To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czarny Avance, .... podejście drugie

robertdg - 01-01-2016, 11:50

Tomek napisał/a:
rano sprawdziłem napięcie na akumulatorze, było około 11,5
po odpaleniu 14,3, po chwili spadło do około 12,5 i leciało w dół, po dłuższej chwili utrzymuje się przy 11,48-11,49 V
odpala gorzej niż zwykle
Na początku najlepiej zacząc od sprawdzenia głownych kabli masowych/pradowych, póżniej brać się za sprawdzanie i rwanie alternatora
Tomek - 01-01-2016, 11:51

robertdg napisał/a:
Tomek napisał/a:
rano sprawdziłem napięcie na akumulatorze, było około 11,5
po odpaleniu 14,3, po chwili spadło do około 12,5 i leciało w dół, po dłuższej chwili utrzymuje się przy 11,48-11,49 V
odpala gorzej niż zwykle
Na początku najlepiej zacząc od sprawdzenia głownych kabli masowych/pradowych, póżniej brać się za sprawdzanie i rwanie alternatora


Zajmie się tym już specjalista.

Dzięki Robert

Hugo - 01-01-2016, 11:56

Pewnie alternator jest bosza, więc to jego wina :mrgreen:
Tomek - 01-01-2016, 11:57

Carisma to europejski kundel, więc bym sie nie zdziwił.
robertdg - 01-01-2016, 12:03

Hugo napisał/a:
Pewnie alternator jest bosza, więc to jego wina :mrgreen:
Z żabojada to raczej Valeo, nic specjalnego, w renówkach też sie sypały
Tomek - 02-01-2016, 14:48

Właśnie dostałem spamowego maila "Poznaj unikalny świat Renault"

spóźnili się, mam wrażenie, że już poznałem

deejay - 02-01-2016, 17:17

Tomek napisał/a:
"Poznaj unikalny świat Renault"


Aktualny "Renault to pełnia Życia " :mrgreen:

Tomek - 02-01-2016, 21:32

deejay napisał/a:
Tomek napisał/a:
"Poznaj unikalny świat Renault"


Aktualny "Renault to pełnia Życia " :mrgreen:


to znaczy, że przysyłają spam z opóźnieniem ??

:badgrin: :badgrin:

Tomek - 05-01-2016, 12:59

Z tego co mi dzwoniono, to temat ładowania ogarnięty.

Za 9 dni odstawiam na dniówkę do Leszka.

Wymiana:
- oleju
- rozrządu
- pompy wody i płynu chłodzącego
- poduszek pod silnikiem (czy też zawieszenia skrzyni)
- jednego wahacza, jeszcze innej tulejki
- wentylatora
- plastikowego nadkola
- bóg wie co jeszcze wyszło w międzyczasie

mjsystem - 05-01-2016, 14:09

A ja myślałem, że carisma to takie bezawaryjne auto :shock:
Tomek - 05-01-2016, 14:22

mjsystem napisał/a:
A ja myślałem, że carisma to takie bezawaryjne auto :shock:


taaa

najważniejsze, że udało się uniknąć totalnego rozkraczenia się gdzieś na autobanie (i poza nią)

mjsystem - 05-01-2016, 14:40

Tomek napisał/a:
najważniejsze, że udało się uniknąć totalnego rozkraczenia się gdzieś na autobanie (i poza nią)
Otóż to 8) Spoko, galant jest pierwszym autem, którym się rozkraczyłem 200 kilometrów od domu :lol:
Bizi78 - 05-01-2016, 14:55

mjsystem napisał/a:
A ja myślałem, że carisma to takie bezawaryjne auto

Tak to jest jak się kupuje klekota :wink: .

Tomek - 05-01-2016, 17:43

Bizi78 napisał/a:

Tak to jest jak się kupuje klekota :wink: .


będę żałować tego do końca życia
więcej tego błędu nie popełnię

tyle, że alternator w dieslu nie różni się od benzynowego

Bizi78 - 05-01-2016, 17:56

Tomek napisał/a:
tyle, że alternator w dieslu nie różni się od benzynowego

Ale ma większe aku do obsłużenia :wink: .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group