[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Jeśli nie Lancer to co czyli jakie inne autka rozważaliście?
Lucas123w - 08-08-2012, 20:27
RalfPi nowa KIA ma u mnie duży plus. Samochód wyglądem przykuwa wzrok no i technologicznie też jest już na poziomie.
bastek - 09-08-2012, 06:39
Lucas123w, głośno pisałem od wiatru, nie silnika. przy 100 km na godz starsznie almerka szumi. tam jest moim zdaniem dość dziwnie przednia szyba i słupek - szyba cofnięta-i chyba to szumi
w lamerce nie ma tego świdrującego dżwięku przy 3-4 tys obrotów
co kto woli? ja np. wolę posłuchać książki/koncertu niż silnika....
[ Dodano: 09-08-2012, 06:40 ]
aaa, i system audio też lepiej słyychać w almerce, niż lancerku...(ten podstawowy)
RalfPi - 09-08-2012, 08:12
Lucas123w napisał/a: | RalfPi nowa KIA ma u mnie duży plus. Samochód wyglądem przykuwa wzrok no i technologicznie też jest już na poziomie. |
Lucas123w rzuciłem okiem przed chwilą na ofertę - niestety jest trochę drożej jak kiedyś.. i w Ceed'ie nie ma 2.0 (Najmocniejszy jest 1.6 CRDI 126KM - 10.8 do setki w wersji L kosztuje katalogowo... 69'400) a najsłabsza wersja (1.4 105KM, 12.1 do setki - spoko wynik - 53'900) może dają jakieś upusty, ale pewnie trzeba jeszcze lakier i jakiś "duperel" doliczyć
Ford Focus z silnikiem 1.6 150KM Ecoboost też katalogowo nie jest tani - 74'450 (8.6 do setki)
Octavia też w podonej cenie...
W sumie Lancer z 2012 roku też nie jest tani..
Ale widziałem, że furki z 2011 roku kosztują 11k zł mniej (w przypadku Lancera).
Hmmm - ale póki co mogę pomarzyć o drugiej furce
Student - 09-08-2012, 08:49
Ja kupiłem Toyotę Avensis 1.8, 147KM w wersji limitowanej Premium i mam takiego banana .
Kosztowąła coś ok. 90tys.
Jak chcesz jeździć to zapomnij o KIA, prędzej coś z Hiundaya.
RalfPi - 09-08-2012, 08:59
Student napisał/a: | Ja kupiłem Toyotę Avensis 1.8, 147KM w wersji limitowanej Premium i mam takiego banana .
Kosztowąła coś ok. 90tys.
Jak chcesz jeździć to zapomnij o KIA, prędzej coś z Hiundaya. |
Z pewnością Avensis to piękny samochód - ale już wchodzimy w 90kzl.
Brat jeden dał 40 kafli za RIO w full wypasie - po około 50k miał problem z odpaleniem kilka razy(wyszło ostatnio - błoto coś tam zachlapało, ale zaliczył kilka wyjazdów na Bałkany), a drugi Brat nabył Ceed (w średniej wersji) za 55k.. obecnie około 70kkm jednyny "problem" - wrażliwa przepustnica - a tak to spokój.
Student, czemu sądzisz, że KIA jest kiepska??
Ja np. uważam, że Koreańczycy robią wypasione sprzęty - zobacz sobie jak wygląda przemysł koreański... A jeszcze 60 lat temu byli doszczętnie! zniszczonym krajem.
Student - 09-08-2012, 09:09
Usterkowość na poziomie 30%, wystarczy?
Nie twierdzę ze brzydkie robią samochody bo w ciągu ostatnich 10 lat przeskoczyli wielu renomowanych producentów, ale jeszcze wiele im brakuje np. w jakości materiałów, KIA CEED jest okropna w środku.
RalfPi - 09-08-2012, 09:25
Student napisał/a: | Usterkowość na poziomie 30%, wystarczy?
Nie twierdzę ze brzydkie robią samochody bo w ciągu ostatnich 10 lat przeskoczyli wielu renomowanych producentów, ale jeszcze wiele im brakuje np. w jakości materiałów, KIA CEED jest okropna w środku. |
A skąd te dane o usterkowości - podrzucisz linka?
