[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe
xor - 04-02-2010, 15:17
no, to jeszcze zależy od opnony
a nawiercane na pewno nie pomogą bardziej, niż tej samej klasy nowe tarczo-bęby gładkie.
Owczar - 04-02-2010, 15:23
xor, zgadzam się, że w tym wypadku to nie poprawi ani skuteczności, ani wytrzymałości, a chodzi głównie o estetyczne aspekty.
Sam nie jestem zainteresowany bo mam z tłu bębny
xor - 04-02-2010, 15:35
no ale jedyny widoczny efekt takich nawiercanych to będzie - już ktoś wcześniej wspomniał - szybsze zużywanie się klocków...
misjonarz. - 04-02-2010, 21:01
xor napisał/a: | szybsze zużywanie się klocków... | niektórzy lubią przy swoich miśkach grzebać
ktoś używał klocki KASHIYAMA ? jak się sprawują??
zuku3210 - 04-02-2010, 22:07
misjonarz. napisał/a: | ktoś używał klocki KASHIYAMA | najwyzszych lotów to one nie są niestety,Owczar, gdzieś się o nich wypowiadał kiedyś szerzej więc niech przypomni
Owczar - 04-02-2010, 22:10
Klocki były miękkie i kilka razy traciłem hamulce na nich przy mocno rozgrzanych tarczach. Jedyny ich plus że nie pyliły i się nie zużywały.
Tarcze w lancerze C62A popekały za to w 4 miejscach...
sampler - 04-02-2010, 22:25
tarcze nawiercane czy nacinane maja po prostu lepsze chlodzenie i odprowadzanie ciepla. Przy ekstremalnych shamowaniach np ze 160 na pewno beda bardziej skuteczne niz tarcze gladkie.
robertdg - 04-02-2010, 22:56
Owczar napisał/a: | Jedyny ich plus że nie pyliły i się nie zużywały.
| To pewnie ten gatunek klocka który się nie zuzywa, a zamiast niego ściera się tarcza.
costa brawa - 04-02-2010, 22:57
misjonarz. napisał/a: | ktoś używał klocki KASHIYAMA ? jak się sprawują?? |
ja je mialem na przodzie i wyrzucilem bo juz nie moglem sluchac tych piskow(przy kazdym lzejszym hamowaniu taki straszny pisk ze nie do wytrzymania) - hamowaly normalnie ani jakos super ekstra ani jakos zle czy cos - normalnie przy kazdej predkosci
nie pylily wogole - jedyny ich plus
a i zapomnialem - po ok 5 tys km zuzycie prawie zerowe klocka - normalnie jakbym z pudelka wyciagnal a tarcza faktycznie zaczela wyraznie sie zuzywac po tym naprawde nie duzym przebiegu
misjonarz. - 05-02-2010, 09:18
to chyba sobie zapodam jednak ATE. tarcze mikody już zamówione:)
Owczar - 05-02-2010, 09:51
ATE, to dobry wybór. Rafal_Szczecin jeździ na takim zestawie bodajże.
misjonarz. - 05-02-2010, 09:58
trafiłem na alledrogo za fajne piniądze
Kaucz - 15-02-2010, 22:11
A to na pewno dobre będą ? Mi się zdaję, że parametry trochę nie te, przynajmniej dla mojego. Ktoś wyprowadzi z błędu ?
tutaj te, które będę brał na stronach IC
http://sklep.intercars.co...sk=O&lang_id=PL
zuku3210 - 15-02-2010, 22:38
Kaucz napisał/a: | A to na pewno dobre będą ? | na poliftowe zacisk jak najdzardziej podejda
[ Dodano: 15-02-2010, 22:42 ]
Kaucz napisał/a: | tutaj te, które będę brał na stronach IC | a czy Ty nie masz przed lifta?? już gdzieś pisałem Tobie jak robiłeś zestawienie że masz tam błąd, chyba przedliftowe do Ciebie szły coś mi świta czyli 128mm/... z Intercarsu brałem tydzień temu Akebono za 73zł po zniżce( Akebono bo troche poszedłem po kosztach ponieważ na miesiąc-dwa mają tylko być bo mam już w przygotowaniu większe zaciski więc proszę się nie sugerować moim wyborem)
Kaucz - 15-02-2010, 23:13
Ano właśnie...
Kod: | Szerokość 1 [mm]: 127,8
Wysokość 1 [mm]: 52,1
Szerokość 2 [mm]: 128,1
Wysokość 2 [mm]: 52,1
Grubość [mm]: 16 |
http://sklep.intercars.co...sk=O&lang_id=PL
to już wiem dlaczego mi nie pasowało ;p
|
|
|