L200 Ogólne - ODPALANIE ZMARŹNIĘTEGO L200 -6 C CO JEST GRANE ?
tomekrvf - 26-02-2009, 19:22
romero napisał/a: | Dowiedziałem się,że wsadzili coś do baku oraz,że podgrzewacz jest elektryczny a nie na zasadzie wymiennika ciepła. |
A to niezły kawał. Podgrzewacz nie jest elektryczny. To cos na górze to czujnik zapchania filtra(nie jest podłączony w europejskiej wersji) a przewody na dole idą do czujnika wody w filtrze.
romero - 26-02-2009, 19:26
Tak mi powiedzieli.Te białe kable są naprawdę grube dlatego pomyślałem,że mogą to być zasilające.
Pozdrawiam.
tomekrvf - 26-02-2009, 22:02
romero napisał/a: | Te białe kable są naprawdę grube dlatego pomyślałem,że mogą to być zasilające. |
Te białe kable za filtrem idą do przekaźnika świec żarowych( jeden kabel jest z czerwonym paskiem)
namotore - 26-02-2009, 22:57
wiec jaka jest oficjalna wersja z tym rozpalaniem Elzbiety?
Anonymous - 27-02-2009, 12:36
namotore napisał/a: | wiec jaka jest oficjalna wersja z tym rozpalaniem Elzbiety? |
Paliwo jest podgrzewane w filtrze, poprzez ciepłe paliwo, które wraca z pompy wysokiego ciśnienia.
Poprzednio "powrót" był wprost do baku. Teraz "powrót" zahacza o filtr.
W gratisie mamy ciepłe paliwo latem
AutoGT - 27-02-2009, 14:43
Paliwo jest podgrzewane w filtrze, poprzez ciepłe paliwo które wraca z pompy wysokiego ciśnienia. Paliwo powracające może z łatwością podgrzać filtr paliwa do około 50 stopni C.
tomekrvf - 27-02-2009, 15:06
elili napisał/a: | W gratisie mamy ciepłe paliwo latem |
Powyżej temperatury paliwa 50 st C, paliwo przepływa prosto do zbiornika.
Anonymous - 27-02-2009, 15:31
Dlaczego akurat 50 stopni? Czy nie wystarczy 20-30 stopni? Zastanawiam się czy jechać do serwisu, w końcu lato już za horyzontem
AutoGT - 27-02-2009, 16:42
Za rok znowu zima Lepiej zrobić teraz, a nie jak się skończy gwarancja.
namotore - 27-02-2009, 16:54
po gwarancji to samochody nasze beda ale wystawione do sprzedazy oprocz tych podgrzewaczy wymieniacie zardzewiale progi na nowki? W Lodzi maja z tym jakis problem
romero - 27-02-2009, 17:49
Dzięki za wyjaśnienia.
Anonymous - 28-02-2009, 14:12
Blekota napisał/a: | Zastanawiam się czy jechać do serwisu, w końcu lato już za horyzontem |
Przeczytaj wątek od początku: rok temu były kłopoty z odpalaniem. W innym wątku większość zastanawiała się: na grzyba nam zimowe opony.
Dopiero w tym sezonie eLki nie odpalały a wielu doceniło dobre zimówki.
Nie montuj podgrzewacza: następna zima z mrozem za 8 lat będzie
romero - 28-02-2009, 14:19
elili napisał/a: | Blekota napisał/a: | Zastanawiam się czy jechać do serwisu, w końcu lato już za horyzontem |
Przeczytaj wątek od początku: rok temu były kłopoty z odpalaniem. W innym wątku większość zastanawiała się: na grzyba nam zimowe opony.
Dopiero w tym sezonie eLki nie odpalały a wielu doceniło dobre zimówki.
Nie montuj podgrzewacza: następna zima z mrozem za 8 lat będzie |
Tak tak poczekaj i obudzisz się z ręką w nocniku.
Anonymous - 01-03-2009, 18:03
z tym niezapalaniem przy mrozach to chyba czarny Pijar ! wszystko pali elegancko. Biały kruk?
Anonymous - 01-03-2009, 18:05
Dobre paliwo i brak ujemnych temperatur
|
|
|