To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Geometria zawieszenia

sampler - 22-04-2012, 20:40

Ja dalem +0.05. Max mozna dac +/-0.09
Owczar - 22-04-2012, 21:59

Ok, dzięki za odpowiedź :)
Owczar - 25-04-2012, 23:51

Wie ktoś może jak przekłada się jeden obrót drążka na kąty? Jadę w Piątek w dłuższą trasę i nie mam kiedy jechać do tego warsztatu. Zaznaczę stan przed i zrobię go lekko zbieżnego, bo przy dużych prędkościach trzeba go korygować.
deejay - 26-04-2012, 00:20

Marcin , 10* na obrocie drążka kluczem to ok 0.07*
Owczar - 26-04-2012, 00:30

Myślałem, że to mniej czułe przełożenie :) Zatem muszę popuścić tylko trochę. Jaki jest skok gwintu na drążkach?
deejay - 26-04-2012, 00:33

Owczar napisał/a:
Myślałem, że to mniej czułe przełożenie Zatem muszę popuścić tylko trochę. Jaki jest skok gwintu na drążkach?


1.50 , jak sie nie mylę

Owczar - 26-04-2012, 00:57

deejay napisał/a:
Marcin , 10* na obrocie drążka kluczem to ok 0.07*


Bartku, to na pewno tak się przekłada? 10 stopni to będzie jakieś 1,2-1,3mm na obwodzie drążka. Czyli tyle co nic...

deejay - 26-04-2012, 08:24

Marcin sprawdziłem i poprawiam sie :P
Na jeden pełny obrót drążka w przypadku Galanta (skok gwintu 1.50) przypada ok pół stopnia :wink:

Owczar - 26-04-2012, 09:23

No to teraz wszystko jasne :) Dzięki wielkie :)
Hugo - 26-04-2012, 18:53

Mam pytanie, jakie mogą być objawy negatywu z tyłu ponad normę?
deejay - 26-04-2012, 23:28

Hugo napisał/a:
Mam pytanie, jakie mogą być objawy negatywu z tyłu ponad normę?


Rozwiń myśl .

Owczar - 27-04-2012, 00:59

Co masz na myśli pisząc ponad normę. Generalnie duży negatyw powoduje nierównomierne zużycie opon..
Hugo - 27-04-2012, 07:51

Jakie zachowanie auta podczas jazdy moze powodować negatyw z tylu na minus ponad normę, tzn. byłem na zbieżności i wyniki są na czerwonym polu, ale nie pamiętam wartosci. Opony bardzo wolno, ale zdziera minimalnie od środka.
robertdg - 27-04-2012, 08:11

Hugo napisał/a:
Jakie zachowanie auta podczas jazdy moze powodować negatyw z tylu na minus ponad normę, tzn. byłem na zbieżności i wyniki są na czerwonym polu, ale nie pamiętam wartosci. Opony bardzo wolno, ale zdziera minimalnie od środka.
Jeszcze niedawno u Rafała w temacie pisałeś, że opony zużywają się równomiernie :? nie wiem jakie zachowanie może takie rzeczy powodować, ale napewno wahacz górny, dolny, spręzyny, zjechane kielichy, no obowiązkowo powinieneś miec fabryczne podkładki pod eibacha :P
Hugo - 27-04-2012, 09:43

robertdg napisał/a:
Jeszcze niedawno u Rafała w temacie pisałeś, że opony zużywają się równomiernie
Bo zużywają się tak minimalnie, że po nachyleniu się za zderzakiem tylnym nawet tego nie widać, dopiero z kanału można coś zauważyć.
robertdg napisał/a:
napewno wahacz górny, dolny, spręzyny,
Wszystko wymienione.
robertdg napisał/a:
zjechane kielichy
Nic im nie jest. Są zdrowe.

Przy okazji jeszcze jedno pytanie: Dlaczego w komputerach do ustawiania zbieżności nie ma naszego modelu? Bylem na 2 stacjach i są tylko dane dla roczników od 1988-1992 i 1993-1997. Bez sensu.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group