- wszystkie osoby które znam - 2 braci i kumpel z pracy polecają KIA - mała próbka... Kiedyś poznałem 2 Koreańczyków - jeden na 100% miał KIA Soul, a drugi nie pamiętam - ale mówili, że 80% Koreańczyków jeździ samochodami koreańskimi... ciekawe dlaczego - bo koreańczycy są głupi i kupują awaryjne samochody???
Kia Ceed jest spoko w środku.. Nie jest to może Audi.. ale kosztuje sporo mniej
Student - 09-08-2012, 09:29
80% niemców jeździ niemieckimi o czy to świadczy, a 98% polaków jeździ zagranicznymi
Poszukaj statystyki ADAC, była publikowana ostatnio w sieci.
apikus - 09-08-2012, 09:47
Statystyka TUV Raport 2011:
Auta 2 - 3 lat
1 Toyota Prius 2,2 43 000
2 Porsche 911 2,3 33 000
2 Toyota Auris 2,3 37 000
2 Mazda 2 2,3 33 000
5 Smart Fortwo 2,5 29 000
6 VW Golf Plus 2,6 43 000
7 Ford Fusion 2,7 34 000
7 Suzuki SX4 2,7 40 000
9 Toyota RAV4 2,8 49 000
9 Toyota Corolla Verso 2,8 49 000
11 Mercedes C-Klasa 2,9 46 000
11 Mazda 3 2,9 42 000
13 Audi A3 3,3 53 000
13 Honda Jazz 3,3 34 000
15 Mazda MX-5 3,4 31 000
15 Toyota Avensis 3,4 55 000
15 Toyota Yaris 3,4 36 000
18 Mazda 6 3,5 53 000
19 Porsche Boxster/Cayman 3,6 33 000
20 Audi TT 3,7 41 000
20 VW EOS 3,7 41 000
22 VW Golf 3,8 50 000
22 Opel Meriva 3,8 36 000
24 Opel Vectra 4,0 66 000
24 Kia CEED 4,0 40 000
26 Ford Mondeo 4,1 53 000
26 Ford Fiesta 4,1 36 000
26 Porsche Cayenne 4,1 52 000
26 Mazda 5 4,1 50 000
26 Suzuki Swift 4,1 36 000
31 Audi A4 4,2 71 000
31 Opel Astra 4,2 51 000
RalfPi - 09-08-2012, 09:47
Student napisał/a: | 80% niemców jeździ niemieckimi o czy to świadczy, a 98% polaków jeździ zagranicznymi
Poszukaj statystyki ADAC, była publikowana ostatnio w sieci. |
http://pl.wikipedia.org/wiki/ADAC
Hmmm - niemiecka organizacja - za stary jestem, żeby wierzyć w bezstronność w sytuacjach gdzie gruba kapucha wchodzi w grę..
Dziwnym trafem zazwyczaj na pierwszych miejscach w bezawaryjności są niemieckie samochody
Oczywiście, że Niemcy jeżdżą niemieckimi bo wspierają swoją gospodarkę, a Koreańczycy swoją - ale jakby Koreańskie fabryki robiły "shit" to by kupowali Japońskie albo jakieś inne.
http://en.wikipedia.org/w...rwachungsverein
O TUV też niemiecki...
Bardziej ufam temu:
http://www.autocentrum.pl/oceny/kia/ceed/i/
http://www.autocentrum.pl...ta/avensis/iii/
http://www.autocentrum.pl/oceny/toyota/auris/
gzesiolek - 09-08-2012, 10:29
Student napisał/a: | Usterkowość na poziomie 30%, wystarczy?
Nie twierdzę ze brzydkie robią samochody bo w ciągu ostatnich 10 lat przeskoczyli wielu renomowanych producentów, ale jeszcze wiele im brakuje np. w jakości materiałów, KIA CEED jest okropna w środku. |
Usterkowosc 30%? To chyba przy >7latkach... albo i 10latkach...
Bo wtedy takie liczby dopiero moga sie pojawic w rankingach...
