To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Piszczy pasek od Alternatora.

ŁukaszK. - 15-10-2014, 09:34

Właśnie nic na nim nie widze ;)
Bizi78 - 15-10-2014, 09:48

ŁukaszK. napisał/a:
Właśnie nic na nim nie widze ;)

Może jak patrzysz na wyłączonym silniku to napis jest akurat po drugiej stronie :? .
Jeśli na 100% nie ma, to chyba już ma grubo ponad 40kkm :wink: .
Podaj vin to może ktoś sprawdzi w CAPS-ie, ewentualnie podjedź do ASO to może podadzą ci nr. OEM pasków.

ŁukaszK. - 15-10-2014, 09:51

JMBLNEA2WVZ005178

Byłbym wdzieczny :)

A napinacz też trzeba wymienić?? Domyslam się, że ciężko przez neta określić ale co ile się wymienia?

Thx

Bizi78 - 15-10-2014, 10:49

ŁukaszK. napisał/a:
A napinacz też trzeba wymienić??

Rolkę napinająca wymienia się co rozrząd, a napinacz hydrauliczny można sprawdzić, musisz poszukać w manualu :arrow: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3447 .
Tutaj masz temat o rozrządzie :arrow: http://forum.mitsumaniaki...t=35704&start=0 .
Pasek alternator MD326780 czyli 4PK940.
Pasek klimy MD338462 czyli 5PK1365.
Najlepiej jakby ktoś to potwierdził :wink: .
Długości pasków z CAPS-a.
Jeszcze jest pasek balansowy MD182295.

ŁukaszK. - 15-10-2014, 10:56

@Bizi78

Dzięki za info. Na rozrząd jeszcze troche mam ok 40kkm.

Ale z tym paskiem z klimy m.in. to poczekam jeszcze na jakieś potwierdzenie i bede zamawial z tej firmy co kolega wcześniej mówił. Bo rano niemiłosiernie piszczy ;)

Bizi78 - 15-10-2014, 11:02

Co do pasków osprzętu, to nie polecam conti u mnie popiskuje w wilgotne dni :wink: .
Poprzednie miałem DAYCO i były cichutkie więc następnym razem powrót do DAYCO :D .
Co do paska klimy to dzisiaj będę w ASO odbierał śrubki to może ich podpytam :D .

ŁukaszK. - 15-10-2014, 11:05

Dokladnie DAYCO, to zamówie. O dziwo jak narazie ten z alternatora dobrze si trzyma więc tylko jeden ;)

Dzięki! jakby co czekam na info ;)

dmi - 15-10-2014, 12:26

zgadza się, sorki za błąd, odpowiednio 4 i 5 pk, to co ja podałem to podchodzi pod 2.5 V6.....
ŁukaszK. - 15-10-2014, 12:43

Bizi78 napisał/a:
Pasek klimy MD338462 czyli 5PK1365.


Te paski są najdroższe z tych dostępnych.. po 130zł i trudno dostępne Tylko takie moga być? Czy ja coś źle szukam..

KsiadzRobak - 15-10-2014, 13:34

http://sklep.wazcar.pl/Start.asp?WCU=~TUo1UEsxMzY1
tylko dla przykładu podaję, bo tu akurat nie ma na stanie
ale założę się, że Japanze czy Hanżek mają Bando lub Mitsuboshi, które są na pewno nie gorsze od Dayco
zgadzam się co do Conti - te paski skrzypią jak się je z pudełka wyjmuje a co mówić później

ŁukaszK. - 15-10-2014, 13:37

Pomoc tez będzie pasował ten 1360 mi teraz intercars odpisalo

Dzięki!

Bizi78 - 15-10-2014, 14:39

ŁukaszK. napisał/a:
Pomoc tez będzie pasował ten 1360 mi teraz intercars odpisalo

Będzie pasował to tylko 5mm różnicy w długości :wink: .
Na motoneo.pl DAYCO 5PK1360 kosztuje 32,10zł :D .

Tutaj masz info z ASO:



Czyli numery i długości jak podałem :wink: .

ŁukaszK. - 15-10-2014, 14:40

Super! Bardzo Ci dziękuję :-)

[ Dodano: 17-10-2014, 08:47 ]
Bizi78 napisał/a:

Na motoneo.pl DAYCO 5PK1360 kosztuje 32,10zł :D


a w Zabrzu koło mnie niedaleko własnie za Dayco mi powiedzieli 32zł więc dobry sklep mam! :)

[ Dodano: 20-10-2014, 13:26 ]
Byłem dzisiaj u Pana Jacka z Zabrza na wolności. I powiedział ze stawia na pasek z alternatora. Ze nie wierzy ze to ten pasek piszczy. I rano kazał mi sprawdzić jak zapale światła czy będzie bardziej puszczał. Bo pryskalem ten pasek z klimy i na chwile przestawał piszczec i zaraz znowu. Normalnie oczywiście bez kombinacji sam przestaje po ok 15 sekundach. I on mówił ze jak pryskalem na jeden to poprostu na drugi mogło chalpac i dlatego przestawał. No ciekawe. Sprawdzę rano.

[ Dodano: 15-11-2014, 17:41 ]
Bizi78 napisał/a:
ŁukaszK. napisał/a:
Pomoc tez będzie pasował ten 1360 mi teraz intercars odpisalo

Będzie pasował to tylko 5mm różnicy w długości :wink: .
Na motoneo.pl DAYCO 5PK1360 kosztuje 32,10zł :D .

Tutaj masz info z ASO:

Obrazek

Czyli numery i długości jak podałem :wink: .


No i niestety ale mi podszedł pasek 5PK1330 :/ Wobec tego mam na sprzedaz 5PK1360 :)

Ale dalej piszczy z tym, że faktycznie to ten z alternatora, bo po montazu zrobilem kilka km i odrazu podciagneli mi jeden i drugi i wyszlo ze to właśnie z alternatora.

teraz po tys km od wymiany (niecaly tydzien temu) znowu piszczy i musze jechac na jeszcze jedna regulacje..

inq - 16-01-2015, 12:48

Czy pasek może piszczeć z powodu zbyt małego i słabego aku? Paski oba wymienione, napinacz też. Pasek był naciągany, ale dalej popiskuje. Sytuacja wygląda tak, że rano odpalam i piszczy. Nie włączam świateł i po przejechaniu kilkuset metrów i przegazowania na około 3000 obrotów i odpuszczeniu do jałowych przestaje piszczeć. Jeśli nie włączam świateł to później już nie piszczy. Jak włączę światła to piszczy przy każdym ruszaniu, aż powtórzę procedurę z przegazówką i odpuszczeniem gazu, ale jak dłużej pojeżdżę to przestaje piszczeć całkiem. Akumulator mam jakiś ~40-45Ah i odpala raczej bez problemu więc nie zmieniałem, ale już mnie dobija to piszczenie i może to wina baterii? Logiczne to choć trochę?
ŁukaszK. - 16-01-2015, 15:17

Ja kilkukrotnie naciagałem pasek i dopiero ostatnie naciąganie załatwiło sprawę.

Może jednak to to? Bo piszczy kiedy dostaje obciązenie..



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group