To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe

xor - 04-02-2010, 15:17

no, to jeszcze zależy od opnony :)
a nawiercane na pewno nie pomogą bardziej, niż tej samej klasy nowe tarczo-bęby gładkie.

Owczar - 04-02-2010, 15:23

xor, zgadzam się, że w tym wypadku to nie poprawi ani skuteczności, ani wytrzymałości, a chodzi głównie o estetyczne aspekty.

Sam nie jestem zainteresowany bo mam z tłu bębny :twisted:

xor - 04-02-2010, 15:35

no ale jedyny widoczny efekt takich nawiercanych to będzie - już ktoś wcześniej wspomniał - szybsze zużywanie się klocków...
misjonarz. - 04-02-2010, 21:01

xor napisał/a:
szybsze zużywanie się klocków...
niektórzy lubią przy swoich miśkach grzebać :D
ktoś używał klocki KASHIYAMA ? jak się sprawują??

zuku3210 - 04-02-2010, 22:07

misjonarz. napisał/a:
ktoś używał klocki KASHIYAMA
najwyzszych lotów to one nie są niestety,Owczar, gdzieś się o nich wypowiadał kiedyś szerzej więc niech przypomni :P
Owczar - 04-02-2010, 22:10

Klocki były miękkie i kilka razy traciłem hamulce na nich przy mocno rozgrzanych tarczach. Jedyny ich plus że nie pyliły i się nie zużywały.

Tarcze w lancerze C62A popekały za to w 4 miejscach...

sampler - 04-02-2010, 22:25

tarcze nawiercane czy nacinane maja po prostu lepsze chlodzenie i odprowadzanie ciepla. Przy ekstremalnych shamowaniach np ze 160 na pewno beda bardziej skuteczne niz tarcze gladkie.
robertdg - 04-02-2010, 22:56

Owczar napisał/a:
Jedyny ich plus że nie pyliły i się nie zużywały.
To pewnie ten gatunek klocka który się nie zuzywa, a zamiast niego ściera się tarcza.
costa brawa - 04-02-2010, 22:57

misjonarz. napisał/a:
ktoś używał klocki KASHIYAMA ? jak się sprawują??

ja je mialem na przodzie i wyrzucilem bo juz nie moglem sluchac tych piskow(przy kazdym lzejszym hamowaniu taki straszny pisk ze nie do wytrzymania) - hamowaly normalnie ani jakos super ekstra ani jakos zle czy cos - normalnie przy kazdej predkosci
nie pylily wogole - jedyny ich plus

a i zapomnialem - po ok 5 tys km zuzycie prawie zerowe klocka - normalnie jakbym z pudelka wyciagnal a tarcza faktycznie zaczela wyraznie sie zuzywac po tym naprawde nie duzym przebiegu

misjonarz. - 05-02-2010, 09:18

to chyba sobie zapodam jednak ATE. tarcze mikody już zamówione:)
Owczar - 05-02-2010, 09:51

ATE, to dobry wybór. Rafal_Szczecin jeździ na takim zestawie bodajże.
misjonarz. - 05-02-2010, 09:58

trafiłem na alledrogo za fajne piniądze
Kaucz - 15-02-2010, 22:11

A to na pewno dobre będą ? Mi się zdaję, że parametry trochę nie te, przynajmniej dla mojego. Ktoś wyprowadzi z błędu ?

tutaj te, które będę brał na stronach IC
http://sklep.intercars.co...sk=O&lang_id=PL

zuku3210 - 15-02-2010, 22:38

Kaucz napisał/a:
A to na pewno dobre będą ?
na poliftowe zacisk jak najdzardziej podejda :wink:

[ Dodano: 15-02-2010, 22:42 ]
Kaucz napisał/a:
tutaj te, które będę brał na stronach IC
a czy Ty nie masz przed lifta?? już gdzieś pisałem Tobie jak robiłeś zestawienie że masz tam błąd, chyba przedliftowe do Ciebie szły coś mi świta czyli 128mm/... z Intercarsu brałem tydzień temu Akebono za 73zł po zniżce( Akebono bo troche poszedłem po kosztach ponieważ na miesiąc-dwa mają tylko być bo mam już w przygotowaniu większe zaciski więc proszę się nie sugerować moim wyborem)
Kaucz - 15-02-2010, 23:13

Ano właśnie...
Kod:
Szerokość 1 [mm]: 127,8
            Wysokość 1 [mm]: 52,1
            Szerokość 2 [mm]: 128,1
            Wysokość 2 [mm]: 52,1
            Grubość [mm]: 16

http://sklep.intercars.co...sk=O&lang_id=PL

to już wiem dlaczego mi nie pasowało ;p



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group