To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Zawieszenie przednie, diagnoza luzów, stukanie w zawi

milo - 20-11-2017, 14:58

Krzyzak napisał/a:
banan realizuje odbijanie koła po skręcie, przy pełnej gumie będzie (powinno) ciężej się kręciło kierownicą

Ale powinno lepiej odbijać
Prawa strona guma pełna po rozpięciu drążka kierowniczego i skręceniu zwrotnicy sama odbija dobrze ale z prawej guma nie pełna na dodatek pęknięta po skręceniu zwrotnicy prawie wcale nie odbija
Marcino napisał/a:
Guma w bananie i wzrost sily ?

Po wymianie drązków kierowniczych czuć że kierownica nie dokońca powraca na swoje miejsce przed wymianą takiego czegoś nie było :shock:
Drążki kierownicze CTR sworznie dossyć ciężko chodzą
Pytanie jak wam kierownica powraca w połozenie zerowe np po skręceniu

Krzyzak - 20-11-2017, 21:37

milo napisał/a:
jak wam kierownica powraca w połozenie zerowe np po skręceniu
to jest wielowahacz, nie ma łożyska na którym by się zwrotnica obracała, więc odbija kiepsko...
robertdg - 20-11-2017, 22:02

Krzyzak napisał/a:
milo napisał/a:
jak wam kierownica powraca w połozenie zerowe np po skręceniu
to jest wielowahacz, nie ma łożyska na którym by się zwrotnica obracała, więc odbija kiepsko...
Bez przesady aż tak źle nie jest, moment zwrotny wytwarzany jest przez siły dzialajace miedzy wahaczem prostym a bananem, reszta jest zalezna od sworzni w wahaczach
Hugo - 20-11-2017, 22:18

Ja jakoś nie widzę różnicy w odbijaniu kierownicy pomiędzy moim Galem a autami z McPherson'em.
p_bladek - 21-11-2017, 09:05

milo napisał/a:

Po wymianie drązków kierowniczych czuć że kierownica nie dokońca powraca na swoje miejsce przed wymianą takiego czegoś nie było :shock:
Drążki kierownicze CTR sworznie dossyć ciężko chodzą
Pytanie jak wam kierownica powraca w połozenie zerowe np po skręceniu
Ja bym sprawdził czy aby poprawnie zbieżność ustawili
Krzyzak - 21-11-2017, 13:23

Hugo napisał/a:
Ja jakoś nie widzę różnicy w odbijaniu kierownicy pomiędzy moim Galem a autami z McPherson'em.
u mnie w E32 sama się prostuje, w EA musze pomagać ręką - naprawdę jest spora różnica
p_bladek - 21-11-2017, 17:42

Krzyzak napisał/a:
Hugo napisał/a:
Ja jakoś nie widzę różnicy w odbijaniu kierownicy pomiędzy moim Galem a autami z McPherson'em.
u mnie w E32 sama się prostuje, w EA musze pomagać ręką - naprawdę jest spora różnica
Jeszcze do zeszłego tygodnia tez tak myślałem, dopóki mi przy okazji "prostowania" położenia kierownicy geometri i zbiezności nie zrobili, wraca jak ta lala.
Marcino - 21-11-2017, 18:42

U mnie te wraca nie wiem czy do końca ale nie muszę odkręcać
Krzyzak - 22-11-2017, 08:22

p_bladek napisał/a:
do zeszłego tygodnia tez tak myślałem
może to kwestia do czego się porównuje
Marcino - 22-11-2017, 11:34

Jeździłem A5 2008r i tez wspomaganie chodziło tak z lekkim oporem ale precyzyjnie.
milo - 22-11-2017, 15:02

p_bladek napisał/a:
Ja bym sprawdził czy aby poprawnie zbieżność ustawili

Zbieżność sam ustawiałem 2 razy sprawdzałem to przez końcówki drazków kierowniczych, wczesniej było dobrze może z czasem ułoży się

Maciek - 12-12-2017, 20:40

W poniedziałek ruszając z hotelu do pracy (obecnie jestem w Rydze) usłyszałem niemiłosierne skrzypienie/trzeszczenie w prawej, górnej (jak mi się wydaje) części zawieszenia. Sprawdziłem na szybko gumy na sworzniach i wydają się całe. Za 10 dni będę w Polsce i zajmie się tematem dr Rafi, ale do tego czasu chciałbym to przynajmniej wyciszyć. Dźwięk wydobywa się z okolic górnego wahacza lub jeszcze wyżej z gniazda amortyzatora. Jest dość donośny i słyszalny jest głównie przy kręceniu kołami, ale i podczas jazdy na nierównościach. Zanim dojadę do domu pokonam (mam nadzieję) jeszcze z 1500km. HELP :P
Krzyzak - 13-12-2017, 08:29

a sprężyna nie pękła?
milo - 13-12-2017, 15:07

Maciek napisał/a:
Dźwięk wydobywa się z okolic górnego wahacza lub jeszcze wyżej z gniazda amortyzatora

Przy skręcaniu kołami amortyzator chodzi na boki( tak samo dolny wahacz prosty) górne mocowanie amortyzatora ma dwie gumy , tulejka , podkładka , nakrętka ,w gumie pewnie będzie owal

Maciek - 13-12-2017, 18:18

Krzyzak napisał/a:
a sprężyna nie pękła?

Co prawda było dość ciemno, ale wydawała się cała.
milo napisał/a:
Maciek napisał/a:
Dźwięk wydobywa się z okolic górnego wahacza lub jeszcze wyżej z gniazda amortyzatora

Przy skręcaniu kołami amortyzator chodzi na boki( tak samo dolny wahacz prosty) górne mocowanie amortyzatora ma dwie gumy , tulejka , podkładka , nakrętka ,w gumie pewnie będzie owal

Można to gdzieś, czymś (jakaś wazelina w sprayu) zapryskać? Chciałbym tylko to wyciszyć do powrotu.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group