A jak wiadomo te 10lat temu auta koreanskie byly w nieco innym miejcu niz teraz... a tej pory koreanczycy sie nieco poprawili, a generalnie calociowo usterkowosc aut chyba rosnie...
Taka Optima czy i40 mi bardzo pasuja... szkoda ze za jakoscia poszly tez ceny... no i cenowo powyzsze auta nie sa wcale tansze niz wspomniany Avensis czy Mondeo...
a wracajac do Aurisa 1,33 to jesli jest to ten sam silnik ktory byl Corolli w 2009 to auto to z tym silnikiem bylo znacznie mniej dynamiczne niz Lancer 1,5... koniow niewiele mniej, ale jakos po rozkreceniu znacznie mniej narowiste... zreszta wg danych technicznych to tez byla roznica z 2sekund... Toyota z 1,33 byla bardziej podobna do Civica 1,4 100KM, niz do Lancera 1,5 ktory byl z nich najdynamiczniejszy, a przy dynamicznej jezdzie nie odstawal oszczednoscia... wiec jesli Auris na benzynie to jednak bralbym 1,6, ktory jest za to dynamiczniejszy niz 1,5 Lancera (od 1,6 chyba podobnie choc dluzej nie mialem okazji tym pojezdzic) i osiagami blizej mu do miskowego 1,8 a nie jest tak paliwozerny...
maniax86 - 09-08-2012, 10:44
hmmm ja bym brał lancera..... jak cie nie rażą plastikowe wnętrza japońców..... z tym stukaniem w silniku 1.6 nie przesadzajmy.... a będzie to prawdopodobnie jako normalna praca silnika zakwalifikowane bo nic się z tym nie da zrobić.... i gwarantuje że 90% osób jadąc lancerem nawet tego dźwieku nie wyłapie.... dopiero jak już sobie "uszami" wyodrębnisz ten dźwiek to wiesz że on jest..... a co do materiałów wewnątrz jakby Cie jednak raziły to co za problem..... jeździesz do autotuning i dajesz sobie fajnie okleić folią carbon..... ten carbon fabryczny w wersji instyle to też jest folia przyklejona na niektóre elementy... i wygląda to genialnie...
apikus - 09-08-2012, 11:04
RalfPi napisał/a: | O TUV też niemiecki... |
Mi chodziło , że usterkowość jets na poziomiet 4% a nie 30%, mimo, że to niemiecka statystyka. Druga liczba xx xxx to średni przebieg.
RalfPi - 09-08-2012, 11:23
apikus napisał/a: | RalfPi napisał/a: | O TUV też niemiecki... |
Mi chodziło , że usterkowość jets na poziomiet 4% a nie 30%, mimo, że to niemiecka statystyka. Druga liczba xx xxx to średni przebieg. |
No tak - chciałem dodać, że 4.0 (4%) to i tak dobrze
Może nie jest to Avensis... ale i tak dobry wynik (średnia 5.5 % ?)
Lucas123w - 09-08-2012, 12:23
bastek napisał/a: | Lucas123w, głośno pisałem od wiatru, nie silnika. przy 100 km na godz starsznie almerka szumi. tam jest moim zdaniem dość dziwnie przednia szyba i słupek - szyba cofnięta-i chyba to szumi
w lamerce nie ma tego świdrującego dżwięku przy 3-4 tys obrotów
co kto woli? ja np. wolę posłuchać książki/koncertu niż silnika....
[ Dodano: 09-08-2012, 06:40 ]
aaa, i system audio też lepiej słyychać w almerce, niż lancerku...(ten podstawowy) |
Gugurugu napisał że przy jeździe powyżej 3,5 tys obr głośno jest, ale ile czasu przy takich obrotach się jeździ? Autostrada jest wyjątkiem ale w moim odczuciu to opony ten hałas robią.
Na letnich oponach od 120 w górę i w zależności od nawierzchni czasem jest zbyt głośno, natomiast na zimowych jest zadziwiająco cicho. Nadkola muszą być słabo wyciszone i cały huk opon przedostaje się do środka.
|
|
|