[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Zawieszenie przednie, diagnoza luzów, stukanie w zawi
Marcino - 16-10-2017, 22:37
Jutro zrobię fotki sworznia podkowy 555 z przed kilku lat chyba 2010 .. do końca bez luzu brane od Malika
bialyjayz - 17-10-2017, 06:40
| Marcino napisał/a: | OEM - może było malymi literami replacement czyli zamiennik oryginału.
Daj foto tego wahacza może nie być taki zły. |
ostatnio zmieniałęem także łożysko koła i też pisało w sklepie tylko że japan, jakie było moje zdziwienie a jeszcze większe sprzedawcy gdy przyszło KOYO
Hugo - 17-10-2017, 06:46
bialyjayz, daj linka.
jmc - 17-10-2017, 08:42
| milo napisał/a: | | jmc napisał/a: | | Została zakupiona w pudełku 555 jak na naszej aukcji czy opakowaniu dystrybutora? |
To było rok temu... ale było w pudełku
| jmc napisał/a: | Czy posiada odlane logo 555?
Czy jest wygrawerowane logo, napisy, three five oraz made in japan od spodu sworznia końcówki? |
Nic nie zauwazyłem żadnego loga
| jmc napisał/a: | | Nakrętka była z zawleczką czy teflonowa? |
Nakrętka koronowa z zawleczką
| jmc napisał/a: | | Czy jest możliwość zmierzenia gwintu na sworzniu końcówki? |
Gwint 12 mm
Wychodzi wszystko że opakowanie 555 a w środku jakiś badziew który nie wytrzymuje nawet roku jak to mozliwe |
Mogę prosić o nazwę firmy, która tą końcówkę sprzedała(może być na PW)?
| Krzyzak napisał/a: | | originał ma wytłoczone 555 w takiej elipsie |
Dokładnie ale podróbki niestety też już je mają...
Poniżej przykład:
https://www.alibaba.com/p....7df96a736N7uU9
Przedmiot - wabik od chińskiego dostawcy, Oczywiście z powodów prawnych wprowadzone kilka zmian na pudełku oraz w grawerze.
Wersja dla klienta jest ich pozbawiona i obawiamy się, że nawet osoba z "branży" miałaby kłopot z rozróżnieniem oryginału od podróbki.
| milo napisał/a: | | Ostatnio kupiłem uszczelniacz pudełko corteco a w środku uszczelniacz NOK |
| jacek11 napisał/a: | | Jak kupiłem drążek kierowniczy Lemforder,to w pudełku był właśnie CTR. Było nabite logo.Jak znajdę fotkę to wkleję. |
Tutaj jest wszystko ok, o powiązaniach kapitałowych czy pakowaniu innych producentów w swoje pudełka możnaby napisać książkę.
| Krzyzak napisał/a: | jmc, o miło że się JMC pojawiło na forum - dzięki za wahacze CTR proste dolne przód - banglają bez problemu
co prawda po paru latach sworzeń już się zrobić dość luźny (w sensie obraca się) ale luzów brak i nie stuka jak np. nowe NTY |
Również witamy
milo - 17-10-2017, 14:00
| jmc napisał/a: | | Mogę prosić o nazwę firmy, która tą końcówkę sprzedała(może być na PW)? |
Kupiłem u siebie w mieście nie wysyłkowo a że jest kilka sklepów z częściami i nie zawsze maja na stanie i tak od sklepu do sklepu i szczerze nie pamiętam w którym był zakup to było rok temu ....
Marcino - 17-10-2017, 17:19
Czy końcówki drążków 555 wychodziły z kalamitka tzn była śrubka i możliwość zamontowania kalamitki która była w pudełku.
Krzyzak - 17-10-2017, 18:31
Mam takie - z kalamitkami - w E32.
jmc - 18-10-2017, 08:20
| Marcino napisał/a: | | Czy końcówki drążków 555 wychodziły z kalamitka tzn była śrubka i możliwość zamontowania kalamitki która była w pudełku. |
Kiedyś takie były, w tej chwili są bez kalamitek.
Jest to spowodowane sporą ilością reklamacji(końcówka po zamontowaniu nie była smarowana lub później smar nie był uzupełniany).
Prawidłowy montaż części smarowanych jest fajnie pokazany na filmie od Sankei:
https://www.youtube.com/watch?v=qG7ucQAKDtA
Gumowe osłony mają specjalne nacięcie którym wydostaje się nadmiar smaru.
Kalamitki zostały tam, gdzie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania (m.in. auta terenowe, dostawcze itp.).
ViBeZ - 18-10-2017, 16:53
Panowie uporałem sie dziś z jednym skrzypieniem (wahacz dolny prosty) pora spróbować uporać się z drugim skrzypkiem. Mianowicie skrzypią mi mocowania/poduszki amortyzatorów zwłaszcza tył który jest nowy ponieważ wymieniałem niedawno komplet amorków. Wzystko poskręcane tak jak trzeba. No nikt nie pomyślał o tym żeby to delikatnie smarnąć przy montażu, a są tam przecież gumowe elementy które to pewnie teraz dają w kość moim czułym uszom. Co z tym można uczynic bez rozbierania wszystkiego?
Hugo - 18-10-2017, 18:21
| ViBeZ napisał/a: | | Co z tym można uczynic bez rozbierania wszystkiego? | Zdjąć boczki oparcia kanapy, gumowe "czapki na kielichach i spsikać obficie np. WD-40. Choć wątpię, że to te gumki skrzypią, nigdy się z tym jeszcze nie spotkałem. Prędzej jakaś tulejka gumowo-metalowa w zawieszeniu. Czy przy wymianie amorków wymieniałeś może też sprężyny na inne?
Krzyzak - 18-10-2017, 19:39
| Hugo napisał/a: | | Prędzej jakaś tulejka gumowo-metalowa w zawieszeniu. | najczęściej na wahaczu wleczonym - ta wielka tuleja mocowana do podwozia
Hugo - 18-10-2017, 19:50
| Krzyzak napisał/a: | | najczęściej na wahaczu wleczonym - ta wielka tuleja mocowana do podwozia | Zgadza się
bialyjayz - 18-10-2017, 20:08
| Hugo napisał/a: | | bialyjayz, daj linka. |
to sklep stacjonarny
foto z wachaczami do oceny ;
https://zapodaj.net/63b4e672473a9.jpg.html
https://zapodaj.net/e26ce514fb728.jpg.html
https://zapodaj.net/7f6d642e06bee.jpg.html
https://zapodaj.net/638618a7a5c48.jpg.html
o co pytać w hyunadi'u ?
albo jakiś nr. katalogowy?
Pany powie ktoś, czy się nadają?
O jaki nr. części pytać w hundai'u odnośnie tych gumek?
jacek11 - 18-10-2017, 20:29
Jak piszczy u góry,to możliwe,że górna tuleja zwrotnicy się kończy. Sam tak miałem w E52.
milo - 28-10-2017, 12:27
Jakiej firmy wahacze ? bo widze że guma w wahaczu przednim dolnym banan juz się rozwarstwia febest i sworzeń wahaca zaczepia o drugi prosty przy zwrotnicy
|
|
|