To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe - Lancer CYxA

Uwex - 29-03-2011, 08:33

viader napisał/a:
A kto to niby sprawdzi?


Przy takim podejściu, to... bez komentarza.

mitsu00 - 29-03-2011, 08:42

Ciekawe podejście: kupować tanie auto, a potem doposażać je jakby to byla wyścigówka.... Syndrom Wannabe, czy co? :twisted:
megas1 - 29-03-2011, 09:30

Po co do EVO dociągać. lepiej iść na całość ;) . Tez się pewnie da

Lancery dwa

MichalRej - 29-03-2011, 10:09

mitsu00 napisał/a:
Ciekawe podejście: kupować tanie auto, a potem doposażać je jakby to byla wyścigówka.... Syndrom Wannabe, czy co? :twisted:


Też się nad tym właśnie zastanawiam...
Ja u siebie zmieniłem tarcze i klocki na troszkę wyższej klasy i jak do tego samochodu to uważam że są wystarczające, i w zupełności dają radę...


Ale jak ktoś bardzo chce to pewnie że się to da zrobić, tylko jakimi kosztami...
- sam hamulec jak ktoś tam pisał 3,5k zł (ciekawe w jakim stanie taki zestaw jest...??)

- wykonanie takiego adaptera (nie mam pojęcia jaki jest koszt, ale pewnie nie 15zł, bo trzeba go będzie najpierw specjalnie do tego samochodu zaprojektować, bo nie sądzę żeby ktoś wcześniej to robił w cywilnym lancerku)

- felgi... (ktoś tam pisał 1,5k - 2k zł- to bardzo ciekawa oferta... )
felga za taką cenę jak już będzie prosta to na pewno nie będzie wyglądała...
czyli ja tak myślę że felga na zacisk od Brembo następne 3k + gumy na nie...


To są tylko takie moje przemyślenia...

A tak z czystej ciekawości, pytanie do kolegi viader-a ile kosztują takie adaptery wykonane w naprawdę prof firmie (na jedną oś)...??

Kjuba - 29-03-2011, 13:22

ten samochód nie jest przystosowany do takich hamulców i tyle. nie po to banda specjalistów pracowała nad nimi by ktoś sobie wymyślał. BTW ciekawe co na taką zmianę powie nadwozie skoro teraz jest kolo 45 czy iluś tam metrów będzie 35. przeciążenia większe a nadwozie przystosowane pod słabsze hamulce
jaca71 - 31-03-2011, 06:15

Kjuba napisał/a:
skoro teraz jest kolo 45 czy iluś tam metrów będzie 35

Nie będzie poniżej 40m :P

Kjuba - 31-03-2011, 10:15

no to szkoda kasy, założyć to co kolega z forum pisał i tyle. za dużo kombinacji potem odbija się czkawką
krzychu - 31-03-2011, 10:20

No ale macie problemy...

Czemu nie pójdziecie na częściami używanymi i nie kupicie kompletów z Outlandera na przód? Podobno pasuje plug and play... Tarcze większe, zaciski 2 tłoczkowe czego więcej chcieć? No i pasują pod 16 cali.

mitsu00 - 31-03-2011, 10:39

krzychu napisał/a:
No ale macie problemy...

Czemu nie pójdziecie na częściami używanymi i nie kupicie kompletów z Outlandera na przód? Podobno pasuje plug and play... Tarcze większe, zaciski 2 tłoczkowe czego więcej chcieć? No i pasują pod 16 cali.
Tylko że hamulce w OII są do :butthead: Sam wymieniłem i tarcze i klocki po przejechaniu 5kkm po zakupie nowego z salonu.
krzychu - 31-03-2011, 11:04

mitsu00 napisał/a:
Tylko że hamulce w OII są do :butthead: Sam wymieniłem i tarcze i klocki po przejechaniu 5kkm po zakupie nowego z salonu.


Tylko że OII jest KAPEŃKĘ cięższy niż Lancer... Dla Lancera i tak to będzie spory upgrade. Do tego nie powiedziałem żeby brać oryginalne tarcze i klocki jestem wręcz bardzo przeciwnego zdania (z nimi faktycznie jest coś nie teges) ale same zaciski i wielkość tarczy jest już słuszna.

mitsu00 - 31-03-2011, 11:17

krzychu napisał/a:
Do tego nie powiedziałem żeby brać oryginalne tarcze i klocki jestem wręcz bardzo przeciwnego zdania (z nimi faktycznie jest coś nie teges) ale same zaciski i wielkość tarczy jest już słuszna.
Ori klocki pierdza i piszczą jak w starym ikarusie.... Do tego sa za twarde i zżeraja tarcze w trybie expresowym.
viader - 31-03-2011, 15:10

Ale fakt jest faktem, że te hamulce w lancelocie powinny się sprawdzić dużo lepiej niż w outku. Dwa tłoczki plus zestaw tarcz i klocków dobrej firmy powinny naprawdę nieźle hamować. Np. w eclipse popularna jest zmiana z jednego tłoczka i tarczy 256mm na dwa tłoczki i tarcze 276mm z pajero. Poprawa hamowania jest znaczna nawet przy tanich tarczach...
Kjuba - 01-04-2011, 11:43

jak ktoś znajdzie jakieś sensowne tarcze do O II to proszę o wrzucenia linka na forum - ja się na takich sprawach nie za bardzo znam :P
mitsu00 - 01-04-2011, 11:46

Kjuba napisał/a:
jak ktoś znajdzie jakieś sensowne tarcze do O II to proszę o wrzucenia linka na forum - ja się na takich sprawach nie za bardzo znam :P
Od 50 tys. km jeżdżę w swoim OII na tarczach BluePrint za 110zł/szt. Nie ma lepszego współczynnika jakości do ceny. Kupisz np tu: www.iparts.pl
del toro - 02-04-2011, 21:24

Może ktoś wie.....
czy w lancerach w przypadku zdarcia klocków zapali sie kontrolka od hamulców - pytam bo w niektórych samochodach tak jest... czy trzeba nasłuchiwać tarcia blaszki...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group