Nasze Miśki - LEGNUM Vr4 
						
												 kochajj - 03-03-2009, 10:05
 
  	  | nabassu napisał/a: | 	 		  | a wlasciwie to po co lakier kladles od nowa? | 	  
 
 
powodów było kilka...
 
pierwszy to dopracowanie grodzi... po przeróbkach nie było to idealne wiec przy okazji wydłubanego silnika poprawiłem to i owo...
 
2 ga sprawa to lakier nie był dobrany idelanie... teraz prysnolem gruntem W75 i na to poszedł półmat... wczesniej był clar  
												 nabassu - 03-03-2009, 10:50
  aa, wlasnie, przypomnialo mi sie, kolega z forum subaru mowil ze importy nie maja powlok antykorozyjnych. czy nasze misie tez?
												 roch_27 - 03-03-2009, 10:59
 
  	  | nabassu napisał/a: | 	 		  | aa, wlasnie, przypomnialo mi sie, kolega z forum subaru mowil ze importy nie maja powlok antykorozyjnych. czy nasze misie tez? | 	   niestety nie mają      trzeba samemu zabezpieczyć profile zamknięte i od spodu podwozie
 
 
pozdro
												 kochajj - 03-03-2009, 15:09
  dokładnie jak pisze Piotrek... niestety ogolnie antykorozja w EC/EA jest bardzo słaba... praktycznie każdy zgrzew jest rudy...
												 kochajj - 03-03-2009, 20:53
  prace przy wydechu.... cały z nierdzewki... 77 mm przelotowy   
 
 
 
 
 
 
												 pawliku - 03-03-2009, 20:56
  coś te obrazki nie chcą się pokazać...
 
 
 
 
a dobra już się pokazaly  
												 Banolito - 03-03-2009, 21:01
 
  	  | Cytat: | 	 		  prace przy wydechu.... cały z nierdzewki... 77 mm przelotowy    | 	  
 
 
oj będzie głośno tylko czy aby nie za głośno   
												 Anonymous - 03-03-2009, 21:04
  Ja mam w 80 na przelocie i ori turbiny mega wyciszają, nie zapominajcie Panowie i Panie że to tt jest a nie N/A   
 
 
EDIT:I znowu się złapałem    on już Ci nie mój tylko siosterki i jej męża    
 
aczkolwiek downpipe 2,5" może tu trochę namieszac  
												 kochajj - 03-03-2009, 21:10
  dokładnie jak pisze Czarek.... to jest TT... do tego są 2 tłumiki więc nie bedzie głosno   ... za to pare kuni dojdzie   
 
0
												 Anonymous - 03-03-2009, 21:14
  Dokładnie wszyscy liczym na te kunie    Kitajce piszo, że downpipe i brak kata to okolice 30 kuni  
												 nabassu - 04-03-2009, 03:43
  dobrze wiedziec.
 
pasy przez srodek to podobno po 5 kuni sztuka!   
 
dwie puchy na koncu beda?
 
miesci sie to?
 
mi sie marzy od kazdego kolektora po jednej rurce, da sie tak?
												 roch_27 - 04-03-2009, 08:47
 
  	  | nabassu napisał/a: | 	 		  | dwie puchy na koncu beda?  | 	   nie będą     
 
 	  | kochajj napisał/a: | 	 		  kilka nowości w autku...
 
 wydech ze stali kwasoodpornej 3'' łącznie z down pipe...
 
 
    | 	  
 
 
pozdro
												 Anonymous - 04-03-2009, 08:53
 
  	  | nabassu napisał/a: | 	 		  dobrze wiedziec.
 
pasy przez srodek to podobno po 5 kuni sztuka!   
 
dwie puchy na koncu beda?
 
miesci sie to?
 
mi sie marzy od kazdego kolektora po jednej rurce, da sie tak? | 	  
 
 
majster zmiana układu wydechowego w tym aucie to naprawdę sprawdzone kunie i nie wypisuj mi tu o żadnych pasach, dobrze?    
 
 
a jeżeli posiadasz takie auto to zajrzyj pod spód i przekonasz się iż 3'' naprawdę ciężko tam upchnąć    
 
 
a z tymi rurkami to weź pod uwagę, że silnik siedzi w poprzek i nie zapominaj o wale napędowym  
												 Bartek - 04-03-2009, 09:16
  autoR, Tomek ma EC5W, nie EA5W....ma trochę łatwiej   , a kolega Nabassu na razie jest teoretykiem i ztcw sam nie pobrudzi się za bardzo, żeby jeździć VRem  
												 kochajj - 04-03-2009, 09:40
  Czarku nie ma sie co bulwersować   ... to nie forum SR... nie każdy wie jakie modyfikacje w jakich ślinikach przynoszą przyrosty mocy   ... tak czy inaczej jest to wydech z dwoma tłumikami przelotowymi (końcowym i posrednim)...
 
PS... dokleje 2gą naklejke VR4 i bedzie jeszcze z 10 KM  
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |