Nasze Miśki - Polarny ninja
mkm - 04-02-2009, 15:13
rosomak1983, w Mielcu masz firme robiaca sprezyny jakie chcesz(przynajmniej tak bylo pare lat temu). Mozesz sobie zadzwonic i sprawdzic jak to dzis wyglada.
http://www.metalpol-sj.pl/
Anonymous - 04-02-2009, 16:20
Co do Metalpolu to sprezyny sa ok, bylem kiedys u nich i pytalem sie jak to wyglada. Gosc mi powiedzial ze trzeba przywiesc stare sprezyny z samochodu bo musza najpierw zrobic pomiarych tych sprezyn. Pozniej mowisz im co Cie interesuje np bardziej twarde, krotsze, dluzsze jakie chcesz. Nie pamietam ceny ale wiem ze nie drogo to wychodzilo i oplaca sie. Co do wytrzymalosci i opini to nie slyszalem negatywnych ocen, raz jeden gosc cos gadal ze sa do bani ale to gosc byl cos nie teges a nie te sprezyny, pozdro
rosomak1983 - 04-02-2009, 20:00
A dziekuje panowie... Zastanowie sie nad tym jeszcze. Choc jak patrze na miska to niewiem czy trzeba go obniżac on i tak jest piękny jaki jest, dobrze sie prowadzi i jak sa dziury progi itp to nie narzeka Nie chciałbym przedobrzyc.
Piwor - 04-02-2009, 21:13
To czy jest sen obniżać go o na przykład 2 cm? Chyba za dużo zachodu.
rafq - 05-02-2009, 00:47
Piwor napisał/a: | To czy jest sen obniżać go o na przykład 2 cm? Chyba za dużo zachodu. |
Myślę, że to kwestia gustu... jak dla mnie jak najbardziej jest sens.
Anonymous - 05-02-2009, 01:00
2cm moze nie ale te 4 to juz jest cacy a najlepiej jakby ktos znalazl wyjscie zeby mozna bylo wsadzic 18' i obnizyc z 6cm i zeby nie tarlo o zawieche bo to w tych galantach jest najgorsze ;p
Anonymous - 05-02-2009, 01:14
miziek 18' do gala wejdą bez problemu, na zawieszeniu ze sporta a tam już naprawdę niewiele miejsca jest pomiędzy nadkolem a oponą.
rosomak1983 - 05-02-2009, 02:30
miziek napisał/a: | a najlepiej jakby ktos znalazl wyjscie zeby mozna bylo wsadzic 18' i obnizyc z 6cm i zeby nie tarlo o zawieche |
W lancerku czy colcie 18''????
miziek, dla mnie to przesada... dosyć duza. Felgi to nie tylko wyglad ale i wartości użytkowe przekładajace sie na komfort jazdy, spalanie...
Ja wybrałem kompromisowo 195/50/15 w lecie i 185/60/14 w zimie. jest to optimum moim zdaniem. I mi jeżdzi sie bardzo dobrze.
pawela - 05-02-2009, 10:32
panowie, jak kupujesz springi -40 to W ŻYCIU nie obniży się tyle. Niemal każdy mój znajomy ma obniżany zawias, i trzeba przyjąć, że faktyczne obniżenie następuję o połowę wartości na springach. U mnie też -35/-30 a usiadł jakieś 2cm z przodu i 1,5 z tyłu. I TO JUŻ WIDAĆ!
londolut - 05-02-2009, 10:39
pawela napisał/a: | jak kupujesz springi -40 to W ŻYCIU nie obniży się tyle. | No właśnie. Dlatego 35-40mm to optymalna wartość.
miziek, dla 4cm niższego samochodu (nie sprężyny -40mm) trzeba już zakładać sportowy amor o krótszym skoku.
Anonymous - 05-02-2009, 14:23
londolut napisał/a: |
miziek, dla 4cm niższego samochodu (nie sprężyny -40mm) trzeba już zakładać sportowy amor o krótszym skoku. |
a to nie powyżej 4 cm ?
londolut - 05-02-2009, 15:05
Derpin napisał/a: | a to nie powyżej 4 cm ? | Sprężyny -40mm nie obniżą samochodu o 40mm dlatego napisałem, że "dla 4cm obniżonego samochodu" - czyli faktycznie różnica między serią a modyfikacją wynosi 4cm. Sprężyny w takim wypadku mogą być ok. -80mm.
rosomak1983 - 08-02-2009, 22:21
miś polarny
pawliku - 08-02-2009, 22:27
fajnie się prezentuje i rzuca się w oczy
jacek11 - 08-02-2009, 23:30
rosomak1983, Lancer wygląda okazale.Ja bym nie zmieniał sprężyn.
Widać że dbasz o niego
|
|
|