To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Elegance by Deejay

Torp12 - 28-08-2013, 23:15

deejay napisał/a:

Silniczek poezja , pracuje idealnie i jak trzeba . Jest odczuwalna różnica w jezdzie , motor bardziej elastyczny wydaje mi się , Vmax też sporo większe :P


A w nowym motorze robiłeś jakiś większy remont czy tylko rozrząd?

arturj123 - 28-08-2013, 23:15

Może pod złym kątem nawiercone otwory? Dziwne...
Jakbyś wiedział co było problemem daj znać (być może niedługo sam będę nawiercał w kolektorze)

Bezawaryjności z nowym serduchem :finga:

deejay - 28-08-2013, 23:39

arturj123 napisał/a:
Może pod złym kątem nawiercone otwory? Dziwne...

Jakbyś wiedział co było problemem daj znać (być może niedługo sam będę nawiercał w kolektorze)


Problem był tylko na 3-cim cylindrze . Po zamontowaniu starego wszystko wróciło do normy .
Fotki nawierconego kolektora kilka postów wcześniej .

Bartekkita - 03-09-2013, 22:59

widzę Bartek, że nowa radość życia w Ciebie wstąpiła po tym remoncie ;) Szerokości życzę

ps. jak już ogarnąłeś swoją brykę to może znalazłbyś w tym tyg chwilę czasu, bo mam parę pytań odnośnie mojego Gala i z chęcią bym się do Ciebie wybrał :P

Marcino - 04-09-2013, 14:11

deejay napisał/a:
arturj123 napisał/a:
Może pod złym kątem nawiercone otwory? Dziwne...

Jakbyś wiedział co było problemem daj znać (być może niedługo sam będę nawiercał w kolektorze)


Problem był tylko na 3-cim cylindrze . Po zamontowaniu starego wszystko wróciło do normy .
Fotki nawierconego kolektora kilka postów wcześniej .

To jest ciekawe co piszesz. Przyjrzę sie fotkom. A nowy był zrobiony jako kopia starego?

Marcino - 04-09-2013, 14:15

deejay napisał/a:
Zasilanie silnika w LPG lekko zmodyfikowane na + :wink:

[url=http://img51.imagesh...kzm.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://img4.imagesha...k6x.jpg]Obrazek[/URL]


Rozumiem że to są fotki tego zmodyfikowanego ktore nie było idealne, a jak zatem wyglada kominek obecnie zamontowany, ktory wspópracował ze starym sercem?

deejay - 04-09-2013, 17:27

Marcino napisał/a:
Rozumiem że to są fotki tego zmodyfikowanego ktore nie było idealne, a jak zatem wyglada kominek obecnie zamontowany, ktory wspópracował ze starym sercem?


Nie , to jest kominek z "nowego" silnika przerobiony do "nowego" silnika . Stara instalacja jest poprowadzona od wtrysków do kolektora ssącego zaraz przed kominkiem . Tam mam obecnie zasilanie LPG i auto chodzi prawidłowo.

Marcino - 04-09-2013, 20:48

Bartek... to ja pójdę twoim tropem i nie będe zmieniał bo też mam w ssącym. Dzięki za info.
Pozdrowienia i wielu km na nowym sercu.

Tomii - 07-09-2013, 10:20

deejay a tak z ciekawości jaki olej pływa w nowym silniku ?
deejay - 07-09-2013, 19:41

Tomii napisał/a:
deejay a tak z ciekawości jaki olej pływa w nowym silniku ?


Dalej Elfik 5W40

Elegancik na glebie , na razie na testy sprężyny od Juicemana :wink:



wookash83 - 07-09-2013, 19:50

no jest różnica na plus :) a jak jazda?
deejay - 07-09-2013, 19:52

wookash83 napisał/a:
a jak jazda?


Taczka , muszę sie przyzwyczaić :twisted:

Ps: H&R są tylko na przeodzie , tył w oryginale i nawet to pasuje , ale mam ok 100 kg w bagażniku :wink:

Juiceman - 07-09-2013, 21:03

W końcu Twoja furmanka jakoś wygląda;-) i jednak 4cm robią robotę, a nie zwykłe 3 cm :P heh

W z zakrętach to jest bajka ;-)

arturj123 - 07-09-2013, 21:16

A jak z drganiami, które występowały u Juiceman-a? Też coś takiego odczuwasz?
deejay - 07-09-2013, 21:20

arturj123 napisał/a:
A jak z drganiami, które występowały u Juiceman-a? Też coś takiego odczuwasz?


I tu cekawostka , bo obecnie nic takiego nie ma . Ale pojezdzimy i zobaczymy .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group