To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Ogólne - ODPALANIE ZMARŹNIĘTEGO L200 -6 C CO JEST GRANE ?

tomekrvf - 26-02-2009, 19:22

romero napisał/a:
Dowiedziałem się,że wsadzili coś do baku oraz,że podgrzewacz jest elektryczny a nie na zasadzie wymiennika ciepła.

A to niezły kawał. Podgrzewacz nie jest elektryczny. To cos na górze to czujnik zapchania filtra(nie jest podłączony w europejskiej wersji) a przewody na dole idą do czujnika wody w filtrze.

romero - 26-02-2009, 19:26

Tak mi powiedzieli.Te białe kable są naprawdę grube dlatego pomyślałem,że mogą to być zasilające.
Pozdrawiam.

tomekrvf - 26-02-2009, 22:02

romero napisał/a:
Te białe kable są naprawdę grube dlatego pomyślałem,że mogą to być zasilające.

Te białe kable za filtrem idą do przekaźnika świec żarowych( jeden kabel jest z czerwonym paskiem)

namotore - 26-02-2009, 22:57

wiec jaka jest oficjalna wersja z tym rozpalaniem Elzbiety? :rolleyes:
Anonymous - 27-02-2009, 12:36

namotore napisał/a:
wiec jaka jest oficjalna wersja z tym rozpalaniem Elzbiety? :rolleyes:

Paliwo jest podgrzewane w filtrze, poprzez ciepłe paliwo, które wraca z pompy wysokiego ciśnienia.
Poprzednio "powrót" był wprost do baku. Teraz "powrót" zahacza o filtr.

W gratisie mamy ciepłe paliwo latem :D

AutoGT - 27-02-2009, 14:43

Paliwo jest podgrzewane w filtrze, poprzez ciepłe paliwo które wraca z pompy wysokiego ciśnienia. Paliwo powracające może z łatwością podgrzać filtr paliwa do około 50 stopni C.
tomekrvf - 27-02-2009, 15:06

elili napisał/a:
W gratisie mamy ciepłe paliwo latem

Powyżej temperatury paliwa 50 st C, paliwo przepływa prosto do zbiornika.

Anonymous - 27-02-2009, 15:31

Dlaczego akurat 50 stopni? Czy nie wystarczy 20-30 stopni? Zastanawiam się czy jechać do serwisu, w końcu lato już za horyzontem :)
AutoGT - 27-02-2009, 16:42

Za rok znowu zima ;) Lepiej zrobić teraz, a nie jak się skończy gwarancja.
namotore - 27-02-2009, 16:54

po gwarancji to samochody nasze beda ale wystawione do sprzedazy :D :D :D oprocz tych podgrzewaczy wymieniacie zardzewiale progi na nowki? W Lodzi maja z tym jakis problem
romero - 27-02-2009, 17:49

Dzięki za wyjaśnienia.
Anonymous - 28-02-2009, 14:12

Blekota napisał/a:
Zastanawiam się czy jechać do serwisu, w końcu lato już za horyzontem :)

Przeczytaj wątek od początku: rok temu były kłopoty z odpalaniem. W innym wątku większość zastanawiała się: na grzyba nam zimowe opony.
Dopiero w tym sezonie eLki nie odpalały a wielu doceniło dobre zimówki.

Nie montuj podgrzewacza: następna zima z mrozem za 8 lat będzie :D

romero - 28-02-2009, 14:19

elili napisał/a:
Blekota napisał/a:
Zastanawiam się czy jechać do serwisu, w końcu lato już za horyzontem :)

Przeczytaj wątek od początku: rok temu były kłopoty z odpalaniem. W innym wątku większość zastanawiała się: na grzyba nam zimowe opony.
Dopiero w tym sezonie eLki nie odpalały a wielu doceniło dobre zimówki.

Nie montuj podgrzewacza: następna zima z mrozem za 8 lat będzie :D


Tak tak poczekaj i obudzisz się z ręką w nocniku.

Anonymous - 01-03-2009, 18:03

z tym niezapalaniem przy mrozach to chyba czarny Pijar ! wszystko pali elegancko. Biały kruk? :D
Anonymous - 01-03-2009, 18:05

Dobre paliwo i brak ujemnych temperatur :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group