[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Geometria zawieszenia
sampler - 22-04-2012, 20:40
Ja dalem +0.05. Max mozna dac +/-0.09
Owczar - 22-04-2012, 21:59
Ok, dzięki za odpowiedź
Owczar - 25-04-2012, 23:51
Wie ktoś może jak przekłada się jeden obrót drążka na kąty? Jadę w Piątek w dłuższą trasę i nie mam kiedy jechać do tego warsztatu. Zaznaczę stan przed i zrobię go lekko zbieżnego, bo przy dużych prędkościach trzeba go korygować.
deejay - 26-04-2012, 00:20
Marcin , 10* na obrocie drążka kluczem to ok 0.07*
Owczar - 26-04-2012, 00:30
Myślałem, że to mniej czułe przełożenie Zatem muszę popuścić tylko trochę. Jaki jest skok gwintu na drążkach?
deejay - 26-04-2012, 00:33
Owczar napisał/a: | Myślałem, że to mniej czułe przełożenie Zatem muszę popuścić tylko trochę. Jaki jest skok gwintu na drążkach? |
1.50 , jak sie nie mylę
Owczar - 26-04-2012, 00:57
deejay napisał/a: | Marcin , 10* na obrocie drążka kluczem to ok 0.07* |
Bartku, to na pewno tak się przekłada? 10 stopni to będzie jakieś 1,2-1,3mm na obwodzie drążka. Czyli tyle co nic...
deejay - 26-04-2012, 08:24
Marcin sprawdziłem i poprawiam sie
Na jeden pełny obrót drążka w przypadku Galanta (skok gwintu 1.50) przypada ok pół stopnia
Owczar - 26-04-2012, 09:23
No to teraz wszystko jasne Dzięki wielkie
Hugo - 26-04-2012, 18:53
Mam pytanie, jakie mogą być objawy negatywu z tyłu ponad normę?
deejay - 26-04-2012, 23:28
Hugo napisał/a: | Mam pytanie, jakie mogą być objawy negatywu z tyłu ponad normę? |
Rozwiń myśl .
Owczar - 27-04-2012, 00:59
Co masz na myśli pisząc ponad normę. Generalnie duży negatyw powoduje nierównomierne zużycie opon..
Hugo - 27-04-2012, 07:51
Jakie zachowanie auta podczas jazdy moze powodować negatyw z tylu na minus ponad normę, tzn. byłem na zbieżności i wyniki są na czerwonym polu, ale nie pamiętam wartosci. Opony bardzo wolno, ale zdziera minimalnie od środka.
robertdg - 27-04-2012, 08:11
Hugo napisał/a: | Jakie zachowanie auta podczas jazdy moze powodować negatyw z tylu na minus ponad normę, tzn. byłem na zbieżności i wyniki są na czerwonym polu, ale nie pamiętam wartosci. Opony bardzo wolno, ale zdziera minimalnie od środka. | Jeszcze niedawno u Rafała w temacie pisałeś, że opony zużywają się równomiernie nie wiem jakie zachowanie może takie rzeczy powodować, ale napewno wahacz górny, dolny, spręzyny, zjechane kielichy, no obowiązkowo powinieneś miec fabryczne podkładki pod eibacha
Hugo - 27-04-2012, 09:43
robertdg napisał/a: | Jeszcze niedawno u Rafała w temacie pisałeś, że opony zużywają się równomiernie | Bo zużywają się tak minimalnie, że po nachyleniu się za zderzakiem tylnym nawet tego nie widać, dopiero z kanału można coś zauważyć. robertdg napisał/a: | napewno wahacz górny, dolny, spręzyny, | Wszystko wymienione. robertdg napisał/a: | zjechane kielichy | Nic im nie jest. Są zdrowe.
Przy okazji jeszcze jedno pytanie: Dlaczego w komputerach do ustawiania zbieżności nie ma naszego modelu? Bylem na 2 stacjach i są tylko dane dla roczników od 1988-1992 i 1993-1997. Bez sensu.
|
|
|