zawieszenia. Musiałem wymienić tulejki na górnym poprzecznym wahaczu. Co ciekawe to tulejki wewnętrzne (stałe) były bardziej zużyte niż zewnętrzne (pływające). Mając stare wahacze tulejki wymieniłem wcześniej i dziś wleciały do outka. Teraz troszkę lepsze zapodałem (pływające febi, stałe CTR). Przy okazji wymieniłem lewą linkę od ręcznego po pozwoliła sobie się zerwać. Jeszcze została mi wymiana oleju i misiek będzie gotów na zlot. C.D.N.
Jaro1974 - 31-08-2017, 22:45
Przed samym wyjazdem na zlot misiek dostał nową dawkę świeżego oleju, został przejrzany dokładnie by mógł spokojnie dowieźć mnie na drugi dzień do Grudziądza. A wszystko to przy stanie licznika 217500 km. A na dzień dzisiejszy już ma o tysiąc więcej C.D.N.
Jaro1974 - 18-01-2018, 11:18
Kilometry lecą a nie ma czasu nic tu napisać. Na chwilę obecną ma już około 226500 km i dzielnie spisuje się na śniegu i błocie pośniegowym które ostatnim czasem zawitały w regionie.Jakieś dwa miesiące temu misiek został postrzelony w maskę co dopiero zauważyłem na następny dzień. Mało nie wyszedłem z siebie i stanąłem obok. Na chwilę obecną dziura po pocisku jest zaklejona i maska czeka na szpachlowanie i malowanie bo i tak będzie prawdopodobnie cała malowana. Zaczynam się rozglądać za jakimś dobrym blacharzem który ogarnie mi nadkola i inne zagrożone elementy które wyjdą podczas ewentualnej naprawy. No i zaraz trzeba się szykować do następnej wymiany oleju. C.D.N.
jacek11 - 19-01-2018, 08:23
Pytanie gdzie jest pocisk
Jaro1974 - 23-01-2018, 21:40
No właśnie go nie ma. Zatrzymał się na wzmocnieniu znajdującym się pod spodem. Ponadto uderzenie zamortyzowała guma (masa uszczelniająca - sam nie wiem jak to nazwać) znajdująca się pomiędzy wzmocnieniem a poszyciem maski i dzięki temu mam tylko to co mam a tak mogło by być jeszcze gorzej (dalej była chłodnica)
C.D.N.
Jaro1974 - 24-02-2018, 21:02
W dniu wczorajszym outek pojechał na obowiązkowy przegląd diagnostyczny. Oczywiście badanie wyszło pozytywnie. A teraz najlepsze: cytuję słowa diagnosty - " W ogóle to ty dobrym samochodem do mnie przyjechałeś "
C.D.N.
AidsD - 25-02-2018, 16:10
Jaro1974 napisał/a: | " W ogóle to ty dobrym samochodem do mnie przyjechałeś " |
a masz jakieś niedobre samochody?
Jaro1974 - 26-02-2018, 09:05
Miałem w tamtym roku niedobrego stara 244 Hamulce mu kulały ale naprawiony od razu został.
Jaro1974 - 03-03-2018, 18:02
Dziś outek dostał nowy zestaw hebli na przód. Mus był bo klocki się kończyły a tarcze miały już po 21 mm grubości z wymaganych 22.4 mm. Pomimo tego hamował moim zdaniem bardzo dobrze. Teraz wleciał komplet od TRW. Zobaczymy jak się będzie sprawował.
C.D.N.
Bzyk_R1 - 03-03-2018, 18:26
Jarku nie chciałeś spróbować tarcz z ASXa na naszym dwutłoczku?
Hugo - 03-03-2018, 19:52
Jaro1974 napisał/a: | tarcze miały już po 21 mm grubości z wymaganych 22.4 mm | I nie biły Co to były za tarcze?
Jaro1974 - 03-03-2018, 19:57
nie biły, a podejrzewam że były od nowości. Zresztą ja hamulce zazwyczaj używam jak muszę a tak to prawa do oporu i naprzód
Bzyczku myślałem o asx-ie ale dałem sobie na spocznij. Jeszcze tył mi został do zrobienia najwazniejsze - blachara.
|
|
|